Harnoejegvilsi Skrevet 9. juni #61 Skrevet 9. juni Despicable Me skrev (På 24.4.2022 den 10.15): Fått med meg at hun er raskt ute med å henge ut andre influencere når hun ikke er enig i det andre legger ut. Gjelder ikke bare sharenting av barn. Og, i det siste blitt veldig rask på å forsvare andre influencere. Rart med det, hva den gule stjerna, på den gule appen gjør med folk, når de havner i det gode selskap. Har prøvd å følge henne, men med henne, og flere andre, ble det avfulgt rimelig raskt. Opplever henne som passivt aggressiv i meningene sine. Og det gir meg null, niks, nada. Håper likevel at hun får betalt ned gjelda si, ved hjelp at følgere og diamanter fra snap. 2 6
Harnoejegvilsi Skrevet 9. juni #62 Skrevet 9. juni Anelyy skrev (På 22.5.2025 den 5.23): Umoden... Kommer opp gang på gang på snapchat hvor hun melker en hendelse med en eks veninne som hun mistet fordi hun ikkje tok seg en dusj. Helt utrolig den der seansen. Virket litt rigget. Det var da jeg fikk meg en realitetsorientering om hvem hun er, og hva den lille berømmelsen gjør med folk. 3
Vintermåne Skrevet 9. juni Forfatter #63 Skrevet 9. juni Harnoejegvilsi skrev (56 minutter siden): Helt utrolig den der seansen. Virket litt rigget. Det var da jeg fikk meg en realitetsorientering om hvem hun er, og hva den lille berømmelsen gjør med folk. Enig!! helt utrolig å gnåle om det der i dagesvis….. venninnekrangler tar man på privaten! Punktum! og dessuten er det overhode ikke fair at hun kan blæste ut sin side av historien til tusenvis av følgere og få innboksen full av «støtte» - når følgerne egentlig ikke vet hva som er riktig og ikke her 🙄🙄 1 4
Tøvftta Skrevet 9. juni #64 Skrevet 9. juni Avfulgte fort når hun begynte å gnåle at det ikke er eksponering å snappe mens man er i fødsel på sykehuset! 4 2
Harnoejegvilsi Skrevet 10. juni #65 Skrevet 10. juni Tøvftta skrev (18 timer siden): Avfulgte fort når hun begynte å gnåle at det ikke er eksponering å snappe mens man er i fødsel på sykehuset! Iris som har gnålt om eksponering av barn. Nå var plutselig ikke nyfødte, barn lenger. Det var kvinnen sin fødsel🙈😳😂 Jeg tror ikke selv hun ser hvor utrolig dumt det hørtes ut, det hun sa. Og når det kommer til denne venninnen, der hun la ut, i det vide og brede. Uten tanke for at det var et menneske som ikke fikk taletid, som man ikke fikk høre versjonen til. Jeg synes det er ekkelt. Og jeg lurer virkelig på hva påvirkningen på følgerne skulle være? For dette har null å gjøre i sosiale medier. Det er bare ett ord for det, og det er mobbing og uthenging, all den tid noen vet hvem den andre parten er. Men, herregud, noen må tjene penger, for å få betalt ned gjelda si. 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå