Gå til innhold

tatu

Madison

Anbefalte innlegg

Riktig, Diva!!!!

Thi-hi.....vi må finne på noe igjen en dag! :P

Usj....takket være deg Virgo, sitter den sangen klistra oppe i hodet mitt nå!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktig, Diva!!!!

Thi-hi.....vi må finne på noe igjen en dag! :P

Usj....takket være deg Virgo, sitter den sangen klistra oppe i hodet mitt nå!!!!! :ler:

Jeppzann! Ser vi en cafètur i vente ? Får lånet på tirsdag :)

Sender dg en pm!

Har jaggu fått den låta på hjernen jeg og... Den er en slags landeplage,- men jeg liker`n ikke fordet asså ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*virgo synger høyt og klokkeklart * hehe : All the things she said, all the things she said., running through my head, running through my head, running through my head, all the things she said, all the things she said, running through my head, running through my head, running thorugh my head, this is not enough oh oh....this is not enough...............

hehehe ...så husker dere den bedre ........ :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Eh' date=' jaja. Dette bildet sier vel det som er å si om denne gruppa...[/quote']

Æsj! Motbydelig!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ..likte ikke det bilde nei ......

Men det forandrer likevel ikke det at jeg synes de synger bra ....lastet ned flere sange her en kveld faktisk.

liker musikken jeg - men ikke slik de fremstilles......!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo rett og slett tragiskt at to ungjenter blir rett og slett utnyttet på dette viset! Ja, jeg mener de blir utnyttet når dette lesbe-greiene er arrangert av plateselskapet! :evil:

Like trasig er det når dette faktisk er blitt en av veiene til suksess! Hvor lett-lurte er vi egentlig?????

Har forresten hørt den siste sangen dems......er det "They can`t catch us now" den heter? Er noe sånt, ihvertfall!

Slå opp i leksikon under "Dårlig Musikk" og....vips.....der er det bilde av tatu!!!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Æsj! Dette er kvalmt og sykt samme hvilken legning de påstår de har. Og jeg tror faktisk dette oppmuntrer mange pedofile ute i den store vide verden. DISGUISTING!

Jeg FATTER ikke at det går an å finne på et slikt oppgulp av et PR-stunt! :evil:

Makan til møkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått en stund siden jeg startet tråden..

og ÆSJ!!

Ikke kjøpt noen cd,singel eller noe..

ikke sett filmen heller faktisk..(Lilja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...