Ricolaa Skrevet 27. april 2022 #1 Del Skrevet 27. april 2022 Da var det endelig vår tur til å begynne å prøve 💗 Vi gifter oss om 1,5 måned. Jeg har brukt p-piller siden jeg var 17 år. Er i slutten av 20 årene. Sluttet med p-pillene 12.april og hadde da bortfallsblødning. Jeg har testet etter eggløsning nå, men ingen tydelig positiv test enda. Vi har likevel lagt inn aksjer når blødningen sluttet. Var på jobb i går og hadde korsryggsmerter, lurte litt på om jeg enten hadde eggløsning eller at mensen var på vei. I dag kom det plutselig friskt blod på papiret når jeg var på do. Litt spent på om jeg har fått tilbake vanlig mensen allerede, eller kan dette være festeblødning? Hvor mye blod er vanlig ved festeblødning? Både EL og graviditetstest er negative i dag. Jeg er så spent!! Beste hadde vært om jeg var gravid nå, men sannsynligheten er vel liten. Men i så måte betyr det jo kanskje at kroppen på kort tid har normalisert seg med tanke på mensen evt? Det er jo heller ikke feil! Håper dere har lyst til å følge veien videre. Har noen tips til gode eggløsningsapper? Finnes det noen som er gratis og bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 28. april 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 28. april 2022 Oppdatering: Har blødd såpass mye nå, at jeg tror det enten er mensen, ellers så har jeg blødningsforstyrrelse. Håper selvfølgelig på førstnevnte. Og det vil jo tiden vise. Tar en liten pause fra eggløsningstestene til jeg er ferdig med å blø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 28. april 2022 #3 Del Skrevet 28. april 2022 Så spennende å starte prøvingen😊 Håper blødningen gir seg snart, så du kan begynne å teste for EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 28. april 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 28. april 2022 Ruskemor skrev (9 timer siden): Så spennende å starte prøvingen😊 Håper blødningen gir seg snart, så du kan begynne å teste for EL. Det håper jeg også. Dette er så spennende. Jeg har ønsket meg barn siden jeg var 16 år, og alle rundt oss er gravide og har allerede flere barn, så jeg er så glad for at det endelig er vår tur ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 28. april 2022 #5 Del Skrevet 28. april 2022 Ricolaa skrev (8 minutter siden): Det håper jeg også. Dette er så spennende. Jeg har ønsket meg barn siden jeg var 16 år, og alle rundt oss er gravide og har allerede flere barn, så jeg er så glad for at det endelig er vår tur ❤❤ Kjenner igjen den følelsen. Krysser fingrene for at det går raskt å bli gravid ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 2. mai 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 2. mai 2022 Oppdatering: Blødningen var sannsynligvis mensen. Så jeg starta appen på nytt, med første dag i menstruasjon den dagen. Og den varte bare i 5 dager slik som appen foreslo. Jeg syns nesten det er litt uvirkelig om kroppen har gått tilbake til sitt vanlige så raskt, men er ingen ting jeg ønsker mer enn det heller. Nå venter det noen spennende dager med testing og aksjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 8. mai 2022 #7 Del Skrevet 8. mai 2022 Spennende med testing! Så fint at du har kommet raskt inn i syklus igjen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 17. mai 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 17. mai 2022 Hei! CD 21 i dag, og fått såre pupper. Endelig kan det se ut som at eggløsning er på vei? Hva tenker dere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 19. mai 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 19. mai 2022 1 DPO. Spennende tider i vente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 19. mai 2022 #10 Del Skrevet 19. mai 2022 Så spennende! Masse lykke til i dpo-land 🤞 følger deg gjerne videre på veien mot bebis 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 20. mai 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 20. mai 2022 Elise93 skrev (På 19.5.2022 den 10.20): Så spennende! Masse lykke til i dpo-land 🤞 følger deg gjerne videre på veien mot bebis 🤩 Så hyggelig at du vil følge meg! 😄 💗 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 28. juni 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 28. juni 2022 Er denne positiv? 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 28. juni 2022 #13 Del Skrevet 28. juni 2022 Ricolaa skrev (1 time siden): Er denne positiv? 🙈🙈 Den er positiv - gratulerer så mye! 😍💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 28. juni 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 28. juni 2022 Elise93 skrev (1 time siden): Den er positiv - gratulerer så mye! 😍💕 Tusen takk 💗💗 Håper bare dette ikke er kjemisk?? 🙈🙈 mensen skal i teorien komme på lørdag, men håper jo ikke den gjør det 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå