Frk.K Skrevet 13. juni 2014 #4621 Del Skrevet 13. juni 2014 Wuuuhu, ja jeg syns jeg sa frk. england i en av promoene, så har ventet på det! Jeg like kyle, han er ikke direkte like hot som de andre, men synes han er hot på en annen måte. Brax er sikkert skikkelig digg med sjokoladesaus på Gleder meg til bryllupet til Marilyn også jeg! Lurer på hvilken kjole hun ender opp i. Synes hun er så skjønn, og liker måten hun kler seg på. Kyle er en liten pusegutt, vil det beste for alt og alle, men det er ikke sikkert at det faktisk er det beste for alt og alle, om du skjønner hva jeg vil frem til? Han har forandret seg veldig mye, jeg likte ikke karakteren til å begynne med.. Men hvem gjorde vel det, men nå er han blitt skikkelig pusete Marilyn er også bare herlig, men litt for mye til tider Hun har også grodd innpå meg, da jeg ikke likte hun i begynnelsen, eller når hun var sammen med Sid Ja, blir spent å se hva som skjer.. Casey gutt får aldri være lykkelig stakkars Hver gang han finner "lykken" så skjer det alltid noe negativt rett rundt hjørnet som bare slår han ned.. Merket det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 14. juni 2014 #4622 Del Skrevet 14. juni 2014 Nå som så mange har forlatt serien (Snakker om norske sendinger) så syns jeg serien har tapt seg betraktelig. Jeg er ikke så stor fan av de nye som har kommet. Det er enten bare slitsomme karakterer eller sånne sinna folk. Snakker om Andy, Oscar (som er så SYKT overbeskyttet ovenfor Evie), Matt, Phoebe....osv og nå han Sean som skal hevne seg på Andy.. Og Harvey da som har kommet tilbake.. ÅH GUD SÅ SLITSOM HAN ER NÅ! Får håpe de fleste kommer seg. :sleeping: Skal innrømme jeg liker Nate og Ricky sammen Er jeg den eneste eller er alle team Brax her? Er det lenge før Brax slipper ut av fengelset nå forresten? Jeg er ganske så team Brax jeg altså Blir de sammen igjen førresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. juni 2014 #4623 Del Skrevet 14. juni 2014 Så det blir ikke noe mellom Ricky og Nate? haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. juni 2014 #4624 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg er ganske så team Brax jeg altså Blir de sammen igjen førresten? Så det blir ikke noe mellom Ricky og Nate? haha Ricky og Nate er sammen en liten stund, men Ricky gjør det slutt når Brax kommer tilbake. Etterhvert finner Brax og Ricky sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. juni 2014 #4625 Del Skrevet 14. juni 2014 Kyle er en liten pusegutt, vil det beste for alt og alle, men det er ikke sikkert at det faktisk er det beste for alt og alle, om du skjønner hva jeg vil frem til? Han har forandret seg veldig mye, jeg likte ikke karakteren til å begynne med.. Men hvem gjorde vel det, men nå er han blitt skikkelig pusete Marilyn er også bare herlig, men litt for mye til tider Hun har også grodd innpå meg, da jeg ikke likte hun i begynnelsen, eller når hun var sammen med Sid Ja, blir spent å se hva som skjer.. Casey gutt får aldri være lykkelig stakkars Hver gang han finner "lykken" så skjer det alltid noe negativt rett rundt hjørnet som bare slår han ned.. Merket det? Jepp, har lagt merke til det. Er sånn med flere av karakterene der også. Jeg har lyst til å være litt sånn som Marilyn når jeg blir stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. juni 2014 #4626 Del Skrevet 14. juni 2014 Ricky og Nate er sammen en liten stund, men Ricky gjør det slutt når Brax kommer tilbake. Etterhvert finner Brax og Ricky sammen igjen. Aah, I see Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. juni 2014 #4627 Del Skrevet 14. juni 2014 Aah, I see Dessuten har kona til Nate dukket opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 14. juni 2014 #4628 Del Skrevet 14. juni 2014 Jepp, har lagt merke til det. Er sånn med flere av karakterene der også. Jeg har lyst til å være litt sånn som Marilyn når jeg blir stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 15. juni 2014 #4629 Del Skrevet 15. juni 2014 Dessuten har kona til Nate dukket opp Ååh, Så han har egentlig vært gift hele tiden? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. juni 2014 #4630 Del Skrevet 15. juni 2014 Ååh, Så han har egentlig vært gift hele tiden? :o Jepp! Eller, separert i årevis. Hun som spiller kona er kjæresten til brax irl Heldige damen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 15. juni 2014 #4631 Del Skrevet 15. juni 2014 Jepp! Eller, separert i årevis. Hun som spiller kona er kjæresten til brax irl Heldige damen! Ooh, kult :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 15. juni 2014 #4632 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg skjønner ikke at alle syns Brax er såå kjekk? Mens ingen sier noe om Nate? Jeg syns Nate er mye kjekkere enn Brax Er jeg den eneste som sikler etter han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. juni 2014 #4633 Del Skrevet 15. juni 2014 Nate er mye kjekkere enn Brax. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. juni 2014 #4634 Del Skrevet 16. juni 2014 Det er godt vi har forskjellig smak Nate er pen, men han er det jeg kaller en "smørprins", litt for sukkersøt for min smak. Absolutt ikke stygg å se på, hadde jeg hatt valget så ville jeg valgt brax uten å nøle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 16. juni 2014 #4635 Del Skrevet 16. juni 2014 Det er godt vi har forskjellig smak Nate er pen, men han er det jeg kaller en "smørprins", litt for sukkersøt for min smak. Absolutt ikke stygg å se på, hadde jeg hatt valget så ville jeg valgt brax uten å nøle. Haha, smørprins Men ja, smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. juni 2014 #4636 Del Skrevet 16. juni 2014 Maddy irriterer meg grenseløst, jeg synes hun er blitt så egosentrisk. Det er meg meg meg meg meg, og meg hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 16. juni 2014 #4637 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg skjønner ikke at alle syns Brax er såå kjekk? Mens ingen sier noe om Nate? Jeg syns Nate er mye kjekkere enn Brax Er jeg den eneste som sikler etter han? Haha. Nate er kjekk han Men syntes Brax er mer den "barske" typen, som gjør han ganske så sexy. Nate er mer den bløte typen som ikke har en slags "barsk" side over seg Men sikler litt på begge to jeg da, bare at Brax er mye mer sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 17. juni 2014 #4638 Del Skrevet 17. juni 2014 Maddy irriterer meg grenseløst, jeg synes hun er blitt så egosentrisk. Det er meg meg meg meg meg, og meg hele tiden Hun blir gravid Så dette skal bli kjekkt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 17. juni 2014 #4639 Del Skrevet 17. juni 2014 Hun blir gravid Så dette skal bli kjekkt :D Haha! Hun også?? Er det med Josh? Også har vi jo Evie som er forelsket i Josh... oiooioii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. juni 2014 #4640 Del Skrevet 17. juni 2014 Haha! Hun også?? Er det med Josh? Også har vi jo Evie som er forelsket i Josh... oiooioii! Oioi, spennende! Dette skjer nå i Australia eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå