MarianneE Skrevet 12. januar 2003 #21 Del Skrevet 12. januar 2003 Riktig, Diva!!!! Thi-hi.....vi må finne på noe igjen en dag! Usj....takket være deg Virgo, sitter den sangen klistra oppe i hodet mitt nå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. januar 2003 #22 Del Skrevet 12. januar 2003 Riktig, Diva!!!! Thi-hi.....vi må finne på noe igjen en dag! Usj....takket være deg Virgo, sitter den sangen klistra oppe i hodet mitt nå!!!!! Jeppzann! Ser vi en cafètur i vente ? Får lånet på tirsdag Sender dg en pm! Har jaggu fått den låta på hjernen jeg og... Den er en slags landeplage,- men jeg liker`n ikke fordet asså ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. januar 2003 #23 Del Skrevet 12. januar 2003 *virgo synger høyt og klokkeklart * hehe : All the things she said, all the things she said., running through my head, running through my head, running through my head, all the things she said, all the things she said, running through my head, running through my head, running thorugh my head, this is not enough oh oh....this is not enough............... hehehe ...så husker dere den bedre ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2003 #24 Del Skrevet 12. januar 2003 *Ler seg skakk av Virgo* You go, girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. januar 2003 #25 Del Skrevet 12. januar 2003 Så kos at du synger for oss, Virgo :D Hehe.... Har jammen låta i huet ennå jeg. Grøss & Gru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. januar 2003 #26 Del Skrevet 12. januar 2003 Bare hyggelig jenter trallalla laaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #27 Del Skrevet 19. januar 2003 Eh, jaja. Dette bildet sier vel det som er å si om denne gruppa... :o tatu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. januar 2003 #28 Del Skrevet 19. januar 2003 Eh' date=' jaja. Dette bildet sier vel det som er å si om denne gruppa...[/quote'] Æsj! Motbydelig! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #29 Del Skrevet 19. januar 2003 Æsj ..likte ikke det bilde nei ...... Men det forandrer likevel ikke det at jeg synes de synger bra ....lastet ned flere sange her en kveld faktisk. liker musikken jeg - men ikke slik de fremstilles......!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 19. januar 2003 #30 Del Skrevet 19. januar 2003 Fytterakkern! Dette er sooo groooooose :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. januar 2003 #31 Del Skrevet 19. januar 2003 Stort kvalmere enn dette tror jeg ikke det er mulig å gjøre det. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2003 #32 Del Skrevet 20. januar 2003 usj........nå kom frokosten min opp igjen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. januar 2003 #33 Del Skrevet 24. januar 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7758765 Kanskje de ikke er så farlige likevel... bortsett fra at de er litt lettkledde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar 2003 #34 Del Skrevet 24. januar 2003 Det er jo rett og slett tragiskt at to ungjenter blir rett og slett utnyttet på dette viset! Ja, jeg mener de blir utnyttet når dette lesbe-greiene er arrangert av plateselskapet! :evil: Like trasig er det når dette faktisk er blitt en av veiene til suksess! Hvor lett-lurte er vi egentlig????? Har forresten hørt den siste sangen dems......er det "They can`t catch us now" den heter? Er noe sånt, ihvertfall! Slå opp i leksikon under "Dårlig Musikk" og....vips.....der er det bilde av tatu!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #35 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva var det jeg sa, sykt fra ende til annen. http://www.aftenposten.no/kul_und/article....rticleID=483512 Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 4. februar 2003 #36 Del Skrevet 4. februar 2003 Æsj! Dette er kvalmt og sykt samme hvilken legning de påstår de har. Og jeg tror faktisk dette oppmuntrer mange pedofile ute i den store vide verden. DISGUISTING! Jeg FATTER ikke at det går an å finne på et slikt oppgulp av et PR-stunt! :evil: Makan til møkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. februar 2003 #37 Del Skrevet 5. februar 2003 For en gangs skyld er jeg stum!! Stum av kvalme og avsky!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. februar 2003 #38 Del Skrevet 11. februar 2003 Dette begynner å bli skikkelig perverst: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=6&item=254330 Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 11. februar 2003 #39 Del Skrevet 11. februar 2003 Han manageren deres kunne hatt godt av noen måneder i Thailandsk fengsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. februar 2003 Forfatter #40 Del Skrevet 11. februar 2003 Gått en stund siden jeg startet tråden.. og ÆSJ!! Ikke kjøpt noen cd,singel eller noe.. ikke sett filmen heller faktisk..(Lilja) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå