Embla Othea Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Jeg skal stå for fredagslunsjen og jeg lurte på om gulrotsuppe med proteinrundstykker (egg, cottage cheese og havregryn) er et "fullverdig" alternativ til focaccia? Tenkte å krydre dem med havsalt og rosmarin, men jeg er usikker på om det blir bra...
Embla Othea Skrevet 25. april 2022 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2022 Jeg skal stå for fredagslunsjen og jeg lurte på om gulrotsuppe med proteinrundstykker (egg, cottage cheese og havregryn) er et "fullverdig" alternativ til focaccia? Tenkte å krydre dem med havsalt og rosmarin, men jeg er usikker på om det blir bra...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 Ja, det må da være mer fullverdig med et helt måltid, enn bare brød Anonymkode: fe945...7d5 3 2
Raven.Writingdesk Skrevet 25. april 2022 #4 Skrevet 25. april 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg skal stå for fredagslunsjen og jeg lurte på om gulrotsuppe med proteinrundstykker (egg, cottage cheese og havregryn) er et "fullverdig" alternativ til focaccia? Tenkte å krydre dem med havsalt og rosmarin, men jeg er usikker på om det blir bra... Jada! Blir så godt så! Mye sunnere (dyrere) og bedre enn hvitt brød med masse hvetemel er det også 🤗 3
Brunhilde Skrevet 25. april 2022 #5 Skrevet 25. april 2022 Det er sikkert helt ok, men proteinrundstykker kan virkelig ikke måle seg med focaccia. Jeg hadde spist og sagt det var godt, men jeg hadde ikke ment det. 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Skrevet 25. april 2022 hvorfor si at det er istedenfor focaccia? Jeg hadde blitt skuffa om det var istedenfor. Om det rett og slett bare var gulrotsupoe med protein /Havrerundstykker er det noe annet. Aldri smakt proteinrundstykker men så lenge de er "saftige" burde det være et bra alternativ til en lunsj. Kanskje du kan ha både noen fine rundstykker og protein så kan folk velge? Anonymkode: d4ae3...bff 2
GammelKaktus Skrevet 25. april 2022 #7 Skrevet 25. april 2022 Høres godt ut men det er jo litt forskjell på focaccia og proteinrundstykker... Hvorfor kaller du det er alternativ, er det på en måte regelen at man må dra med seg focaccia? 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #8 Skrevet 25. april 2022 Embla Othea skrev (31 minutter siden): Jeg skal stå for fredagslunsjen og jeg lurte på om gulrotsuppe med proteinrundstykker (egg, cottage cheese og havregryn) er et "fullverdig" alternativ til focaccia? Tenkte å krydre dem med havsalt og rosmarin, men jeg er usikker på om det blir bra... For meg som ikke tåler egg hadde det vært en nedtur. Jeg innbiller meg at du lager dette for å gjøre fredag lunsjen litt sunnere og det gjør du jo for så vidt allerede med gulrot suppe så jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke kan ha ”vanlig” brød. Eventuelt lage grove rundstykker, men dette er min mening. Anonymkode: f3d8f...41c 6
Embla Othea Skrevet 26. april 2022 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): For meg som ikke tåler egg hadde det vært en nedtur. Jeg innbiller meg at du lager dette for å gjøre fredag lunsjen litt sunnere og det gjør du jo for så vidt allerede med gulrot suppe så jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke kan ha ”vanlig” brød. Eventuelt lage grove rundstykker, men dette er min mening. Anonymkode: f3d8f...41c Jeg skjønner hva du mener, men jeg ønsker ikke å kompensere med noe "usunt" fordi jeg lager noe sunt. Men jeg har jo aldri fått servert proteinrundstykker med focaccia twist, så jeg er jo litt usikker, men jeg skjønner at jeg er blitt nedstemt, så jeg får lage to varianter, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 16 hours ago, Embla Othea said: Jeg skal stå for fredagslunsjen og jeg lurte på om gulrotsuppe med proteinrundstykker (egg, cottage cheese og havregryn) er et "fullverdig" alternativ til focaccia? Tenkte å krydre dem med havsalt og rosmarin, men jeg er usikker på om det blir bra... Lager de proteinrundstykkene selv, de er gode når de kommer varme rett ut av ovnen - men hadde aldri servert dem kalde etter noen timer, da smaker de virkelig ikke godt 😬 Litt grovmel i focacciaen må være bra nok eller? Anonymkode: bc0ba...140
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 Embla Othea skrev (31 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener, men jeg ønsker ikke å kompensere med noe "usunt" fordi jeg lager noe sunt. Men jeg har jo aldri fått servert proteinrundstykker med focaccia twist, så jeg er jo litt usikker, men jeg skjønner at jeg er blitt nedstemt, så jeg får lage to varianter, tenker jeg. Derfor jeg foreslo grov rundstykker. Anonymkode: f3d8f...41c 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 Jeg syns proteinrundstykker er godt, men jeg ville nok gått for focaccia om jeg skulle hatt det med til en lunsj. Grunnen til det er at jeg syns focaccia holder seg bedre enn proteinrundstykker. Proteinrundstykker er aller best når de er varme/lunken ut av oven. Anonymkode: 04e8b...bcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå