Gå til innhold

Iris Eyfjord Hreidarsdottir


Vintermåne

Anbefalte innlegg

Gjest tullerikke
Mina 2 skrev (3 minutter siden):

Hun skal jo i rettsak snart på grunn av voldtekt. Har visst blitt voldtatt en gang før og.

Av eksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tullerikke skrev (2 minutter siden):

Av eksen?

Altså en annens voldtekt fortjener ikke å bli omtalt eller diskutert på ett kvinneforum, uansett om vedkommende selv har vært åpen om saken på SoMe eller ikke. La hun eie sin egen historie å hold dere unna å diskutere slike ting, det er å tøye strikken for langt. Du kan aldri forvente å få en sannhet inne på ett slikt forum og da bør man droppe å stille slike spørsmål.

  • Liker 24
  • Hjerte 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (1 time siden):

Hun skal jo i rettsak snart på grunn av voldtekt. Har visst blitt voldtatt en gang før og.

Ja, har ikke helt fått med meg dette- men hun sa noe om at HUN har blitt anmeldt også?? Eller misforstod jeg?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (5 timer siden):

Ja, har ikke helt fått med meg dette- men hun sa noe om at HUN har blitt anmeldt også?? Eller misforstod jeg?? 

Hun har blitt anmeldt, av han hun har anmeldt(idioten som voldtok henne.) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger at hun har et tydelig standpunkt i debatten om eksponering av barn, og er ærlig om at hun selv har gjort dette før, men jeg syns det ble litt dobbeltmoralsk av henne å reklamere heftig for Cubus som nylig har fått massiv kritikk for å ha en «mammakampanje» der de fronter mødre som eksponerer barna i stor grad. Spesielt når Cubus sitt svar på kritikken på Instagram var så ullent. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dame med sterke meninger og bein i nesa. Kan forstå at noen av og til føler seg tråkket bli eller blir provosert av henne (i dagens «krenketkultur»), men jeg har sansen for henne! 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (3 timer siden):

Hun har blitt anmeldt, av han hun har anmeldt(idioten som voldtok henne.) 

Herregud! Hva har hun blitt anmeldt for da?? 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (1 minutt siden):

Herregud! Hva har hun blitt anmeldt for da?? 😳😳

Han hadde visst blitt pressa for penger. Og det var linka til voldtekten av henne. Men hun har ikke noe med det å gjøre da. Er tydeligvis noen som prøvde å tjene penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Iris veldig godt. Så ung hun er, men samtidig så klok og velutviklet. Har gjort masse feil, opplevd mye, men hun anerkjenner feilene sine og hun forteller ærlig om ting. Herlig jente💕

  • Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror muligens jeg hadde vært stresset og egentlig veldig sint jeg også om jeg gikk gjennom det hun går gjennom… Eller er det bare meg som tenker at det er logiske følelser? Hadde muligens også vært ustabil i humøret.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste minus er at hun fremmer filter. Flink å lage filter altså, men jeg prøvde det nye hun har nå. Ronja. Og alle røde «flekker» forsvant fra ansiktet mitt, jeg fikk så gjevn og brun hud og kritthvite tenner.

Tipper det er endel unge som følger hun, og syntes det er dumt med disse filtrene. Man blir på en måte påvirket av det, selvom man ikke tenker over det. Men jeg er 40, så kanskje jeg er for gammel for slikt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke greia med at hun lager filter…… er det en hobby?? Bissniss?? Hvordan lager hun det egentlig- og hvorfor? Selger hun de?? 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (På 28.4.2022 den 19.29):

Eneste minus er at hun fremmer filter. Flink å lage filter altså, men jeg prøvde det nye hun har nå. Ronja. Og alle røde «flekker» forsvant fra ansiktet mitt, jeg fikk så gjevn og brun hud og kritthvite tenner.

Tipper det er endel unge som følger hun, og syntes det er dumt med disse filtrene. Man blir på en måte påvirket av det, selvom man ikke tenker over det. Men jeg er 40, så kanskje jeg er for gammel for slikt :fnise:

Det fine med filterene hennes er iallfall at de ikke endrer noe på ansiktsform. Ingen mindre nese, større øyne, større lepper og mindre dobbelthake. Er kun fargene og "grain" som er endret på. Og hun er åpen om at hun bruker filtrene sine!

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det bare jeg som synes de Amber Heard videoene hennes er cringe?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Superbobla said:

Er det bare jeg som synes de Amber Heard videoene hennes er cringe?

Ja det er bare deg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leila87
Superbobla skrev (På 12.5.2022 den 20.07):

Er det bare jeg som synes de Amber Heard videoene hennes er cringe?

Elsker de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som har fått med seg at hun blir skrevet om på en liten «mammakanal» på Jodel? Jeg har ikke sett det, men hun dnakka om det på snap i går (??) 

at det var negativt at hun la ut at hun var sliten etter, eller i ferien, med kidsa- at hun også eksponerte ungene sine etc etc 

Noen som har sett det? Hun sa det var drøye påstander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (4 timer siden):

Noen som har fått med seg at hun blir skrevet om på en liten «mammakanal» på Jodel? Jeg har ikke sett det, men hun dnakka om det på snap i går (??) 

at det var negativt at hun la ut at hun var sliten etter, eller i ferien, med kidsa- at hun også eksponerte ungene sine etc etc 

Noen som har sett det? Hun sa det var drøye påstander

Ja, den har jeg lest, men jeg har ikke hørt hva iris sier. Hva er de drøye påstandene? De ser jeg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...