mingus Skrevet 28. april 2022 #41 Skrevet 28. april 2022 Fikk en tung blykappe 3 uker før termin. Akuttsituasjon, hadde knekt en jeksel og det var plutselig kjempevondt. Ville ikke ha noen bedøvelse, selv om det sikkert er trygt bød det meg imot, så jeg måtte bare gape og la det stå til... tenkte jeg skal jo føde om kort tid så dette er vel ingenting... og det stemte virkelig 😄
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #42 Skrevet 28. april 2022 Karma91 skrev (15 timer siden): Du får ikke bedøvelse i 1trimester. Så må vente til 2 trimester Det er jo bare tull. Anonymkode: 61a8b...b15
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #43 Skrevet 30. april 2022 Dere som har vært Ekstrem kvalm i graviditeten, hvordan gjorde dere det hos tannlegen?😥jeg har så sykt tannlege skrekk, og er ekstrem kvalm, kaster opp hele tiden og skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å ligge der å få fikset en tann.. men har tannverk😞 Anonymkode: 10627...c99
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #44 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som har vært Ekstrem kvalm i graviditeten, hvordan gjorde dere det hos tannlegen?😥jeg har så sykt tannlege skrekk, og er ekstrem kvalm, kaster opp hele tiden og skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å ligge der å få fikset en tann.. men har tannverk😞 Anonymkode: 10627...c99 Er det noen spesiell tid på dagen som er bedre? Funker det om du stapper i deg feks tørre kjeks før timen? En tannlege kan også få beskjed om dette, så kan dere beregne litt ekstra tid så du får tid til å slappe av litt innimellom. Anonymkode: b3eb0...4d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå