AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Del Skrevet 22. april 2022 Vi har bare møtt hverandre ei gang uten å ha kysset, klemt elker kost. Men visst om hverandre i mange år. Kan ikke kalle dette en date men vi skulle treffe hverandre. Han har hele tiden hatt ei venninne han har gått med uten at jeg har verken spurt eller virket sjalu for dette. På mandag skulle vi egentlig møtes, men fikk ikke mld fra han tilbake før sent, da var han trøtt. Spurte derfor om vi skulle møtes idag. Magenfølelsen min sa at det ikke kom til å skje noe der idag. Jeg hadde rett.. Han hadde vondt i magen og jeg kjente bare plutselig en flom av ekkel følelse rundt han. Han sa vi kunne finne på noe men.... Jeg sa derfor at det ikke var noe vits i (jeg tar hintet!!). Han har ikke åpnet enda. Men altså? Burde jeg bare la vær å skrive med han nå? Jeg kjenner ingen hard feelings, bare en følelse av at det mangler litt med måten han gjør dette på. Senest på søndag gikk han med venninnen, ja hun er viktig hun. Skjønner ikke hvorfor han gidder å bruke tid på meg. Hva tenker dere rundt situasjonen? Bør jeg konfrontere med at jeg ble skuffet før jeg kutter han helt ut? Så kanskje han får et snev av litt dårlig samvittighet etterhvert. Jeg kutter to avtaler pga han idag. #såleikjærligheten k.33 Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Del Skrevet 22. april 2022 Altså, jeg tror du gjør lurt i og bare la han være. Du merker om en mann er oppriktig interessert i deg. Og den passiv aggressive meldingen vil nok «skremme han enda lengre bort» når han leser den er jeg redd. Anonymkode: d9532...f02 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Del Skrevet 22. april 2022 Han er bare ikke interessert Anonymkode: ef622...268 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi har bare møtt hverandre ei gang uten å ha kysset, klemt elker kost. Men visst om hverandre i mange år. Kan ikke kalle dette en date men vi skulle treffe hverandre. Han har hele tiden hatt ei venninne han har gått med uten at jeg har verken spurt eller virket sjalu for dette. På mandag skulle vi egentlig møtes, men fikk ikke mld fra han tilbake før sent, da var han trøtt. Spurte derfor om vi skulle møtes idag. Magenfølelsen min sa at det ikke kom til å skje noe der idag. Jeg hadde rett.. Han hadde vondt i magen og jeg kjente bare plutselig en flom av ekkel følelse rundt han. Han sa vi kunne finne på noe men.... Jeg sa derfor at det ikke var noe vits i (jeg tar hintet!!). Han har ikke åpnet enda. Men altså? Burde jeg bare la vær å skrive med han nå? Jeg kjenner ingen hard feelings, bare en følelse av at det mangler litt med måten han gjør dette på. Senest på søndag gikk han med venninnen, ja hun er viktig hun. Skjønner ikke hvorfor han gidder å bruke tid på meg. Hva tenker dere rundt situasjonen? Bør jeg konfrontere med at jeg ble skuffet før jeg kutter han helt ut? Så kanskje han får et snev av litt dårlig samvittighet etterhvert. Jeg kutter to avtaler pga han idag. #såleikjærligheten k.33 Anonymkode: e2c41...cd8 Tenåringsdrama much? Anonymkode: c8468...429 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Del Skrevet 22. april 2022 Han er ikke interessert dessverre. Anonymkode: c4040...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Del Skrevet 22. april 2022 He's just not into you. Anonymkode: f0982...3e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Del Skrevet 22. april 2022 Han er da åpenbart ikke interessert. Anonymkode: 15d44...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #8 Del Skrevet 22. april 2022 Han ser deg som venn og ikke kan-bli-kjæreste. Anonymkode: 986be...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #9 Del Skrevet 22. april 2022 Forstår du blir frustrert, gått sånn jeg også med en jeg la litt for mye i. Kan godt være han faktisk har vondt i magen idag, men det er ingen god følelse å se at venninnen blir prioritert, mens du stadig mottar avlysninger Anonymkode: a98fb...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #10 Del Skrevet 22. april 2022 Du som har alle disse trådene om denne "venninna han går med"? Du virker litt opphengt. Anonymkode: 079b2...a15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. april 2022 #11 Del Skrevet 22. april 2022 Han er ikke interessert. Det må du bare innse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #12 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er bare ikke interessert Anonymkode: ef622...268 Men han har vært ihugga interessert etter vi traff hverandre. Hvorfor så frem og tilbake? Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #13 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du som har alle disse trådene om denne "venninna han går med"? Du virker litt opphengt. Anonymkode: 079b2...a15 Nei..? Jeg er heller ikke opphengg i han. Klarer meg veldig fint uten han. Han kunne bare latt vær å avtale noe da. Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #14 Del Skrevet 22. april 2022 Så han avlyste en gang, og da du selv bestemte ny dag, og han ikke kunne, så ble det alt dette dramaet? Anonymkode: 8cd7a...feb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #15 Del Skrevet 22. april 2022 Og du sier det ikke kunne kalles date, likevel sier du at du er lei kjærlighetstull? Anonymkode: 8cd7a...feb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #16 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så han avlyste en gang, og da du selv bestemte ny dag, og han ikke kunne, så ble det alt dette dramaet? Anonymkode: 8cd7a...feb Hva ville du følt da? Når man lager en avtale, men får høre 2t før at det ikke blir noe 2 ganger på rad? Verste er at han ville ha nudes bilder av meg, han fikk ikke det, men han fantaserte om meg senest igår. Virker veldig ubestemmelig. Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. april 2022 #17 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva ville du følt da? Når man lager en avtale, men får høre 2t før at det ikke blir noe 2 ganger på rad? Verste er at han ville ha nudes bilder av meg, han fikk ikke det, men han fantaserte om meg senest igår. Virker veldig ubestemmelig. Anonymkode: e2c41...cd8 Vil du ha en sånn mann? Best å kutte han ut uten å ta noe mer kontakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 22. april 2022 #18 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei..? Jeg er heller ikke opphengg i han. Klarer meg veldig fint uten han. Han kunne bare latt vær å avtale noe da. Anonymkode: e2c41...cd8 Hvis du klarer deg veldig fint uten han så drit i han. Blokker han og aldri mer tenk på han. Han er overhode ikke interessert i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #19 Del Skrevet 22. april 2022 Athena79 skrev (2 timer siden): Han er ikke interessert. Det må du bare innse. Men da forstår jeg ikke helt at han har kalt meg vakker, nydelig, til å spise opp osv, han likte meg i ungdommen også. Det nå vel kunne være andre grunner enn at han ikke er interessert i utseendet mitt? Eller ? Plutselig kalde føtter? Blir forvirret av mindre. Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #20 Del Skrevet 22. april 2022 Blomsterpotta skrev (31 minutter siden): Han er overhode ikke interessert i deg. Han har jo vært interessert. Han ville ikke lagt av så mye tid til meg, spurt meg om så mye om han ikke var intr? Han ville heller ikke vært opphengt i hvem jeg gikk med og når jeg kom hjem fra byen da jeg var ute lørdags kveld? Er det noen jeg ikke liker, så orker jeg såvidt å åpne mld. Virker som noen menn isføtter rett før et treff. Kan være han er dårlig, men det tror jeg lite på egentlig. Han har ikke åpnet snappen på tre timer heller. Anonymkode: e2c41...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå