AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Del Skrevet 25. april 2022 Jeg vet at de tenker på miljøet angående dette med platisk, men barna synes det er utroligt kjipt og åpne happy meal for og se noe papp «leke» der, mer en happy meal er det «unhappy meal» så vi kjøper ikke ofte happy meal lenger pga barna blir skuffet vær gang over noe som bare varer 3-4 min.. Anonymkode: 116b1...f4c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet at de tenker på miljøet angående dette med platisk, men barna synes det er utroligt kjipt og åpne happy meal for og se noe papp «leke» der, mer en happy meal er det «unhappy meal» så vi kjøper ikke ofte happy meal lenger pga barna blir skuffet vær gang over noe som bare varer 3-4 min.. Anonymkode: 116b1...f4c Hva synes dere om slikt? Anonymkode: 116b1...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #3 Del Skrevet 25. april 2022 For min del kunne de gjerne ha sluttet med leker i Happy Meal. Dårlig for miljøet og ungene er ikke så opptatt av de. Nå er vi ganske sjeldent på McD da, som oftest bare på vei til eller fra hytta dersom vi ikke har lagd matpakke. Anonymkode: be56f...9d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #4 Del Skrevet 25. april 2022 Papir som leker på Mc Donalds eller papirleker på Mc Donalds? Beklager at jeg tuller med deg selv om jeg forstår hva du mener, men det var bare litt vittig at orddelingen gav to forskjellige meninger Anonymkode: a38ec...bae 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #5 Del Skrevet 25. april 2022 Jeg tenker det er tommel opp! 👍 Har alltid irritert meg over plast-rælet i Happy Meals, og det faktum at det i 99% av tilfellene ikke fenger barnas interesse (men ikke tale om av jeg bestiller uten leke, forstå det den som kan. Da blir det spetakkel!🙈) I «beste» fall så fikler barna med plast-duppeditten i 2 minutter også har jeg rælet slengende rundt i huset fram til jeg hiver det. Sist fikk vi noe papp-greier, og barna var akkurat like «engasjert» i det som av de vanlige plast-lekene, og det var mye lettere å hive det når interessen var over. 👍 Det eneste som er noe tess oppi sånne barnemenyer fra hamburgersjapper er når Max har Mummi-glass. Anonymkode: 28283...b21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #6 Del Skrevet 25. april 2022 Hadde vært mer gøy med noe man kan bruke- mc donalds blyant/viskelær etc. Anonymkode: 24baa...728 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #7 Del Skrevet 25. april 2022 Hvorfor i alle dager skal barn spise mat fra McDonalds noen gang? Ultraprosessert, dårlig mat. Anonymkode: c61a8...4cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. april 2022 #8 Del Skrevet 25. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva synes dere om slikt? Anonymkode: 116b1...f4c You just can't win.... Noe de har fått mye klager på, er hvor lite miljøvennlig det er med disse billige plastlekene de deler ut millioner av i Happy Meals verden over. Så kommer sånne som deg, og klager når de faktisk har gjort noe med det... hva skal de egentlig gjøre? Noen vil alltid være misfornøyd. Personlig synes jeg det er et kjempebra tiltak å kutte ut de kjipe plastlekene. Unger er vel først og fremst på McDonalds for å spise uansett, så ton ned dette med leker og fokuser på å spise litt deilig junk food i stedet. Ungene dine har sikkert nok leker hjemme uansett? Endret 25. april 2022 av Million 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #9 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal barn spise mat fra McDonalds noen gang? Ultraprosessert, dårlig mat. Anonymkode: c61a8...4cf Trenger ikke og spise maten. Det viktigste er vel leken som bør være plast? Anonymkode: 61bda...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Del Skrevet 25. april 2022 Aldri opplevd papir som leker jeg🤷🏼♀️ Anonymkode: 12162...9a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #11 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal barn spise mat fra McDonalds noen gang? Ultraprosessert, dårlig mat. Anonymkode: c61a8...4cf Tenkte på det samme når jeg så denne tråden, de burde faktisk ikke spise på en så usunn plass, så ofte, at det der er en greie de henger seg opp i! Anonymkode: 18cb7...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #12 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal barn spise mat fra McDonalds noen gang? Ultraprosessert, dårlig mat. Anonymkode: c61a8...4cf AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte på det samme når jeg så denne tråden, de burde faktisk ikke spise på en så usunn plass, så ofte, at det der er en greie de henger seg opp i! Anonymkode: 18cb7...889 Det tok ikke lenger tid nei 😅 Anonymkode: d002c...cec 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #13 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tok ikke lenger tid nei 😅 Anonymkode: d002c...cec Du vet du hva, jeg vokste opp i et hjem med ekstremt mye sukker, og har nesten en underliggende sukkeravhengighet enda, selv om jeg er over førti nå. Usunn mat skaper vektproblemer, hjerteproblemer, tannproblemer, akneproblemer, diabetes osv. osv. osv. HVORFOR skal man dytte i barna sine verste sort av usunn mat, og i tillegg til store mengder? De er ikke gamle nok til å forstå hvor mye dritt de får i seg, og de blir lokket av reklame og leker, men det er omtrent like ille som å røyke for kroppens del. Ville du kjøpt sigg til 6-åringen din? Ikke? Vel da burde du ikke la 6-åringen være stamgjest på MC Donalds heller. Anonymkode: 18cb7...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #14 Del Skrevet 25. april 2022 Fantastisk bra at de har byttet til leker av papir! Heia heia! Kunne gjerne droppet hele greia for min del, men papir får være et greit kompromiss enn så lenge. Ja, det kommer til å bli mye klaging frammover ettersom vi MÅ endre levemåten vår! Jeg håper de setter opp prisen på flyturer og kjøtt 500% i samme slengen, men det kommer dessverre til å ta lengre tid. Anonymkode: f1bf2...f3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 25. april 2022 #15 Del Skrevet 25. april 2022 Hater de papirlekene, men hater plastlekene enda mer. Ungene bryr seg i max to minutter uansett hva de får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #16 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Aldri opplevd papir som leker jeg🤷🏼♀️ Anonymkode: 12162...9a0 Hva, vokste opp med glansbilder og papir dukker. Kjempegøy å tegne klær til dem selv Anonymkode: f9363...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #17 Del Skrevet 25. april 2022 Liker veldig godt bøkene de har jeg så vi velger som regel det over lekene som er blitt ganske dårlige. Sammenlignet med de vi hadde på 80-90-tallet så er det jo bare søppel de får nå (samme gjelder forresten kinderegg som vi helt har sluttet å kjøpe). Anonymkode: 7a8d5...b92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lucius Skrevet 25. april 2022 #18 Del Skrevet 25. april 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva, vokste opp med glansbilder og papir dukker. Kjempegøy å tegne klær til dem selv Anonymkode: f9363...d19 Det er fremdeles annerledes enn papir som leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #19 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at de tenker på miljøet angående dette med platisk, men barna synes det er utroligt kjipt og åpne happy meal for og se noe papp «leke» der, mer en happy meal er det «unhappy meal» så vi kjøper ikke ofte happy meal lenger pga barna blir skuffet vær gang over noe som bare varer 3-4 min.. Anonymkode: 116b1...f4c Helt enig. Trist at McDonalds ikke kan vise miljøengasjement på en annen måte enn å ta fra barn spenningen med leken i Happy Meal. Papir«lekene» (stort sett reklame for filmer som går på kino) er helt uinteressante og går rett i søpla. Bøkene de deler ut er også av så lav litterær kvalitet at de er helt meningsløse å dele ut. Anonymkode: b32d1...c14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #20 Del Skrevet 25. april 2022 Albbas skrev (31 minutter siden): Hater de papirlekene, men hater plastlekene enda mer. Ungene bryr seg i max to minutter uansett hva de får. Kanskje barna dine er bortskjemte og har altfor mange leker fra før av? Anonymkode: b32d1...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå