AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #21 Del Skrevet 1. mai 2022 I går: Frokost: To grove brødskiver med kalkunskinke og avokado Lunsj: Mager vaniljekesam med müsli og bær Middag: Kylling med ovnsbakte poteter, sopp og asparges Kvelds: Mars proteinbar og fruktsalat Anonymkode: aa90d...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #22 Del Skrevet 1. mai 2022 Frokost: et rundstykke med ost og skinke Lunsj: en iskaffe uten sukker Middag: spareribs og litt pommes frites Blir trolig en is også før jeg legger meg Anonymkode: 2baed...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #23 Del Skrevet 1. mai 2022 Frokost: 1 brødskive med leverpostei, 1 eple lunsj: 2 brødskiver med leverpostei, 1 eple middag: kyllingfilet med brokkoli og rømme kvelds: 2 skyr og et eple Ble en del epler i dag😅 Anonymkode: 8d814...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. mai 2022 #24 Del Skrevet 1. mai 2022 Frokost: Havregrøt med eple, banan, rosiner og kokosmasse Lunsj: Et (rug)stykke + et glass appelsinjuice Middag: Laks med 1 potet, agurksalat og en dæsj rømme Kvelds: Hamburgertallerken + en Solo Mye mat med to treningsøkter ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 1. mai 2022 #25 Del Skrevet 1. mai 2022 Frokost: Frokostblanding Lunsj: Speilegg og grovbrød Middag: Bolognese med masse grønnsaker Kveldsmat: Yoghurt med eple og granola Snacks: To appelsiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #26 Del Skrevet 2. mai 2022 Frokost: havregryn med litt forskjellig frø, rosiner og helmelk. Litt nøtter, blåbær og et kokt egg. Lunsj: to grove hjemmelagede rundstykker med ost, et halvt glass biola. Middag: hjemmelaget mousakka med salat. Faster til lunsj imorgen, gjør som regel det hver dag, ikke i dag da. Så da spiser jeg som regel kun 2 måltider på en dag, med god tid mellom hvert måltid. Spiser sjeldent lettprodukter eller ultraprossesert, ellers spiser jeg hva jeg vil i mindre mengder enn tidligere. Er jeg i selskap så spiser jeg kake, men et lite stykke istedenfor tre som jeg kunne spist før. Gått ned 20 kg til nå. Anonymkode: 8d222...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #27 Del Skrevet 2. mai 2022 Shake til frokost, lunsj: knekkebrød med makrell, lunsj 2, salat, kvelds, pølser Anonymkode: eb198...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #28 Del Skrevet 2. mai 2022 400g kyllingkjøttdeig, 400g søtpotet, en boks mais, en Paprika, 1 banan, 1/2agurk, 2 skyr, 1 yoghurt, 2 glass melk, 1 proteinbar Anonymkode: 4ad42...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 2. mai 2022 #29 Del Skrevet 2. mai 2022 Lunsj: 1 tortilla wraps med philadelphia, skinke, ost og grønnsaker. 1 banan. 1 handfull cashewnøtter Middag: lasagne med kylling fra igår. (Prøver å ikke spise meg super-stappmett på middag idag hehe.) Snacks: 1 banan ..og 2 biter toblerone 😬 Planlegger 2 knekkebrød med leverpostei og smør, med grønnsaker på til kvelds. Men kjenner jeg meg selv rett blir det vel heller 4😆 og en kopp te! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 3. mai 2022 #30 Del Skrevet 3. mai 2022 Har bare spist frokost hittil, men er veldig fornøyd med denne paien/formen jeg lagde på søndag, med poteter, squash, paprika, broccoli og løk. Har spist den til frokost i dag og i går, veldig deilig å ha noe ferdig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg Skrevet 3. mai 2022 #31 Del Skrevet 3. mai 2022 Frokost: proteinrundstykke med makrell i tomat og lett majones. Lunsj: kyllingsuppe (hjemmelaget) og et halvt proteinrundstykke med smør. Middag: det blir salat med kylling, bacon, biffstrimler og mulig pasta med rød pesto. Mellom: blir jeg sulten utover dette blir det en skyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. mai 2022 #32 Del Skrevet 3. mai 2022 Gårsdagens: Frokost: Havregrøt med eple og peanøttsmør Lunsj: Kylling med salat Middag: Kotelett med 30 g ris Kvelds: En halv skive, tunfisksalat og grønnsaker Spiser etter smartkarbo-prinsippet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #33 Del Skrevet 3. mai 2022 frokost: 100g cottage cheese, med Mandler + 1/2 eple Lønsj: 2 eggehviter, 5 skiver kalkunpålegg, paprika, gulrot, melon Middag, og dagens siste måltid, da jeg ikke spiser før 18-19-ish: Lofoten fiskekaker (1-2 stykk), gresskar-fries, wokede grønnsaker muligens litt ost eller nøtter før sengetid hvis småtåsulten (fordi fettinntaket ellers har vært,litt,sørgelig i dag) ps; vet dette ser lite ut, har fortiden enormt dårlig matlyst. Har i tillegg fått,påvist lavt stoffskifte som gjøre meg redd for å,spise mer da vekten ikke rikker på seg til tross for at jeg er påpasselig med inntak. Anonymkode: 69503...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 4. mai 2022 #34 Del Skrevet 4. mai 2022 Tråden er ryddet for regelbrudd på rommets retningslinjer. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg Skrevet 4. mai 2022 #35 Del Skrevet 4. mai 2022 Frokost: proteinrundstykke med ost og skinke. Lunsj: eggerøre med tomater, paprika og cottage cheese, halvt proteinrundstykke med spekeskinke. Mellom: skyr. Middag: pastasalat igjen med kylling og pesto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. mai 2022 #36 Del Skrevet 4. mai 2022 Dagens: Frokost: Havregrøt (40 gI kokt på lettmelk med chiafrø, et halvt eple og en ss peanøttsmør Lunsj: 1\2 avokado med 2 hardkokte egg Middag: 1 skål ungarsk gulasj-suppe Kvelds: Blir vel proteinbowl med blåbær og valnøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #37 Del Skrevet 4. mai 2022 Så langt Cottage cheese med nøtter og akasiehonning + et lite glass Tine sjokolademelk til brunsj. Straks middag: vegetarisk søtpotet-lasagne (ca 400 kcal) med et glass cola zero til. Må nok spise kvelds også senere i kveld, og det blir nok sikkert polarbrød med enten Proteinella eller ost + Tine sjokolademelk. Jeg teller kalorier og prøver å spise minst mulig godis og øke på med grønnsaker og frukt, men lever som dere ser ikke på noen streng diett utover kalori-restriksjon. Anonymkode: 847be...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #38 Del Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 15.20): frokost: 100g cottage cheese, med Mandler + 1/2 eple Lønsj: 2 eggehviter, 5 skiver kalkunpålegg, paprika, gulrot, melon Middag, og dagens siste måltid, da jeg ikke spiser før 18-19-ish: Lofoten fiskekaker (1-2 stykk), gresskar-fries, wokede grønnsaker muligens litt ost eller nøtter før sengetid hvis småtåsulten (fordi fettinntaket ellers har vært,litt,sørgelig i dag) ps; vet dette ser lite ut, har fortiden enormt dårlig matlyst. Har i tillegg fått,påvist lavt stoffskifte som gjøre meg redd for å,spise mer da vekten ikke rikker på seg til tross for at jeg er påpasselig med inntak. Anonymkode: 69503...57f Uff, føler med deg. Jeg har i det siste gått på høy dose medisin mot høyt stoffskifte og har dermed fått mye lavere stoffskifte enn normalt, og merker at vekta både står stille og sniker seg litt oppover. Anonymkode: 847be...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 4. mai 2022 #39 Del Skrevet 4. mai 2022 Frokost: en kopp yoghurt uten sukker . Lunch: en kopp tørkede bær med skummet melk Middag: hjemmelagede fiskekaker og salat. Kvelds: en håndfull mandler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg Skrevet 4. mai 2022 #40 Del Skrevet 4. mai 2022 Ble visst sukkerfri gelé og vaniljesaus til kvelds 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå