AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Forrige pp hadde jeg brunt utflod fra el helt til mensen.. Igjen denne mnd, brunt utflod nå rundt el.. aldri hatt det tidligere..så kjenner jeg blir litt bekymra.. man spotter ikke vanligvis fra el-mens….? Bør jeg sjekke dette opp hos gynekolog? Kjenner jeg blir livredd for noe skal være galt..livmorkreft er første tanken som slår meg 🤦🏼♀️ Noen som har vært borti lignende selv ifm prøveperioder? Anonymkode: 57eac...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Del Skrevet 26. april 2022 Sporting mellom EL og mens kan være tegn på progesteronmangel.. Jeg spottet mellom EL og mens i sikkert 8 år, og når vi forsøkte å bli gravide tok det lang tid - opplevde heller ikke å bli tatt så seriøst hos gynekolog. Anonymkode: b962b...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 27. april 2022 #3 Del Skrevet 27. april 2022 Oftest et tegn på progesteronnangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Del Skrevet 27. april 2022 Synes du burde bestille time hos fastlege eller gynekolog. Greit å få det sjekket. Anonymkode: f5a01...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Del Skrevet 27. april 2022 Da skal jeg bestille en time og sjekke ☺️ Takk for svar 😀 Anonymkode: 57eac...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 27. april 2022 #6 Del Skrevet 27. april 2022 Hvordan vet du at du har eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Del Skrevet 27. april 2022 Sofakona skrev (27 minutter siden): Hvordan vet du at du har eggløsning? Får ømme pupper, masse kviser og mensmurringer. Så kommer mensen på slager 14 dager etterpå.. ganske sikkert på el da 😅 Anonymkode: 57eac...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Del Skrevet 27. april 2022 Tips: ta celleprøve om det er en stund siden ☺️ Anonymkode: f203e...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå