AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Del Skrevet 23. april 2022 Jeg vil gjerne strikke en jakke til nevøen min på 7 år i tynt garn ( type strikkefasthet 24-27 masker på 10cm). Men jeg finner ikke noen fine. Planen er å kunne bruke den over en skjorte i forskjellige store anledninger framover, men så mer til litt finere hverdagsbruk. Moren liker godt kanarijakke fra hoppestrikk, flettejakker, faunajakke osv. Anonymkode: f52a7...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 24. april 2022 #2 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Petiteknit, claraknitwear og little and loop har fine strikkejakker😍 Endret 24. april 2022 av Diamant20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Del Skrevet 24. april 2022 Diamant20 skrev (7 timer siden): Petiteknit, claraknitwear og little and loop har fine strikkejakker😍 Ja, PetiteKnit hadde ikke noe i ønsket strikkefasthet. Samme med littleandloop. Det blir litt i tjukkeste laget. Ønsker å bruke dale lille lerke eller tilsvarende. Har claraknitwear noe i den strikkefastheten da? Ønsker egentlig noe som lille dråpejakke. Men den er blir jo for tjukk igjen i rett størrelse. 😅 Anonymkode: f52a7...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 3. mai 2022 #4 Del Skrevet 3. mai 2022 Lene Holme Samsøe har mange fine mønstre, i boka Egostrikk, blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå