Gå til innhold

Kvinner som voldtar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor finnes dem? Hvorfor hører vi sjeldent om dem? Tror det fins enorme mørketall for kvinner som voldtar. 

 

 

Anonymkode: d4a63...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor finnes dem? Hvorfor hører vi sjeldent om dem? Tror det fins enorme mørketall for kvinner som voldtar. 

 

 

Anonymkode: d4a63...542

Tror det ekstremt sjeldent blir anmeldt  Er sikkert en del mørketall vil jeg tro 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Tror det ekstremt sjeldent blir anmeldt  Er sikkert en del mørketall vil jeg tro 

Det er det ikke. 

Anonymkode: 294cb...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herregud. 

Anonymkode: 294cb...261

Og? Ikke misbruk herrens navn

Anonymkode: d4a63...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og? Ikke misbruk herrens navn

Anonymkode: d4a63...542

Han passer på deg. 

Anonymkode: 294cb...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han passer på deg. 

Anonymkode: 294cb...261

Det gjør han med deg også 🥰

Anonymkode: d4a63...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er det ikke. 

Anonymkode: 294cb...261

hva vet du om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er todelt, minst. Først og fremst at det forekommer sjeldnere at kvinner voldtar. Merk: det skjer absolutt, men færre tilfeller. Og nest, at det er vanskelig for menn å stå frem med at de har blitt voldtatt av en kvinne. Det er mange dårlige holdninger rundt dette, som at det ikke er mulig (det er det) eller at han bare burde være glad til fordi han "fikk sex" siddn alle menn alltid er kåte og alltid vil ha sex (det stemmer ikke).

Anonymkode: 9d318...4f6

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er store mørketall. Det er mange kvinner som ikke anmelder voldtekt, og jeg tror det er enda flere menn som ikke gjør det.

Anonymkode: 5dc1a...5d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne gikk inn på en manns rom. Han var dritings og hadde sovnet. Hun satte seg på ham og hvor mye han fikk med seg er uvisst, men at han ikke var interessert i denne damen hadde han gitt mer enn tydelig uttrykk for da hun la seg etter ham. Uansett - dette førte til graviditet, men som (heldigvis?) endte i spontanabort. Det var ikke før i ettertid jeg skjønte at han jo egentlig hadde blitt utsatt for en voldtekt.

Anonymkode: ac385...6b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok begge deler. Store mørketall, samtidig som det er mye sjeldnere kvinner voldtar til sammenligning av at menn gjør det. Og at det er store mørketall hvor menn voldtar. 

Anonymkode: 56bfb...f84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet på nach av ei som red meg. Dyttet henne av meg, fikk på meg klærne og løp hjem. Etter over en time i dusjen kjente jeg fortsatt lukten hennes.

Den hang i nesa mi i uker etterpå, og den var så ufattelig kvalmende.

Så man finner dem tydeligvis på nach. 

  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min (mann) ble forsøkt voldtatt på fest av ei dame som satt seg oppå ham og begynte å ta av ham buksa selv om han gjorde massiv motstand. Av andre på stedet ble det liksom ledd av fordi det er jo «bare gøy» når en mann blir utsatt for noe sånt….. Han greide til slutt å komme seg løs uten at hun fikk av ham klærne. Dette skjedde i hans yngre dager. 

Denne historien er nok ikke enestående…

Anonymkode: 63563...5a5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kvinner begår seksuelle overgrep mer enn voldtekt. Altså berøring av noen som er bevisstløs eller det å anta at noen vil så de pusher og pusher. Men statistikken er mye mye lavere med kvinner kontra menn.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Katten.2.0 said:

Våknet på nach av ei som red meg. Dyttet henne av meg, fikk på meg klærne og løp hjem. Etter over en time i dusjen kjente jeg fortsatt lukten hennes.

Den hang i nesa mi i uker etterpå, og den var så ufattelig kvalmende.

Så man finner dem tydeligvis på nach. 

Fittkjærringa må fengsles i lang tid!

Anonymkode: 34fec...e4b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kompis av meg ble voldtatt av en dame på fest, han drakk seg sanseløs full, og sovna på gjesterommet. Hun runka han og forsøkt og ha samleie med han, mens han sov. Hun fortalte han selv dette dagen etter, og bare lo av det. Jeg prøvde jo og fortelle han, at dette er voldtekt og overhodet ikke greit. Men han syntes nok det var vanskelig, og sa og at vennene hans hadde ikke trodd han, og bare ledd av det. Og jeg vet at jeg er den eneste han har fortalt det til. 

Anonymkode: a591c...056

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden kvinner voldtar voksne friske menn, vil jeg tro. Mannen er fysisk overlegen.
Men er vel kvinner som voldtar barn og svakerestilte 

Anonymkode: 44c10...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

En kompis av meg ble voldtatt av en dame på fest, han drakk seg sanseløs full, og sovna på gjesterommet. Hun runka han og forsøkt og ha samleie med han, mens han sov. Hun fortalte han selv dette dagen etter, og bare lo av det. Jeg prøvde jo og fortelle han, at dette er voldtekt og overhodet ikke greit. Men han syntes nok det var vanskelig, og sa og at vennene hans hadde ikke trodd han, og bare ledd av det. Og jeg vet at jeg er den eneste han har fortalt det til. 

Anonymkode: a591c...056

Ikke rart mange menn ikke anmelder når noen menn latterliggjør voldtatte menn. Menn burde stå samme om å utrydde slike holdninger. Kjempebra at du har holdningene på rett plass. 

  • Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...