Gå til innhold

Hvor ofte drar du på kafé alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gjør jeg alt for sjeldent. 

men ting man får kjøpt der er vel alt for kostbar uansett da...        

Anonymkode: 92130...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca annen hver gang jeg er på cafe/ restaurant. 

Anonymkode: 1836c...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har gjort det. Kan ikke huske å ha vært på kafé i det hele tatt de siste 15 årene, skjønner ikke helt hva som er greia. Er jeg med venninner for å prate så er vi hjemme hos hverandre.

Jo, var på kafé en gang i fjor, det var en ettermiddag etter valgkamp i byen. Flere av oss kjente ikke hverandre så veldig godt, det er den eneste konteksten hvor jeg kan se at kafé er et kjekt sted.

Anonymkode: 0edc4...914

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene? Det må jeg svare "aldri" på. Kan ikke huske jeg har vært alene på kafé.

Skal jeg på kafé, er det alltid sammen med noen, for å sette seg ned og ta en hvil og en prat med en venninne eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (På 26.4.2022 den 19.33):

Hvorfor? Jeg går på restaurant. 

Jeg også... men ikke alene

Anonymkode: 7c8a7...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før når jeg var langtidsledig, så ble det ofte en gang i uke, bare for å komme meg ut blandt folk.Tok meg råd til en liten kaffekopp for ikke å bli gal i hodet av å gå gjemme. Nå etter korona og ny jobb, blir det sjeldnere. Men har alltid synes det er koselig å sette meg ned for meg selv, et sted det ikke er for fullt men passe med folk, og slappe av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle gjerne gjort det mye oftere enn jeg gjør! Et par-tre ganger i uken hadde vært perfekt. Bare sitte i sin egen boble med god drikke og bakverk, tenke på alt og ingenting, slappe av og bare nyte øyeblikket!

Anonymkode: 5187c...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte, deilig å bare slappe av i fred og ro og se på livet. Treffer gjerne på kjente også, eller kommer i snakk med nye bekjentskaper. kafeliv, er godt ❤️

Anonymkode: 90242...c32

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i uken, utrolig deilig å sitte der å observere livet.

Alltid alene, ellers får man jo ikke med seg omgivelsene :) 

Men å bruke ordet alene er litt feil for meg, man er jo ikke alene. Men på egenhånd.

Tenker at de som ikke klarer slike ting må ha et dårlig forhold til seg selv.

Anonymkode: 325f0...840

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til. Spesielt hvis jeg er ute og skal handle inn noe, da hater jeg å ha med andre som skal vindus-shoppe eller faktisk skal shoppe og henge med de i opptil mange timer. Tar gjerne en matbit av og til som blir middagen den dagen, andre ganger bare en kaffe eller kopp med te. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg fikk barn, var jeg nesten hver lørdag eller søndag på kafé… alene med en avis/bok og som regel en bunke med postkort jeg skulle skrive til familien… ahhhh savner den tiden :) 

Anonymkode: f6a53...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2022 den 18.58):

Jeg prøver å dra minst en gang i uken 🥰

Anonymkode: 24be3...7b4

Aldri ! Syns det er kjedeligt. Samme med å reise alene. Gjør aldri dette igjen. Mye mer gøy å ha noen å snakke med eller oppleve ting / nytelse med ☺️ Slappe av gjør jeg hjemme eller på trening 

Anonymkode: befcf...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Aldri ! Syns det er kjedeligt. Samme med å reise alene. Gjør aldri dette igjen. Mye mer gøy å ha noen å snakke med eller oppleve ting / nytelse med ☺️ Slappe av gjør jeg hjemme eller på trening 

Anonymkode: befcf...2db

Er du på reise alene kan du jo snakke med andre da? Eller melde deg på ting.

:) 

Anonymkode: 325f0...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt å sitte på kafé for meg selv, og gjorde det så ofte som mulig da jeg bodde i sentrun.

Nå er det heller sjelden, rett og slett fordi det er et stykke til byen, og det er sjelden jeg tar turen alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri, tørr overprisa brødmat. Det kaster jeg ikke bort penger på 

Anonymkode: a657f...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Går jeg på kafé så er det alltid sammen med noen. Aldri alene. Eller jo det har vel skjedd en gang alene når jeg gikk på videregående. Skulle reise rett etter skoletid så da gikk jeg å spiste litt først på en kafé. Så den ene gangen, ellers aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Men kanskje det blir mer til høsten da jeg forhåpentligvis skal begynne å studere i en storby..

Anonymkode: b788b...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...