AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #21 Del Skrevet 4. mai 2022 Spoiler Sikkert treug, men siste episode og de siste scenene. Har Elin positiv graviditetstest - fra forrige ivf (altså ikke donor embryoet) eller naturlig? Anonymkode: 4fa4e...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #22 Del Skrevet 4. mai 2022 Teatrica skrev (På 28.4.2022 den 23.09): Skjul innhold Er det bare jeg som reagerer på at det tok i overkant lang tid før de koblet at Pia Tjelta sin karakter kunne være surrogatmor? Det var det første som slo meg, at NÅ løser det seg jo for alle. Nei, ikke bare deg. Syns flere steder i serien at seeren skulle skjønne noe før rollefigurene. Det var jo en opplagt vending. Spoiler Spoiler AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 23.31): Jeg er særdeles positivt overrasket over denne serien. Den har rett og slett tatt meg med storm. Har egentlig aldri vært spesielt fan av Pia, uten at jeg har noen i mot henne så har hun aldri fenget meg noe særlig som skuespiller i tidligere roller. I tillegg er det litt som med Kristoffer Joner, hvor jeg føler de er med i nesten alt av store norske produksjoner som gjør at jeg automatisk blir litt "lei" av dem. Men i denne serien skinner hun virkelig tvers igjennom og gjør en helt fantastisk troverdig rolle! Forholdet til hennes karakter og Stella er helt klart høydepunktet. De har uten tvil den beste kjemien og jeg synes det er veldig engasjerende å se et så oppriktig fint forhold mellom steforelder og stebarn. Bjørn er den karakteren jeg liker minst. Synes han oppfører seg helt usmakelig mesteparten av tiden, og at Elin bare skal finne seg i alt mulig sammen med ekskona er helt ufattelig frustrerende. Er så langt kommet midt i episode 7, og jeg gruer meg til jeg har sett ferdig neste episode. Den fineste scenen for meg så langt er når Elin og Stella var alene på sykehuset for å ordne juletreet, og Stella fortalte at hun synes babyen burde få bo like mye i begge hjem slik at den ble alle sin. Sånn at det ble litt Elin sin også, hvor Elin responderte med å spørre om Stella også var litt hennes. Ååh så rørende! Ekstra frustrerende når det ble oppfulgt av at Bjørn slenger med leppa til Elin om at hun er så sjalu og at han elsker henne mer. Fytti for en fyr, å svare så unødvendig stygt! Anonymkode: e5181...fca Ja, jeg syns også det var så fint å se. Særlig fordi det i min familie har vært helt annerledes, der min 10 år eldre halvsøster alltid har blitt behandlet som et annenrangs menneske som ikke egentlig var velkommen av min mor. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Sikkert treug, men siste episode og de siste scenene. Har Elin positiv graviditetstest - fra forrige ivf (altså ikke donor embryoet) eller naturlig? Anonymkode: 4fa4e...e54 Spoiler Det ble ikke noe mer IVF fordi Bjørn nekta. Så det er nok naturlig, kanskje den gangen i bilen. Anonymkode: 46570...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 5. mai 2022 #23 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg er veldig imponert over serien jeg også. Er sjelden jeg liker norske serier, norsk skuespill treffer meg sjelden, det er noe som gjør at jeg syns det blir for overfladisk og lite troverdig. Men her var det troverdig skuespill og gode karakterer langs hele rekka! Vet ikke om jeg vil se en neste sesong. 🙈 Fy for en situasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 7. mai 2022 #24 Del Skrevet 7. mai 2022 Ja, pleier ikke å like norske serier noe særlig jeg heller, men denne synes jeg var veldig bra. Håper det kommer ny sesong sånn at vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #25 Del Skrevet 11. mai 2022 Denne serien syntes jeg var ekstremt god. Føler kanskje dette er en serie som burde vært på NRK eller TV2. Syntes det er så «stille» rundt den? Innbilte meg at det kom til å være masse sider i denne posten med tanker rundt serien. Anonymkode: 0427b...6ea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #26 Del Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne serien syntes jeg var ekstremt god. Føler kanskje dette er en serie som burde vært på NRK eller TV2. Syntes det er så «stille» rundt den? Innbilte meg at det kom til å være masse sider i denne posten med tanker rundt serien. Anonymkode: 0427b...6ea Helt enig! Jeg hørte tilfeldigvis om den på NRK radio, hvis ikke hadde den gått under raderen for meg. Pia Tjelta spiller helt fantastisk 👌 Anonymkode: 4fa4e...e54 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #27 Del Skrevet 11. mai 2022 Spoiler Likte serien, men forutså både at de kom til å ende på henne som surrogatmor, og at hun kom til å bli gravid når de hadde sex da hun endelig slappet av og hadde gitt helt opp. Så litt forutsigbar sånn sett. Men spot on på hvor gale og selvsentrerte noen faktisk kan bli når de har prøvd i mange år. Anonymkode: 0de3a...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 12. mai 2022 #28 Del Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skjul innhold Likte serien, men forutså både at de kom til å ende på henne som surrogatmor, og at hun kom til å bli gravid når de hadde sex da hun endelig slappet av og hadde gitt helt opp. Så litt forutsigbar sånn sett. Men spot on på hvor gale og selvsentrerte noen faktisk kan bli når de har prøvd i mange år. Anonymkode: 0de3a...e5c Ja, det er jeg enig i at var forutsigbart, men det blir interessant å se hva som skjer videre utfra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 12. mai 2022 #29 Del Skrevet 12. mai 2022 Elsker den! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norskehavet Skrevet 12. mai 2022 #30 Del Skrevet 12. mai 2022 Noen som vet hvorfor jeg ikke får sett episode 6? Står jeg må bytte pakke på abonomentet mitt, men får sett alle andre episoder ved å ha viaplay film og serie pakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #31 Del Skrevet 12. mai 2022 Elsket denne serien! Jeg syns Pia Tjelta har gjort noen veldig sterke roller de siste årene. F. eks Blindsone, den tror jeg dere vil like hvis dere likte denne serien. Og hun var jo fenomenal i rollen sin i Lykkeland. Også utrolig digg med en kvinnelig hovedrolle som ikke bare spiller en mor eller en annen støttende rolle. Likte også at den var filmet om vinteren, det er vel mest praktisk med innspilling når det ikke er kaldt ute, men det blir noe annet med mørke scener. Anonymkode: b9558...18f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 15. mai 2022 #32 Del Skrevet 15. mai 2022 Nettopp ferdig med denne serien. Likte den veldig godt! Pia Tjelta er en utrolig dyktig skuespiller. Gleder meg til mer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 2. juni 2022 #33 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Bra serie, skjønte ikke helt slutten. Er her mest for å si at det var gøy å se Outlander, GoT, the Crown og Rome-stjerna Tobias Menzies i 2. episode! 🥳 Edit; åja, det er fire episoder til! Da var det ikke rart jeg ikke skjønte helt åssen det slutta 🤪 Skal definitivt se resten. Kanskje Tobias dukker opp igjen også. Endret 2. juni 2022 av Bacteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 21. juni 2022 #34 Del Skrevet 21. juni 2022 Spørsmål om noe som gjøres siste episode: Spoiler Hvorfor tar de en graviditetstest etter å ha sett på UL? Hadde skjønt logikken om det var motsatt, altså først positiv test og så sjekke på UL om det var noe der. Var det kanskje såpass tidlig at de var usikre på om det var fosteranlegg de så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #35 Del Skrevet 23. juni 2022 Jeg tror det er eksmannen som er far til barnet. Det ble jo kraftig insinuert at de hadde sex etter kyssescenen på kontoret. Anonymkode: 99032...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 16. oktober 2022 #36 Del Skrevet 16. oktober 2022 Er det graviditetstest eller overgangsalder test?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #37 Del Skrevet 5. mai 2023 Snublet først nå over denne serien, noen som vet om det kommer en sesong to? Spent på hvordan reaksjonen blir hos Bjørn og Renate, det er vel mye mindre sjanse med et halvsøsken? Og med helsøsken hadde de jo testet på forhånd også for å forsikre seg om at det ble match. For ikke å snakke om hvis det ikke er søsken i det hele tatt, som noen antyder... Anonymkode: 1dbe9...360 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #38 Del Skrevet 12. juni 2023 Isvann skrev (På 17.10.2022 den 0.48): Er det graviditetstest eller overgangsalder test?🤔 Vil tro det er en graviditetstest, hun var jo gravid på ultralyden. Anonymkode: f104d...317 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. juli 2023 #39 Del Skrevet 31. juli 2023 Håper på sesong 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå