Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Wuuuhu, ja jeg syns jeg sa frk. england i en av promoene, så har ventet på det!

Jeg like kyle, han er ikke direkte like hot som de andre, men synes han er hot på en annen måte.

Brax er sikkert skikkelig digg med sjokoladesaus på :fnise:

Gleder meg til bryllupet til Marilyn også jeg! Lurer på hvilken kjole hun ender opp i. Synes hun er så skjønn, og liker måten hun kler seg på.

Kyle er en liten pusegutt, vil det beste for alt og alle, men det er ikke sikkert at det faktisk er det beste for alt og alle, om du skjønner hva jeg vil frem til? Han har forandret seg veldig mye, jeg likte ikke karakteren til å begynne med.. Men hvem gjorde vel det, men nå er han blitt skikkelig pusete :P

Marilyn er også bare herlig, men litt for mye til tider :laugh: Hun har også grodd innpå meg, da jeg ikke likte hun i begynnelsen, eller når hun var sammen med Sid :P

Ja, blir spent å se hva som skjer.. Casey gutt får aldri være lykkelig stakkars :( Hver gang han finner "lykken" så skjer det alltid noe negativt rett rundt hjørnet som bare slår han ned.. Merket det? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som så mange har forlatt serien (Snakker om norske sendinger) så syns jeg serien har tapt seg betraktelig. Jeg er ikke så stor fan av de nye som har kommet. Det er enten bare slitsomme karakterer eller sånne sinna folk. Snakker om Andy, Oscar (som er så SYKT overbeskyttet ovenfor Evie), Matt, Phoebe....osv og nå han Sean som skal hevne seg på Andy.. Og Harvey da som har kommet tilbake.. ÅH GUD SÅ SLITSOM HAN ER NÅ! Får håpe de fleste kommer seg.

:sleeping:

Skal innrømme jeg liker Nate og Ricky sammen :rolleyes: Er jeg den eneste eller er alle team Brax her? :sjenert:

Er det lenge før Brax slipper ut av fengelset nå forresten?

Jeg er ganske så team Brax jeg altså :laugh: Blir de sammen igjen førresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så team Brax jeg altså :laugh: Blir de sammen igjen førresten?

Så det blir ikke noe mellom Ricky og Nate? :jolie: haha

Ricky og Nate er sammen en liten stund, men Ricky gjør det slutt når Brax kommer tilbake.

Etterhvert finner Brax og Ricky sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyle er en liten pusegutt, vil det beste for alt og alle, men det er ikke sikkert at det faktisk er det beste for alt og alle, om du skjønner hva jeg vil frem til? Han har forandret seg veldig mye, jeg likte ikke karakteren til å begynne med.. Men hvem gjorde vel det, men nå er han blitt skikkelig pusete :P

Marilyn er også bare herlig, men litt for mye til tider :laugh: Hun har også grodd innpå meg, da jeg ikke likte hun i begynnelsen, eller når hun var sammen med Sid :P

Ja, blir spent å se hva som skjer.. Casey gutt får aldri være lykkelig stakkars :( Hver gang han finner "lykken" så skjer det alltid noe negativt rett rundt hjørnet som bare slår han ned.. Merket det? :laugh:

Jepp, har lagt merke til det. Er sånn med flere av karakterene der også.

Jeg har lyst til å være litt sånn som Marilyn når jeg blir stor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricky og Nate er sammen en liten stund, men Ricky gjør det slutt når Brax kommer tilbake.

Etterhvert finner Brax og Ricky sammen igjen.

Aah, I see :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, har lagt merke til det. Er sånn med flere av karakterene der også.

Jeg har lyst til å være litt sånn som Marilyn når jeg blir stor :fnise:

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har kona til Nate dukket opp ;)

Ååh, Så han har egentlig vært gift hele tiden? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, Så han har egentlig vært gift hele tiden? :o

Jepp! Eller, separert i årevis. Hun som spiller kona er kjæresten til brax irl ;)

Heldige damen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Eller, separert i årevis. Hun som spiller kona er kjæresten til brax irl ;)

Heldige damen!

Ooh, kult :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at alle syns Brax er såå kjekk? Mens ingen sier noe om Nate? :hakeslepp: Jeg syns Nate er mye kjekkere enn Brax :rolleyes: Er jeg den eneste som sikler etter han? :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt vi har forskjellig smak :fnise:

Nate er pen, men han er det jeg kaller en "smørprins", litt for sukkersøt for min smak. Absolutt ikke stygg å se på, hadde jeg hatt valget så ville jeg valgt brax uten å nøle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vi har forskjellig smak :fnise:

Nate er pen, men han er det jeg kaller en "smørprins", litt for sukkersøt for min smak. Absolutt ikke stygg å se på, hadde jeg hatt valget så ville jeg valgt brax uten å nøle.

Haha, smørprins :fnise: Men ja, smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy irriterer meg grenseløst, jeg synes hun er blitt så egosentrisk. Det er meg meg meg meg meg, og meg hele tiden :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke at alle syns Brax er såå kjekk? Mens ingen sier noe om Nate? :hakeslepp: Jeg syns Nate er mye kjekkere enn Brax :rolleyes: Er jeg den eneste som sikler etter han? :laugh:

Haha. Nate er kjekk han :laugh: Men syntes Brax er mer den "barske" typen, som gjør han ganske så sexy. Nate er mer den bløte typen som ikke har en slags "barsk" side over seg :fnise: Men sikler litt på begge to jeg da, bare at Brax er mye mer sexy! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy irriterer meg grenseløst, jeg synes hun er blitt så egosentrisk. Det er meg meg meg meg meg, og meg hele tiden :krangle:

Hun blir gravid :P Så dette skal bli kjekkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir gravid :P Så dette skal bli kjekkt :D

Haha! Hun også??

Er det med Josh? Også har vi jo Evie som er forelsket i Josh... oiooioii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hun også??

Er det med Josh? Også har vi jo Evie som er forelsket i Josh... oiooioii!

Oioi, spennende! Dette skjer nå i Australia eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...