AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg så denne skapningen i Skogen og vet ikke hva er den. Ses ut som slange men den var litt forskellig enn slange. Uansett hva er det, jeg skal ikke gå på tur i skogen til November. Sesongen min er over. Anonymkode: 0300f...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Del Skrevet 22. april 2022 Er vel enten en huggorm eller en stålorm Anonymkode: d320e...6aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 22. april 2022 #3 Del Skrevet 22. april 2022 Veldig dårlig bilde, men det ser ut som en stålorm. Da kan du jo slå deg til ro med at det ikke engang er en slange, det er en beinløs øgle og fullstendig harmløs. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er vel enten en huggorm eller en stålorm Anonymkode: d320e...6aa MissIndependent45 skrev (1 minutt siden): Veldig dårlig bilde, men det ser ut som en stålorm. Da kan du jo slå deg til ro med at det ikke engang er en slange, det er en beinløs øgle og fullstendig harmløs. Ja det er en stålorm. Takk for svar. Har sett på bilder på nett og den er den. Anonymkode: 0300f...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Del Skrevet 22. april 2022 Gratulerer med verdens dårligste bilde. Ikke veldig lett å se noe annet enn at det kan minne om en orm. Men nå ser det ut som du har fått svar da. Det er "fire" ormer i Norge (egentlig tre siden stålormen som nevnt ikke er noe orm i det hele tatt), så det burde vel være mulig å kunne se forskjellen på de. Anonymkode: 22c37...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gratulerer med verdens dårligste bilde. Ikke veldig lett å se noe annet enn at det kan minne om en orm. Men nå ser det ut som du har fått svar da. Det er "fire" ormer i Norge (egentlig tre siden stålormen som nevnt ikke er noe orm i det hele tatt), så det burde vel være mulig å kunne se forskjellen på de. Anonymkode: 22c37...517 Hvorfor er du så frekk, helt uprovosert? 😂 Anonymkode: c1715...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Del Skrevet 22. april 2022 Ikke frekk, bare ærlig. Litt basiskunnskap må kunne forvente. Anonymkode: 22c37...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #8 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Gratulerer med verdens dårligste bilde. Ikke veldig lett å se noe annet enn at det kan minne om en orm. Men nå ser det ut som du har fått svar da. Det er "fire" ormer i Norge (egentlig tre siden stålormen som nevnt ikke er noe orm i det hele tatt), så det burde vel være mulig å kunne se forskjellen på de. Anonymkode: 22c37...517 Anonymkode: 0300f...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #9 Del Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gratulerer med verdens dårligste bilde. Ikke veldig lett å se noe annet enn at det kan minne om en orm. Men nå ser det ut som du har fått svar da. Det er "fire" ormer i Norge (egentlig tre siden stålormen som nevnt ikke er noe orm i det hele tatt), så det burde vel være mulig å kunne se forskjellen på de. Anonymkode: 22c37...517 Jeg tror ikke jeg hadde klart å ta noe bedre bilde selv da jeg garantert hadde hatt en ganske skjelven hånd dersom jeg var usikker på hvilken skapning det var😅 Du kan trygt gå tur i skogen. Stålormen er ikke farlig, jeg ville heller å fryktet hoggormen. Anonymkode: 8a097...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Del Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 13.03): Jeg tror ikke jeg hadde klart å ta noe bedre bilde selv da jeg garantert hadde hatt en ganske skjelven hånd dersom jeg var usikker på hvilken skapning det var😅 Du kan trygt gå tur i skogen. Stålormen er ikke farlig, jeg ville heller å fryktet hoggormen. Anonymkode: 8a097...ef8 Nei, hoggormen er heller ikke noe å frykte. Dvs et bitt kan være vondt, men det er ikke noen dødelighet å snakke om. Anonymkode: 325c1...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karma91 Skrevet 26. april 2022 #11 Del Skrevet 26. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, hoggormen er heller ikke noe å frykte. Dvs et bitt kan være vondt, men det er ikke noen dødelighet å snakke om. Anonymkode: 325c1...701 Kommer Ann på. Jeg er ikke redd dem får min egen del, men liker ikke treffe på dem når jeg har med hunden. Forsøkte meg på en fjelltur en gang å traff på 4 stk på kort tid. Hunden rett bort å snuten ned i dem å bjeffer xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. april 2022 #12 Del Skrevet 26. april 2022 (endret) Dårlig bildet, men ser ut til å være en stålorm som er helt ufarlig og er en øgle. Endret 26. april 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå