Blomsterpotta Skrevet 22. april 2022 #21 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har jo vært interessert. Han ville ikke lagt av så mye tid til meg, spurt meg om så mye om han ikke var intr? Han ville heller ikke vært opphengt i hvem jeg gikk med og når jeg kom hjem fra byen da jeg var ute lørdags kveld? Er det noen jeg ikke liker, så orker jeg såvidt å åpne mld. Virker som noen menn isføtter rett før et treff. Kan være han er dårlig, men det tror jeg lite på egentlig. Han har ikke åpnet snappen på tre timer heller. Anonymkode: e2c41...cd8 Han er ikke interessert i deg. La han gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. april 2022 #22 Del Skrevet 22. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har jo vært interessert. Han ville ikke lagt av så mye tid til meg, spurt meg om så mye om han ikke var intr? Han ville heller ikke vært opphengt i hvem jeg gikk med og når jeg kom hjem fra byen da jeg var ute lørdags kveld? Er det noen jeg ikke liker, så orker jeg såvidt å åpne mld. Virker som noen menn isføtter rett før et treff. Kan være han er dårlig, men det tror jeg lite på egentlig. Han har ikke åpnet snappen på tre timer heller. Anonymkode: e2c41...cd8 Hvorfor spør du om råd da du sitter på svaret selv, og har bestemt deg for det? Ut i fra hva jeg leser i HI, så er han ikke interessert i deg på den måten du ønsker. Endret 22. april 2022 av Cornix 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #23 Del Skrevet 22. april 2022 Du sier det selv ,han avviser deg = han er ikke interessert i deg på den måten du ønsker . Hvorfor han ikke er det, er det kun han som kan svare på . Anonymkode: d9532...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #24 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ville du følt da? Når man lager en avtale, men får høre 2t før at det ikke blir noe 2 ganger på rad? Verste er at han ville ha nudes bilder av meg, han fikk ikke det, men han fantaserte om meg senest igår. Virker veldig ubestemmelig. Anonymkode: e2c41...cd8 Er du virkelig 33 år? Anonymkode: 596c4...8b9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #25 Del Skrevet 22. april 2022 Hvorfor er du så opphengt i denne venninna «han går med»? Hva har det med dere to å gjøre?🤔 Anonymkode: 1d62c...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #26 Del Skrevet 22. april 2022 Går han bare rundt med denne venninnen? Anonymkode: 90b55...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #27 Del Skrevet 22. april 2022 Han. Er. Ikke. Interessert. Stort klarer vil det ikke bli, uansett hva slags bortforklaringer du prøver å komme med. Og du er 33? Voks opp. Anonymkode: 1ecfb...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 22. april 2022 #28 Del Skrevet 22. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har bare møtt hverandre ei gang uten å ha kysset, klemt elker kost. Men visst om hverandre i mange år. Kan ikke kalle dette en date men vi skulle treffe hverandre. Han har hele tiden hatt ei venninne han har gått med uten at jeg har verken spurt eller virket sjalu for dette. På mandag skulle vi egentlig møtes, men fikk ikke mld fra han tilbake før sent, da var han trøtt. Spurte derfor om vi skulle møtes idag. Magenfølelsen min sa at det ikke kom til å skje noe der idag. Jeg hadde rett.. Han hadde vondt i magen og jeg kjente bare plutselig en flom av ekkel følelse rundt han. Han sa vi kunne finne på noe men.... Jeg sa derfor at det ikke var noe vits i (jeg tar hintet!!). Han har ikke åpnet enda. Men altså? Burde jeg bare la vær å skrive med han nå? Jeg kjenner ingen hard feelings, bare en følelse av at det mangler litt med måten han gjør dette på. Senest på søndag gikk han med venninnen, ja hun er viktig hun. Skjønner ikke hvorfor han gidder å bruke tid på meg. Hva tenker dere rundt situasjonen? Bør jeg konfrontere med at jeg ble skuffet før jeg kutter han helt ut? Så kanskje han får et snev av litt dårlig samvittighet etterhvert. Jeg kutter to avtaler pga han idag. #såleikjærligheten k.33 Anonymkode: e2c41...cd8 Du burde bare la han være, ja. Dere kjenner hverandre såvidt og han gir tydelige tegn om at han ikke er interessert. Han er kanskje middels interessert i ett knull eller en uavhengig flørt, og det er nok det. Unnskyld for at jeg sier dette, men jeg forstår du er lei av "kjærligheten" hvis dette er en typisk situasjon for deg. I min verden hadde jeg ikke spurt noen om denne mannen var interessert eller ikke, han er ikke interessert. Skal man date er det viktig med sosial intelligens, men den kan alltids øves opp. Han prioriterer nok venninnen fordi de har kjent hverandre lenge og er nok ganske nær. Det er vel det samme om hun er en mann eller kvinne? Man kan være bestevenn med det motsatte kjønn. Endret 22. april 2022 av kraftwerk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #29 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går han bare rundt med denne venninnen? Anonymkode: 90b55...29b Jeg vet ikke. Han skrev kjempe masse nettopp og han var visst veldig veldig dårlig. Jeg må bare tro på han. Han skriver at han virkelig vil treffe meg, så jeg stoler på det han sier og tenker litt annerledes på det nå. Den venninnen har han pratet om når vi traff hverandre og vært med henne en hel dag. Så jeg vet ikke om det er noen som ikke ville reagert? Ts Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #30 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han. Er. Ikke. Interessert. Stort klarer vil det ikke bli, uansett hva slags bortforklaringer du prøver å komme med. Og du er 33? Voks opp. Anonymkode: 1ecfb...dd2 Unnskyld meg? Hvem kommer med bortforklaringer her? Har jeg ikke lov å bli bittelitt skuffet? Hadde sett for meg å være med han ikveld, alt var godt planlagt. Om han ikke er interessert så vær mann nok til å fortelle det da. Hvertfall ikke lag avtaler. Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #31 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Unnskyld meg? Hvem kommer med bortforklaringer her? Har jeg ikke lov å bli bittelitt skuffet? Hadde sett for meg å være med han ikveld, alt var godt planlagt. Om han ikke er interessert så vær mann nok til å fortelle det da. Hvertfall ikke lag avtaler. Anonymkode: e2c41...cd8 Han forteller deg det jo, selv om det ikke er med rene ord. Og som overskriften din forteller, det er andre gang han avviser.... På alle svar du har fått her, så kommer du med: Jamen...... Det er noe med å innse realitetene i stedet for å finne unnskyldninger for hvordan han avviser deg, for det er det han gjør, og ditt oppheng i å ha kontakt og forklaring. Move on. Anonymkode: 1ecfb...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #32 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han forteller deg det jo, selv om det ikke er med rene ord. Og som overskriften din forteller, det er andre gang han avviser.... På alle svar du har fått her, så kommer du med: Jamen...... Det er noe med å innse realitetene i stedet for å finne unnskyldninger for hvordan han avviser deg, for det er det han gjør, og ditt oppheng i å ha kontakt og forklaring. Move on. Anonymkode: 1ecfb...dd2 Jeg kan fint kutte han ut, vil gjerne bare ha en ærlig forklaring enn annet. Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #33 Del Skrevet 22. april 2022 Er dere like gamle? Siden du skriver at han likte deg i ungdommen. Han høres ut sånn min kamerat oppfører seg ovenfor damer,holder de akkurat passe varme, og kan skrive og være veldig sjarmerende og nysgjerrig, for så å bli stille igjen. Han har også vondt i magen når det passer seg. Anonymkode: eefd2...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #34 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du virkelig 33 år? Anonymkode: 596c4...8b9 Det er forskjell på kropp og sinn Anonymkode: 39ad3...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #35 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er dere like gamle? Siden du skriver at han likte deg i ungdommen. Han høres ut sånn min kamerat oppfører seg ovenfor damer,holder de akkurat passe varme, og kan skrive og være veldig sjarmerende og nysgjerrig, for så å bli stille igjen. Han har også vondt i magen når det passer seg. Anonymkode: eefd2...ab0 Ja vi er det. Ca. Skiller ett år.... Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #36 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er forskjell på kropp og sinn Anonymkode: 39ad3...f09 Hvorfor er det hårreisende? Om man er 22 eller 44, spiller vel ingen rolle. Å bli narret med på denne måten sier vel mer om den personen som gjør det. Ts Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #37 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er dere like gamle? Siden du skriver at han likte deg i ungdommen. Han høres ut sånn min kamerat oppfører seg ovenfor damer,holder de akkurat passe varme, og kan skrive og være veldig sjarmerende og nysgjerrig, for så å bli stille igjen. Han har også vondt i magen når det passer seg. Anonymkode: eefd2...ab0 Hvordan vet du han oppfører seg sånn? Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #38 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det hårreisende? Om man er 22 eller 44, spiller vel ingen rolle. Å bli narret med på denne måten sier vel mer om den personen som gjør det. Ts Anonymkode: e2c41...cd8 Det spiller en rolle når du er 33, men 14 år i hodet. Han skylder deg faktisk ingen forklaring her. At du ikke klarer å lese situasjonen for det den er, og fremdeles hardnakka tjatrer i vei etter maaaange svar er, forteller at du egentlig ikke er interessert i noen andres meninger eller råd. Kun det DU er ute etter, og hvordan du skal få det du vil. Anonymkode: 1ecfb...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #39 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det spiller en rolle når du er 33, men 14 år i hodet. Han skylder deg faktisk ingen forklaring her. At du ikke klarer å lese situasjonen for det den er, og fremdeles hardnakka tjatrer i vei etter maaaange svar er, forteller at du egentlig ikke er interessert i noen andres meninger eller råd. Kun det DU er ute etter, og hvordan du skal få det du vil. Anonymkode: 1ecfb...dd2 Jeg har tatt hintet for lengst. Er bare skuffet over hans måte å gjøre det på, liker ikke løgn. Hvis det er vanskelig å forstå så vær grei å gå over til en tråd som interesserer deg mer. Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #40 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går han bare rundt med denne venninnen? Anonymkode: 90b55...29b Har henne i en sekk som en liten chihuahua Anonymkode: 967bb...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå