Gå til innhold

Iris Eyfjord Hreidarsdottir

Vintermåne

Anbefalte innlegg

Ganske drøyt å påstå at hun baksnakker ungene når hun sier hun er sliten. Eller å påstå at du vet alt om ungene hennes pga hun eksponerer dem så mye i «skjul» 🤨 den kanalen der er helt sjuk.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke drøye påstander, det stod noe om at hun klagde mye på ferie med alle barna, og noen nevnte det var litt dobbeltmoral å være så ute etter mødre som eksponerer barna når hun selv lenge gjorde det samme feks i reklame for polarn o pyret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (45 minutter siden):

Det er ikke drøye påstander, det stod noe om at hun klagde mye på ferie med alle barna, og noen nevnte det var litt dobbeltmoral å være så ute etter mødre som eksponerer barna når hun selv lenge gjorde det samme feks i reklame for polarn o pyret. 

Det er jo ikke det det handler om. 

Jeg selv har eksponert mitt barn helt i begynnelsen da h*n var liten, men nå legger jeg aldri ut. Man lærer hele tiden og man forstår kanskje ikke alvor av handlingene sine på nett før man blir eldre, mer moden ol? 

Tror ikke Iris er ute etter å ta noen som eksponerer barna sine. Hun sier selv hun og Nyhus familien har en god tone, og de er de værste med å blottlegge barna sine. Syntes det er fint hun snakker så mye om det og har så stort fokus på det, for det er viktig tema. Er Iris og mammahjerter som fikk meg til å 100% stoppe legge ut noe om og av mitt barn på nett.

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så klarer jeg ikke helt å engasjere meg så veldig i det eksponerings greiene og det blir litt mye for meg. Når det er sagt så syns jeg Iris er en fantastisk person med god formidlingsevne og virker meget sosialt intelligent. Det jodel greiene var helt forskrudd og sier meg enig i at det er nok sannsynligvis mange mammavloggere der. Kanskje ikke store influencere men en gjeng med prøvere.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monabe87 skrev (7 timer siden):

For meg så klarer jeg ikke helt å engasjere meg så veldig i det eksponerings greiene og det blir litt mye for meg.

Det kan hende det er for mye, men uansett veldig viktig å få frem budskapet på. Og jo mer hun snakker om det, jo mer når det ut. De får nye følgere hele tiden og. Jeg ser ukentlig på Facebook der folk poster innlegg om barna, det er alt ifra badebilder til sykehusbilder. Forteller åpent om sykdom, diagnoser ol. For et par uker siden delte en jeg er venn med epikriser til sønnen, for å vise en diagnose. 

Jeg ser flere titalls venner poster bilder hvor de tagger ektefellen og noen ganger venner og øvrig familie, bildene blir da igjen postet på deres vegg og plutselig er seertallet på det bildet delt med flere hundre ekstra. For å ta er drøyt eksempel, så sier de at ett barn i hver klasse opplever overgrep, og når en person poster et bilde på sosiale medier der man har flere hundre venner, og man tagger bilder så deres venner igjen ser, så kan jeg garantere at det er en pedofil blant de som ser bildet som har lagret det bildet på sin tlf.

Også er det snakk om personvern. Vis noen skal poste et bilde av deg, kan du ærlig talt talt si at du ikke bryr deg, eller vil du godkjenne bildet først (sjekke om du er fin ol). I usa er det og flere som har opplevd identitetstyveri. Bilder har blitt lagret og brukt på sin egen kanal, latet som det er deres barn, deres familie. 

Syntes det er helt sprøtt at folk tar valget for et barn å poster bilder og videoer uten at den personen det gjelder kan få si sin mening og bestemme over sitt eget personvern. Folk er bare ute etter likes, og det er sykt. Er det for å ta vare på minner, så lager man en fotobok, og er det for å dele med familie og nære venner, så deler man feks i felleschatt eller sender bilde på sms.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Håper ikke dette er stygt å spørre om. Vet det omhandler et sterkt tema ❤️ Men jeg lurte på om noen vet om noen sted å lese om dommen? Jeg ser den ene posten hun la ut ser ut som det er fra avisklipp. 

❤️Dette er ikke stygt ment jeg er kjempe glad for seier på Iris sine vegne. Jeg er bare nysgjerrig. Så håper ikke det blir tolket på feil måte❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Sharp75! said:

Er så glad hun kan gå videre nå og at det gikk hennes vei ❤️

Helt enig! Jeg syntes at Iris er en så viktig influencer. Jeg skal holde meg for god for å si altfor mye, for det er et helt hinnsides viktig tema. Men har hørt han filmet overgrepet… i så fall så er 2 år og 11 måneder altfor lite… syntes jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baracuda skrev (2 timer siden):

Håper ikke dette er stygt å spørre om. Vet det omhandler et sterkt tema ❤️ Men jeg lurte på om noen vet om noen sted å lese om dommen? Jeg ser den ene posten hun la ut ser ut som det er fra avisklipp. 

❤️Dette er ikke stygt ment jeg er kjempe glad for seier på Iris sine vegne. Jeg er bare nysgjerrig. Så håper ikke det blir tolket på feil måte❤️

De legger ut dommer på lovdata et par ganger i uken. Har ikke sett den er kommet der enda. Noen ganger venter de på om motpart skal anke og at den er rettskraftig. Han fikk ihvertfall 3 år og 11 mnd :) Er kjempe stolt av hun og veldig glad på hennes veier❤️

Endret av Hjertestein
Rettelse
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baracuda skrev (2 minutter siden):

Helt enig! Jeg syntes at Iris er en så viktig influencer. Jeg skal holde meg for god for å si altfor mye, for det er et helt hinnsides viktig tema. Men har hørt han filmet overgrepet… i så fall så er 2 år og 11 måneder altfor lite… syntes jeg.

😳😳 Fy f.....  Altfor lite...... 🥺🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Så dere insider episoden voldtatt?  Var en bra episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

Angel75 skrev (2 timer siden):

@bibbi @elskersommer @Snublefot62 her kan dere diskutere Iris 😘

Du glemte å tagge deg selv og Bella50 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Skjermbilde fra tråden om Sara Emilie 

Screenshot_20241114_225732_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...