Gå til innhold

Kvinner som voldtar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 21.07):

Men du er uansett svakere enn de aller fleste menn.

En kvinne kan aldri bli like sterk som en mann.  

Dette er fakta enten du liker det eller ikke.

Anonymkode: 19f28...0e0

Selvfølgelig er det pisspreik.

Du tar peak man mot peak kvinne og median kvinne mot median man, men det er statistiske tall.

Om vi sier at menn statistisk er 20% sterkere enn kvinner vil 30% av kvinner være sterkere en. 50% av menn. ( det også er pisspreik, men det belyser problemet.

Problemet er ordet voldtekt, for det impliserer fysisk vold , og det vi egentlig snakker om er seksuelle overgrep. Problemet er at ord er så viktige og vi er lært opp til at voldsbruk er det viktige, ikke det seksuelle overgrepet. 

Og på den måten har vi klart å nedgradere kvinners overgrep og grooming i forhold til de relativt få overfallsvoldtektene vi ser.

Den store andelen voldtekt vi ser, er ikke voldtekter i betydning voldsbruk: det overgrep i spenningsituasjoner, eller rus situasjoner. Og de er faktisk kjønnsnøytrale. 
 

Grunnen til at man ser mindre overgrep fra kvinner, er fordi seksualiteten deres er anderledes og mye mer målrettet. For å være grov og vulgær : de har en fjerdedels motivasjon for voldtekt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Druid skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er det pisspreik.

Du tar peak man mot peak kvinne og median kvinne mot median man, men det er statistiske tall.

Om vi sier at menn statistisk er 20% sterkere enn kvinner vil 30% av kvinner være sterkere en. 50% av menn. ( det også er pisspreik, men det belyser problemet.

Problemet er ordet voldtekt, for det impliserer fysisk vold , og det vi egentlig snakker om er seksuelle overgrep. Problemet er at ord er så viktige og vi er lært opp til at voldsbruk er det viktige, ikke det seksuelle overgrepet. 

Og på den måten har vi klart å nedgradere kvinners overgrep og grooming i forhold til de relativt få overfallsvoldtektene vi ser.

Den store andelen voldtekt vi ser, er ikke voldtekter i betydning voldsbruk: det overgrep i spenningsituasjoner, eller rus situasjoner. Og de er faktisk kjønnsnøytrale. 
 

Grunnen til at man ser mindre overgrep fra kvinner, er fordi seksualiteten deres er anderledes og mye mer målrettet. For å være grov og vulgær : de har en fjerdedels motivasjon for voldtekt.

Her ser vi en mann som prøver å være woke

Menn har nemlig fra naturens side mye bedre fysiske forutsetninger enn kvinner. Menn har i gjennomsnitt 61 prosent mer muskelmasse. Spesielt i overkroppen er kjønnsforskjellen markant; for eksempel har menn i gjennomsnitt 75 prosent mer muskelmasse i armene og 90 prosent mer styrke i overkroppen enn kvinner

Kvinner kan aldri bli like sterke som menn.

Dette er fakta enten du liker det eller ikke

 

Anonymkode: 19f28...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Her ser vi en mann som prøver å være woke

Menn har nemlig fra naturens side mye bedre fysiske forutsetninger enn kvinner. Menn har i gjennomsnitt 61 prosent mer muskelmasse. Spesielt i overkroppen er kjønnsforskjellen markant; for eksempel har menn i gjennomsnitt 75 prosent mer muskelmasse i armene og 90 prosent mer styrke i overkroppen enn kvinner

Kvinner kan aldri bli like sterke som menn.

Dette er fakta enten du liker det eller ikke

Anonymkode: 19f28...0e0

Det var ikke et eneste spor av woke retorikk i mitt innlegg, og hadde det vært det, hadde det gått over hodet på deg. 


Mitt innlegg motsier ikke ditt, det forklarer hvorfor ditt innlegg er irrelevant og ikke betyr noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (8 minutter siden):

Det var ikke et eneste spor av woke retorikk i mitt innlegg, og hadde det vært det, hadde det gått over hodet på deg. 


Mitt innlegg motsier ikke ditt, det forklarer hvorfor ditt innlegg er irrelevant og ikke betyr noe

Det du skrev hadde ingenting å gjøre med det jeg skrev.

Så ditt innlegg var også irrelevant og betyr ikke noe.

Fakta er fakta, menn er gjennomsnittlig sterkere enn kvinner.

Anonymkode: 19f28...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Det du skrev hadde ingenting å gjøre med det jeg skrev.

Så ditt innlegg var også irrelevant og betyr ikke noe.

Fakta er fakta, menn er gjennomsnittlig sterkere enn kvinner.

Anonymkode: 19f28...0e0

Hans innlegg detaljerte hvordan fordelingen innad i en gruppe som bygger opp et ultimat gjennomsnitt er fordelt hvor mange av de i den svake gruppen vil være sterkere enn de i den sterke gruppen.
Altså er "en kvinne kan aldri bli så sterk som en mann" som du skrev rett og slett feil.

I tillegg ble det pekt på at fysisk styrke ikke er hva som nødvendigvis er avgjørende for seksuelt overgrep.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere venninne av meg var ute å jaktet på mannfolk hver helg. Drakk seg dritings og elget seg inntil alt som gikk på to bein. Prøvde å si til henne at mannfolk ikke liker når du kneker deg inntil dem som en annen kåtpeis. Dama hørte selvfølgelig ikke etter. 
 

En kveld hun var ute på byen la hun seg etter en 18 år gammen gutt. Hun prøvde å stryke på ham ol som viste med hele seg at han ikke likte det. 
For å komme seg unna gikk han i baren for å kjøpe seg noe å drikke. Min tidligere venninne gikk etter og knekte seg inntil gutten. Deretter tok hun hånden sin i buksene og befølte ham på innsiden av boxeren..  Selv syntes hun at dette var hysterisk morsomt. 
Hun fikk tilsnakk av noen voksne menn som så hendelsen og ble deretter kastet ut.

 

Endret av AnnePåLande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...