Gå til innhold

Lås han inn, ta kontrollen

Detronisert

Kuklås/chastity play - Hva tenker kvinner om å låse mannens edlere deler inn?  

82 stemmer

1. 1. Kukbur - bruker/leker dere med det?

• Ja
      7
    • Nei, heldigvis
      47
    • Nei, dessverre
      9
    • Av og til
      6
    • Hadde vært pirrende å prøve
      15

Anbefalte innlegg

911 skrev (56 minutter siden):

Eller "Hun har sagt at hun aldri har ligget med noen andre enn meg etter at vi giftet oss". En vesentlig forskjell 😉 I din måte å skrive det på kan det skjules mye "utroskap" uten at hun kan blitt tatt for det. Jeg synes du bør være mer åpen om at sex med andre enn deg tenner deg, men ditt valg selvsagt. Synes for øvrig at dere ikke har sex. Det er kun hun som har sex. Du er bare et "verktøy" for egen tilfredsstillelse.

Jeg opplever det ikke slik. Sjekk mitt siste lange svar der forklarer jeg dette. 

Men du har nok rett i at jeg burde åpne meg om at det er greit for meg og at jeg vil bare bli kåt om hun vil ha sex med også andre. 

Jeg tenker at jeg, neste gang hun snakker fantaserende, om at noen andre knuller henne, skal gi veldig sterkt inntrykk av at det høres fantastisk ut og noe jeg hadde unnet henne og bare ville elsket, respektert henne og fått enda mer lyst på henne for. 🥰

Endret av Mountain Man
Retting og utfyllende svar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mountain Man skrev (3 timer siden):

Jeg opplever det ikke slik. Sjekk mitt siste lange svar der forklarer jeg dette. 

Jeg har lest alle dine fine innlegg med stor interesse og skjønner hvordan du føler og vil ha det. Jeg ville bare formidle mine tanker rundt dette. Håper det ordner seg til det beste både for deg og din kjære. Ingen, selv ikke meg 😂, kan bestemme hvordan dere skal leve livenes deres.

Endret av 911
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (20 minutter siden):

Jeg har lest alle dine fine innlegg med stor interesse og skjønner hvordan du føler og vil ha det. Jeg ville bare formidle mine tanker rundt dette. Håper det ordner seg til det beste både for deg og din kjære. Ingen, selv ikke meg 😂, kan bestemme hvordan dere skal leve livenes deres.

Tusen takk! 👍😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 14.27):

En kompis jeg hadde for noen år siden (platonisk vennskap) kunne ha skrevet det samme som du skriver.

Kona hans var utro og hadde vært det konstant i årevis, en fast elsker + alle hun måtte ønske å ha seg med. Han var glad i henne, nektet å tro det i flere år før han oppdaget det, selv om hun alltid hadde hatt god sexlyst, men så stoppet helt - men gikk over til å styre ham slik din kone styrer deg. Når han oppdaget det greide hun jammen å overbevise ham om at hun sluttet å være utro - men fortsatte som før bak hans rygg, som vanlig.

Vi var flere som mente han burde få tatt en farskapstest på siste barnet også, men han nektet å tro det. Akkurat kan jeg forsåvidt forstå, han elsket begge barna, og det ville brutt ham helt ned om det viste seg å ikke være hans.

Folk er forskjellige, men vi var mange som så at egentlig hadde han det ikke godt i det forholdet, selv om han forsøkte å overbevise seg selv om det. Han var en mann med høy sexlyst og god selvtillit i utgangspunktet, men han ble brutt ned, mistet både selvtillit og seksuell tillit.

Må være ærlig og si at jeg ikke greier å se på slike forhold som du i denne tråden beskriver som et sunt forhold. Du blir nektet å ha sex, din nytelse er uviktig for din kone. Det er i seg selv ikke et sunt forhold, slik jeg ser det. Det er ikke sunt å utslette seg selv på den måten du beskriver. Og jeg har vanskelig for å se at du har det godt i forholdet siden du bruker så mye tid på nettet til å prøver å overbevise andre om at dette er bra.

For meg er det naturlig at både min og mannens lyst - og tilfredsstillelse - er akkurat like viktig. Og ingen skal gjøre seg mindre enn de er, da er det ikke et sunt forhold.

Hvorfor tror du at du ikke har rett på å tilfredsstilles like mye som din kone har?

Anonymkode: 1e40e...95e

Jeg tror ikke du helt forstår, eller har erfart et forhold slik han beskriver. Tilliten og lojaliteten er på topp! Han er ganske enkelt en sub, med cuckoldtendenser som garantert vil vokse dersom konen hans ønsker det.

Jeg lever selv i et strict-FLR-forhold, jeg har vært initiativtaker hele veien fra Stag/vixen til nå FLR. Selv om hun har elskere så er vi 100% dedikert til hverandre. Dette handler om emosjonell og intellektuell utvikling. Vi har begge vokst på dette, sammen. Vi har blitt enda mer knyttet til hverandre. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig hadde ikke hatt noen glede av dette tror jeg...

Vil at han skal tafse og klå jeg da 😂. Kjenne hvor hard han blir, og hvor lysten han er på meg. Presser den harde kuken inntil kroppen min. Da blir jeg spinnvill 😂

For min del hadde dette bare blitt styr...

Dyr skal ikke være i bur! Det er mishandling 😂. Synes nå jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De låsene ser ikke akkurat store ut. Får vondt langt inn i ryggmargen av å tenke på jeg får ereksjon i en sånn 

Anonymkode: a406c...766

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Detronisert skrev (På 25.4.2022 den 23.49):

Hva tenker kvinner om en slik lek, sette kuklås på sin mann og ta kontroll over hans orgasmer, sex frekvens, erting og nektelse og alt mulig annet potensielt spennende ved å holde han kysk, når det passer? 

Før dere svarer, tenk på følgende: Du er vanligvis lei av maset hans når dere finner senga. Om han var innelåst ville iveren vært minst like stor men du styrer leken, du kan glatt avvise han og i stedet for at han blir sur så blir han bare mer gira, fordi leken med kuklås gjør at han nærmest higer etter akkurat det, at du faktisk nekter han, noe du også pirres av. 

Win-win?

Jeg har det sånn med min mann 29.

Han er underdanig og jeg bestemmer alt, både over hans sex, nytelse og hans orgasmer. Vi har ikke Kuklås, men vi har et strengt regime på at han ikke får ta på seg selv eller gi seg selv orgasme, hvis så skjer, da blir det straff og orgasmenekt i mange dager. Under sex blir han både bundet og lenket til sengens stolper utstrekt i X. Eller han legges i håndhjern. Han pines helt til vanvidd og tyner han helt på randen til orgasme og kan holde på sånn i mange timer. Jeg stopper hver gang når det holder på å gå for han helt til han bare ligger å hikster, rykker å skjelver i tauene og Gud som han stønner, helt gal av nytelse. Han prøver desperat i forsøkene på å få orgasme, men nektes. Jeg stopper orgasmene hans hver eneste  gang, helt på grensen, mange hundre ganger uten at han får lov til å komme. Ikke sjelden at jeg avslutter stimuleringen av han etter at jeg selv har fått mine orgasmer og han må pent ligge utilfredsstilt tilbake. Da blir det ingen orgasmer på han. Det lengste jeg har pint han er 8 døgn med sex flere timer hver dag uten at han har fått orgasme en eneste gang. Men når jeg først lar han få orgasme, da kommer han helt vilt, nesten så hans orgasmeskrik vekker døde. Da kommer og orgasmene som perler på en snor og da lar jeg han få komme så mange ganger han orker. Han kommer lett flere en 10 orgasmer på rad, etter dager med orgasmenekt.

Anonymkode: f68f3...caa

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan man ha det gøy med😃 Hos oss har det blitt forsøkt med kukbur på ham og kyskhetsnelte på meg, ingen fast greie men morsomt og turn on innimellom, og i den rette settingen kan man dra lysten langt slik😃😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...