Gå til innhold

Hvorfor drømmer jeg stadig om en jeg ikke er interessert i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en bekjent som jeg har jobbet med et par ganger med noen felles arbeidsoppgaver. Drømmene har som oftest en romantisk undertone, eller så fremstår han i drømmene som veldig hjelpsom osv. Har drømt at vi har holdt hender og klemt hverandre opp til flere ganger. (vertfall 10-15 drømmer om denne personen) Synes det er så merkelig 😂 Jeg liker han som venn, og kunne ikke tenkt meg noe forhold med fyren. Vi har kun et profesjonellt forhold, og har ikke møttes mye på fritiden.  Er det universet som spiller meg et puss? 😂

Anonymkode: 80795...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan være hans underliggende følelser han enda ikke har vært åpen med deg om?

Anonymkode: ef0a0...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan være hans underliggende følelser han enda ikke har vært åpen med deg om?

Anonymkode: ef0a0...f9f

Det tror jeg neppe. Jeg vet hvilken type jenter han liker, jeg er stikk motsatt i både utseende og personlighet.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan hende drømmene bare overdriver vennskapsfølelsene du har for denne mannen.

Eller din underbevisste følelser om denne mannen; kunne du egentlig tenke deg han selv om du ikke helt har turt å innrømme deg for deg selv fordi du vet at du ikke er i hans interessefelt?

Anonymkode: 8d72d...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er inne i et 8 års langt forhold og har stadig drømt diverse drømmer om ekser fra videregående skole og til og med drømmer og kollegaen til min samboer. Det betyr ikke at det må være noe underliggende. Det håper jeg hvert fall ikke😂

Anonymkode: b6d42...5c4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har en bekjent som jeg har jobbet med et par ganger med noen felles arbeidsoppgaver. Drømmene har som oftest en romantisk undertone, eller så fremstår han i drømmene som veldig hjelpsom osv. Har drømt at vi har holdt hender og klemt hverandre opp til flere ganger. (vertfall 10-15 drømmer om denne personen) Synes det er så merkelig 😂 Jeg liker han som venn, og kunne ikke tenkt meg noe forhold med fyren. Vi har kun et profesjonellt forhold, og har ikke møttes mye på fritiden.  Er det universet som spiller meg et puss? 😂

Er dette en mann som gir deg trygghet? 

Anonymkode: 75fe5...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er inne i et 8 års langt forhold og har stadig drømt diverse drømmer om ekser fra videregående skole og til og med drømmer og kollegaen til min samboer. Det betyr ikke at det må være noe underliggende. Det håper jeg hvert fall ikke😂

Anonymkode: b6d42...5c4

Jeg også.

En eks av meg døde for 16 år siden og det hender jeg drømmer om han enda. Det betyr nok bare at jeg skulle ønske han fortsatt levde, eller at minnet om han fortsatt lever.

En annen eks drømmer jeg om innimellom som at vi fortsatt er sammen og har det fint, men det var jeg som gikk fra han og ville aldri blitt sammen med han igjen, selv om jeg evt. skulle fått sjansen til det. 

Så drømmer trenger virkelig ikke bety at man ønsker å være romantisk med den personen selv om man drømmer om det. 

Drømmer om en annen person kan også ha noe med personligheten å gjøre. At den personligheten den aktuelle personen har, er det man ser i seg selv eller ønsker å se i seg selv. Når man da drømmer romantiske drømmer om en man er på som en venn og ikke noe mer, kan det være at drømmen betyr at en selv har eller vil utvikle de samme personlighetstrekkene. 

Anonymkode: 8d72d...479

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...