Gå til innhold

Slang eller noe annet (Bilde)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg så denne skapningen i Skogen og vet ikke hva er den. Ses ut som slange men den var litt forskellig enn slange. Uansett hva er det, jeg skal ikke gå på tur i skogen til November. Sesongen min er over.

signal-2022-04-22-145213_001.jpeg

Anonymkode: 0300f...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er vel enten en huggorm eller en stålorm 

Anonymkode: d320e...6aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig bilde, men det ser ut som en stålorm. Da kan du jo slå deg til ro med at det ikke engang er en slange, det er en beinløs øgle og fullstendig harmløs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er vel enten en huggorm eller en stålorm 

Anonymkode: d320e...6aa

MissIndependent45 skrev (1 minutt siden):

Veldig dårlig bilde, men det ser ut som en stålorm. Da kan du jo slå deg til ro med at det ikke engang er en slange, det er en beinløs øgle og fullstendig harmløs.

Ja det er en stålorm. Takk for svar. Har sett på bilder på nett og den er den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer med verdens dårligste bilde. Ikke veldig lett å se noe annet enn at det kan minne om en orm. Men nå ser det ut som du har fått svar da. Det er "fire" ormer i Norge (egentlig tre siden stålormen som nevnt ikke er noe orm i det hele tatt), så det burde vel være mulig å kunne se forskjellen på de.

Anonymkode: 22c37...517

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer med verdens dårligste bilde. Ikke veldig lett å se noe annet enn at det kan minne om en orm. Men nå ser det ut som du har fått svar da. Det er "fire" ormer i Norge (egentlig tre siden stålormen som nevnt ikke er noe orm i det hele tatt), så det burde vel være mulig å kunne se forskjellen på de.

Hvorfor er du så frekk, helt uprovosert? 😂

Anonymkode: c1715...61b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke frekk, bare ærlig. Litt basiskunnskap må kunne forvente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ta noe bedre bilde selv da jeg garantert hadde hatt en ganske skjelven hånd dersom jeg var usikker på hvilken skapning det var😅 

Du kan trygt gå tur i skogen. Stålormen er ikke farlig, jeg ville heller å fryktet hoggormen. 

Anonymkode: 8a097...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 13.03):

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ta noe bedre bilde selv da jeg garantert hadde hatt en ganske skjelven hånd dersom jeg var usikker på hvilken skapning det var😅 

Du kan trygt gå tur i skogen. Stålormen er ikke farlig, jeg ville heller å fryktet hoggormen. 

Anonymkode: 8a097...ef8

Nei, hoggormen er heller ikke noe å frykte. Dvs et bitt kan være vondt, men det er ikke noen dødelighet å snakke om.

Anonymkode: 325c1...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, hoggormen er heller ikke noe å frykte. Dvs et bitt kan være vondt, men det er ikke noen dødelighet å snakke om.

Anonymkode: 325c1...701

Kommer Ann på. Jeg er ikke redd dem får min egen del, men liker ikke treffe på dem når jeg har med hunden. 

Forsøkte meg på en fjelltur en gang å traff på 4 stk på kort tid. Hunden rett bort å snuten ned i dem å bjeffer xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Dårlig bildet, men ser ut til å være en stålorm som er helt ufarlig og er en øgle. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...