AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Noen som har erfaringer med bilkjøp gjennom auksjonen.no? Jeg er på jakt etter ny bil, og på Finn dukker det til stadig opp nokså "billige" biler med slike annonser. Er dette noe som kan være aktuelt å se på? Eller burde jeg overse alt dette? Anonymkode: e2aa4...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Del Skrevet 26. april 2022 Svindel. Og biler som er tuklet med. Anonymkode: 965a2...e8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Del Skrevet 26. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Svindel. Og biler som er tuklet med. Anonymkode: 965a2...e8c Auksjonen.no er ikke svindel men en legit auksjonsplass Anonymkode: 304ee...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 28. april 2022 #4 Del Skrevet 28. april 2022 Du kjøper jo ofte biler for tvangssalg ser det ut til, og biler som er holdt av eiere som får bilen sin tvangssolgt har potensiale for å ikke være tilstrekkelig vedlikeholdt/fulgt service-programmet. Dette, kombinert med at du ikke får noen form for garanti eller reklamasjon, gjør at du skal være veldig godt orientert for å benytte deg av den reduserte prisen. Det er, som kjent, ingen gratis penger der ute, slik at den rabatterte prisen gjenspeiler risikonivået. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Del Skrevet 28. april 2022 Norske auksjoner hadde jeg holdt meg langt unna. Det er slik som @Fjompen sier, og i tillegg er prisene forkludret ganske bra med diverse tillegg og presentasjon med lokkepris på FINN. For ti år siden drev jeg å melde inn disse annonsene til FINN fordi de ikke oppga en brukbar pris - inntil jeg skjønte at de ville ha det slik. Det er ikke mangel på andre biler å se på og kjøpe. Anonymkode: 6184b...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå