HemmeligeMeg Skrevet 24. april 2022 #1 Del Skrevet 24. april 2022 Jeg vil reise med kjæresten i sommer. Han har ikke tatt covidsprøytene (trenger ikke å høre masse negativt om det her nå, jeg kan kun ta ansvar for meg selv og han må ta sine valg.) Det ser ut som at den del land fortsatt krever covidpass/bevis om sprøyte? Om jeg skjønte det rett ser det ut som Italia krever det i hvert fall. Noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. april 2022 #2 Del Skrevet 24. april 2022 HemmeligeMeg skrev (1 time siden): Jeg vil reise med kjæresten i sommer. Han har ikke tatt covidsprøytene (trenger ikke å høre masse negativt om det her nå, jeg kan kun ta ansvar for meg selv og han må ta sine valg.) Det ser ut som at den del land fortsatt krever covidpass/bevis om sprøyte? Om jeg skjønte det rett ser det ut som Italia krever det i hvert fall. Noen som vet noe? Det er vel ikke mange som som krever vaksiner men at man må ha negativ test. Det ligger vel oversikt over hvilke land som krever hva et sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlie93993 Skrevet 24. april 2022 #3 Del Skrevet 24. april 2022 Storbritannia har fjernet tror jeg. Om du reiser til f.eks Spania så kan du ta test hos f.eks Drop in 24-48 timer før avreise, så enten negativ test / gjennomgått koronavirus eller 2 doser koronavaksine. Anbefaler at dere finner ut land dere vil reise til og søker på navnet + korona, så går du inn på regjeringen.no eller et reiseselskap som Ving. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 25. april 2022 #4 Del Skrevet 25. april 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 13. mai 2022 #5 Del Skrevet 13. mai 2022 Du må sjekke hvert enkelt land. Frankrike krever for eksempel fremdeles negativ test og innreiseskjema, og jeg tror også det kan være munnbindkrav noen steder, som kollektivtransport, og koronapass for å komme inn på restauranter. Google de aktuelle landene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celmarith Skrevet 14. mai 2022 #6 Del Skrevet 14. mai 2022 HemmeligeMeg skrev (På 24.4.2022 den 22.26): Jeg vil reise med kjæresten i sommer. Han har ikke tatt covidsprøytene (trenger ikke å høre masse negativt om det her nå, jeg kan kun ta ansvar for meg selv og han må ta sine valg.) Det ser ut som at den del land fortsatt krever covidpass/bevis om sprøyte? Om jeg skjønte det rett ser det ut som Italia krever det i hvert fall. Noen som vet noe? Min datter var nettopp i Italia, hun måtte ikke vise coronapass noen steder. Hun er ikke vaksinert, og har heller ikke hatt covid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2022 #7 Del Skrevet 14. mai 2022 girlie93993 skrev (På 25.4.2022 den 0.16): Storbritannia har fjernet tror jeg. Om du reiser til f.eks Spania så kan du ta test hos f.eks Drop in 24-48 timer før avreise, så enten negativ test / gjennomgått koronavirus eller 2 doser koronavaksine. Anbefaler at dere finner ut land dere vil reise til og søker på navnet + korona, så går du inn på regjeringen.no eller et reiseselskap som Ving. Trenger ingenting for å reise til Spania. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 24. mai 2022 #8 Del Skrevet 24. mai 2022 Last ned Reiseklar appen. Der står alt man trenger å vite om landet man skal til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 1. juni 2022 #9 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Mmmwhatever skrev (På 13.5.2022 den 19.45): Du må sjekke hvert enkelt land. Frankrike krever for eksempel fremdeles negativ test og innreiseskjema, og jeg tror også det kan være munnbindkrav noen steder, som kollektivtransport, og koronapass for å komme inn på restauranter. Google de aktuelle landene. Null tiltak i Frankrike nå, munnbind på offentlig transport/fly ble det slutt på 16. mai. Ingen kontroll ved innreise, bare å gå rett ut. (har du kun 2 vaksinedoser står vel riktignok at den siste må være innenfor 270dager, ellers kreves en negativ test før avreise, men som sagt ingen kontroll av dette.) Endret 1. juni 2022 av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg