Harnoejegvilsi Skrevet 9. juni 2025 #61 Skrevet 9. juni 2025 Despicable Me skrev (På 24.4.2022 den 10.15): Fått med meg at hun er raskt ute med å henge ut andre influencere når hun ikke er enig i det andre legger ut. Gjelder ikke bare sharenting av barn. Og, i det siste blitt veldig rask på å forsvare andre influencere. Rart med det, hva den gule stjerna, på den gule appen gjør med folk, når de havner i det gode selskap. Har prøvd å følge henne, men med henne, og flere andre, ble det avfulgt rimelig raskt. Opplever henne som passivt aggressiv i meningene sine. Og det gir meg null, niks, nada. Håper likevel at hun får betalt ned gjelda si, ved hjelp at følgere og diamanter fra snap. 2 7
Harnoejegvilsi Skrevet 9. juni 2025 #62 Skrevet 9. juni 2025 Anelyy skrev (På 22.5.2025 den 5.23): Umoden... Kommer opp gang på gang på snapchat hvor hun melker en hendelse med en eks veninne som hun mistet fordi hun ikkje tok seg en dusj. Helt utrolig den der seansen. Virket litt rigget. Det var da jeg fikk meg en realitetsorientering om hvem hun er, og hva den lille berømmelsen gjør med folk. 3
Vintermåne Skrevet 9. juni 2025 Forfatter #63 Skrevet 9. juni 2025 Harnoejegvilsi skrev (56 minutter siden): Helt utrolig den der seansen. Virket litt rigget. Det var da jeg fikk meg en realitetsorientering om hvem hun er, og hva den lille berømmelsen gjør med folk. Enig!! helt utrolig å gnåle om det der i dagesvis….. venninnekrangler tar man på privaten! Punktum! og dessuten er det overhode ikke fair at hun kan blæste ut sin side av historien til tusenvis av følgere og få innboksen full av «støtte» - når følgerne egentlig ikke vet hva som er riktig og ikke her 🙄🙄 1 4
Tøvftta Skrevet 9. juni 2025 #64 Skrevet 9. juni 2025 Avfulgte fort når hun begynte å gnåle at det ikke er eksponering å snappe mens man er i fødsel på sykehuset! 4 2
Harnoejegvilsi Skrevet 10. juni 2025 #65 Skrevet 10. juni 2025 Tøvftta skrev (18 timer siden): Avfulgte fort når hun begynte å gnåle at det ikke er eksponering å snappe mens man er i fødsel på sykehuset! Iris som har gnålt om eksponering av barn. Nå var plutselig ikke nyfødte, barn lenger. Det var kvinnen sin fødsel🙈😳😂 Jeg tror ikke selv hun ser hvor utrolig dumt det hørtes ut, det hun sa. Og når det kommer til denne venninnen, der hun la ut, i det vide og brede. Uten tanke for at det var et menneske som ikke fikk taletid, som man ikke fikk høre versjonen til. Jeg synes det er ekkelt. Og jeg lurer virkelig på hva påvirkningen på følgerne skulle være? For dette har null å gjøre i sosiale medier. Det er bare ett ord for det, og det er mobbing og uthenging, all den tid noen vet hvem den andre parten er. Men, herregud, noen må tjene penger, for å få betalt ned gjelda si. 6 2
Vintermåne Skrevet 8. mars Forfatter #68 Skrevet 8. mars duskelapp skrev (14 timer siden): Hvorfor raserte barnefar leiligheten hennes ? ??? Nå??
Kygos Skrevet 11. april #69 Skrevet 11. april Hun har begynt å irritere meg. En voksen dame på 30 år som går rundt i samfunnet i en konstant offerrolle. 1. Fikk no show-gebyr på sykehuset fordi hun ikke rakk en time på grunn av at hun ikke fant parkering. Hun mente at sykehuset skulle opplyst om at det var vanskelige parkeringsforhold på sykehuset. Hun klaget og fikk så langt jeg vet selvsagt ikke medhold. Hun forstår tilsynelatende ikke at det er umulig å håndtere slikt skjønnsmessig. Hva hvis bussen ikke kom? Steinras på veien? Onkel fra Amerika kidnappet hunden? Alle ville jo klaget hvis man kunne vinne frem på et slikt grunnlag. 2. Hun fikk ikke sjekke inn på hotellet på natten i Oslo etter en kveld på byen eller noe, full, uten gyldig legitimasjon. Hun hadde bilde av legitimasjon på tlf, men det kunne ikke hotellet godta. Hun hadde mistet vesken sin på byen. Hun tok opptak av samtalen med resepsjonen der de sier at de ikke kan hjelpe henne og til slutt må be henne om å gå. Hun har lagt ut opptaket på Snap. Hun mener at hun var i en sårbar situasjon og at hotellet skulle ivaretatt henne, en voksen dame på 30 år, som bevisst valgte å ta risiko ved å ikke sjekke inn tidligere, før hun drakk og var på byen. Hun sier at hun ikke rakk å sjekke inn i forkant. Greit nok, men jeg ville tenkt at hvis jeg hadde satset at på en slik variant, så hadde jeg tatt en risiko ved å drikke først. Når man drikker kan ting skje. Hun har klaget og snakket med hotellsjefen på tlf. Hun mener at både de i resepsjonen og sjefen snakker nedlatende til henne. Samtalen med resepsjonen var helt nøytral fra personalets side, etter min mening. Iris mente de var ufine og sarkastiske. Hun fremstår som en ung jente som vil bli tatt vare på. Når man konstant opplever urett på denne måten, og tolker all uenighet og motstand som angrep og ufinheter, så er det på tide å rydde i eget sinn. Er nok noen traumer som gjør henne svært sensitiv for å bli stilt til ansvar som en voksen person i det offentlige rom. Hun vil helst bli tatt vare på, og når det motsatte skjer trigger det sår. Hun får selvsagt masse støtte og bekreftelse fra følgerne sine. Hun har jo selvsagt 100% rett.... Jeg vurderte å skrive til henne, for det irriterer meg så jævlig. Så får skrive her istedenfor. Jaja.... 9 4
Fullrulle Skrevet 12. april #70 Skrevet 12. april Kygos skrev (17 timer siden): Hun har begynt å irritere meg. En voksen dame på 30 år som går rundt i samfunnet i en konstant offerrolle. 1. Fikk no show-gebyr på sykehuset fordi hun ikke rakk en time på grunn av at hun ikke fant parkering. Hun mente at sykehuset skulle opplyst om at det var vanskelige parkeringsforhold på sykehuset. Hun klaget og fikk så langt jeg vet selvsagt ikke medhold. Hun forstår tilsynelatende ikke at det er umulig å håndtere slikt skjønnsmessig. Hva hvis bussen ikke kom? Steinras på veien? Onkel fra Amerika kidnappet hunden? Alle ville jo klaget hvis man kunne vinne frem på et slikt grunnlag. 2. Hun fikk ikke sjekke inn på hotellet på natten i Oslo etter en kveld på byen eller noe, full, uten gyldig legitimasjon. Hun hadde bilde av legitimasjon på tlf, men det kunne ikke hotellet godta. Hun hadde mistet vesken sin på byen. Hun tok opptak av samtalen med resepsjonen der de sier at de ikke kan hjelpe henne og til slutt må be henne om å gå. Hun har lagt ut opptaket på Snap. Hun mener at hun var i en sårbar situasjon og at hotellet skulle ivaretatt henne, en voksen dame på 30 år, som bevisst valgte å ta risiko ved å ikke sjekke inn tidligere, før hun drakk og var på byen. Hun sier at hun ikke rakk å sjekke inn i forkant. Greit nok, men jeg ville tenkt at hvis jeg hadde satset at på en slik variant, så hadde jeg tatt en risiko ved å drikke først. Når man drikker kan ting skje. Hun har klaget og snakket med hotellsjefen på tlf. Hun mener at både de i resepsjonen og sjefen snakker nedlatende til henne. Samtalen med resepsjonen var helt nøytral fra personalets side, etter min mening. Iris mente de var ufine og sarkastiske. Hun fremstår som en ung jente som vil bli tatt vare på. Når man konstant opplever urett på denne måten, og tolker all uenighet og motstand som angrep og ufinheter, så er det på tide å rydde i eget sinn. Er nok noen traumer som gjør henne svært sensitiv for å bli stilt til ansvar som en voksen person i det offentlige rom. Hun vil helst bli tatt vare på, og når det motsatte skjer trigger det sår. Hun får selvsagt masse støtte og bekreftelse fra følgerne sine. Hun har jo selvsagt 100% rett.... Jeg vurderte å skrive til henne, for det irriterer meg så jævlig. Så får skrive her istedenfor. Jaja.... jeg er i utgangspunktet fan av Iris, men noen ganger bommer hun. Som hele den hotellgreia. Min første reaksjon, ta selvkritikk. Hvorfor drikke seg så full at du mister veska? Dette har skjedd før, flere ganger. Det er uansvarlig. Hun er ikke 19 år lenger. Dersom det er problem for deg å miste veska ja da bør dubba forhåndregler som å sjekke inn på hotellet for du drikker deg full. Da slipper du selvfølgelig inn! Men når kvinne som er tydelig beruset kommer til hotell, midt på natten, uten bagasje? Hva forventer hun? Nei det irriterte meg. Ta ansvar for deg selv. 1 2
Kygos Skrevet 12. april #71 Skrevet 12. april Fullrulle skrev (3 timer siden): jeg er i utgangspunktet fan av Iris, men noen ganger bommer hun. Som hele den hotellgreia. Min første reaksjon, ta selvkritikk. Hvorfor drikke seg så full at du mister veska? Dette har skjedd før, flere ganger. Det er uansvarlig. Hun er ikke 19 år lenger. Dersom det er problem for deg å miste veska ja da bør dubba forhåndregler som å sjekke inn på hotellet for du drikker deg full. Da slipper du selvfølgelig inn! Men når kvinne som er tydelig beruset kommer til hotell, midt på natten, uten bagasje? Hva forventer hun? Nei det irriterte meg. Ta ansvar for deg selv. Synd hvis hun sitter igjen med opplevelsen av at hun har rett. Jeg tror nemlig et relativt stort flertall vil mene at hun må ta mer ansvar i en slik situasjon. Samfunnet stiller krav til voksne mennesker. 1
Maskopi Skrevet 12. april #72 Skrevet 12. april Kygos skrev (23 timer siden): Fikk no show-gebyr på sykehuset fordi hun ikke rakk en time på grunn av at hun ikke fant parkering. Hun mente at sykehuset skulle opplyst om at det var vanskelige parkeringsforhold på sykehuset. Var dette sykehuset i Haugesund? Såfall har hun bodd under en stein, det har vært kjent (og jevnlig repetert i media) at det er vanskelig å få parkering nært inngangen. Det hadde tatt henne fem min å gå om hun kjørte til parkeringshuset i sentrum, som for øvrig har infoskjerm med antall ledige plasser på nett og bare noen hundre meter fra sykehuset 3
MøllersTran Skrevet 12. april #73 Skrevet 12. april Fullrulle skrev (6 timer siden): jeg er i utgangspunktet fan av Iris, men noen ganger bommer hun. Som hele den hotellgreia. Min første reaksjon, ta selvkritikk. Hvorfor drikke seg så full at du mister veska? Dette har skjedd før, flere ganger. Det er uansvarlig. Hun er ikke 19 år lenger. Dersom det er problem for deg å miste veska ja da bør dubba forhåndregler som å sjekke inn på hotellet for du drikker deg full. Da slipper du selvfølgelig inn! Men når kvinne som er tydelig beruset kommer til hotell, midt på natten, uten bagasje? Hva forventer hun? Nei det irriterte meg. Ta ansvar for deg selv. Kygos skrev (23 timer siden): Hun har begynt å irritere meg. En voksen dame på 30 år som går rundt i samfunnet i en konstant offerrolle. 1. Fikk no show-gebyr på sykehuset fordi hun ikke rakk en time på grunn av at hun ikke fant parkering. Hun mente at sykehuset skulle opplyst om at det var vanskelige parkeringsforhold på sykehuset. Hun klaget og fikk så langt jeg vet selvsagt ikke medhold. Hun forstår tilsynelatende ikke at det er umulig å håndtere slikt skjønnsmessig. Hva hvis bussen ikke kom? Steinras på veien? Onkel fra Amerika kidnappet hunden? Alle ville jo klaget hvis man kunne vinne frem på et slikt grunnlag. 2. Hun fikk ikke sjekke inn på hotellet på natten i Oslo etter en kveld på byen eller noe, full, uten gyldig legitimasjon. Hun hadde bilde av legitimasjon på tlf, men det kunne ikke hotellet godta. Hun hadde mistet vesken sin på byen. Hun tok opptak av samtalen med resepsjonen der de sier at de ikke kan hjelpe henne og til slutt må be henne om å gå. Hun har lagt ut opptaket på Snap. Hun mener at hun var i en sårbar situasjon og at hotellet skulle ivaretatt henne, en voksen dame på 30 år, som bevisst valgte å ta risiko ved å ikke sjekke inn tidligere, før hun drakk og var på byen. Hun sier at hun ikke rakk å sjekke inn i forkant. Greit nok, men jeg ville tenkt at hvis jeg hadde satset at på en slik variant, så hadde jeg tatt en risiko ved å drikke først. Når man drikker kan ting skje. Hun har klaget og snakket med hotellsjefen på tlf. Hun mener at både de i resepsjonen og sjefen snakker nedlatende til henne. Samtalen med resepsjonen var helt nøytral fra personalets side, etter min mening. Iris mente de var ufine og sarkastiske. Hun fremstår som en ung jente som vil bli tatt vare på. Når man konstant opplever urett på denne måten, og tolker all uenighet og motstand som angrep og ufinheter, så er det på tide å rydde i eget sinn. Er nok noen traumer som gjør henne svært sensitiv for å bli stilt til ansvar som en voksen person i det offentlige rom. Hun vil helst bli tatt vare på, og når det motsatte skjer trigger det sår. Hun får selvsagt masse støtte og bekreftelse fra følgerne sine. Hun har jo selvsagt 100% rett.... Jeg vurderte å skrive til henne, for det irriterer meg så jævlig. Så får skrive her istedenfor. Jaja.... Da jeg hørte/så på storyen stusset jeg på at hun sier dette er hennes «go to» hotell, og at hun ikke var informert om at hun måtte legitimere seg (ifølge henne var dette ikke informert om i bekreftelse-/velkomstmail). Men er ikke dette noe hun burde vært klar over at er fast prosedyre, hvis hun har bodd der flere ganger? 1
Kygos Skrevet 12. april #74 Skrevet 12. april MøllersTran skrev (30 minutter siden): Da jeg hørte/så på storyen stusset jeg på at hun sier dette er hennes «go to» hotell, og at hun ikke var informert om at hun måtte legitimere seg (ifølge henne var dette ikke informert om i bekreftelse-/velkomstmail). Men er ikke dette noe hun burde vært klar over at er fast prosedyre, hvis hun har bodd der flere ganger? Tror hotellet bruker litt skjønn, og at man nok er strengere mtp regelverk på natten når fulle folk ramler inn og skal sjekke inn. Viktigere å ha kontroll da. 2
Kygos Skrevet 12. april #75 Skrevet 12. april Maskopi skrev (1 time siden): Var dette sykehuset i Haugesund? Såfall har hun bodd under en stein, det har vært kjent (og jevnlig repetert i media) at det er vanskelig å få parkering nært inngangen. Det hadde tatt henne fem min å gå om hun kjørte til parkeringshuset i sentrum, som for øvrig har infoskjerm med antall ledige plasser på nett og bare noen hundre meter fra sykehuset Ikke lett hvis man tenker at det er andre sitt ansvar når ting som ikke går etter planen får konsekvenser. Mener hun sa hun måtte kjøre en stund, så usikker på om det var Haugesund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå