Gå til innhold

Anbefale god treningstights?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kompresjonstightsen fra 2 XU -modellen med litt høyt liv og lange ben. 

Anonymkode: 80e3f...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg liker Eyda, Reebok lux, gymshark (ikke saemless) og Lululemon.

Liker ikke: Famme, Bumpro, Nike (aldri fått fin rumpe i noen tights fra Nike)

De øverste sitter godt på, er ikke gjennomsiktige og har holdt seg godt i vask etter vask. Famme liker jeg ikke snittet til, de blir stramme rundt magen og gir lite hold og støtte i økter med mye bevegelse. Jeg foretrekker også tights med søm øverst, noe jeg vet at andre misliker igjen.

Anonymkode: 2808c...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes mange er semi gjennomsiktige og skjuler veldig lite. Jeg bruker to lag. 2XU, Nike, Puma eller Under Armour under, alltid Adidas over. Både fordi de ikke sklir noe særlig med en annen tights under og fordi jeg synes stripene til Adidas er kule. (Bruker ofte to treningsjakker også for lett å kunne regulere varmen og Adidas bruker jeg nesten alltid ytterst der også). Bruker to både om det er lange eller de stopper ved knærne. Liker også kompresjonen/ støtten to gir bedre enn med bare én, så bruker også to om jeg har treningsbukse eller shorts over. Er mann. Men om jeg bruker bare en synes jeg peniskonturene er i overkant synlige. Og man ser jo gjerne trusa gjennom på dere damene også. Under Armour ble jo designet for å brukes under andre treningsklær, for eksempel lagdrakta. Er derfor de heter Under Armour. 

Anonymkode: f89d0...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...