AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg står litt fast her jeg sitter og jobber med historie-faget. Er det noen som har noen gode svar til spørsmålet som stilles i tittelen? Anonymkode: bb2b1...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 22. april 2022 #2 Del Skrevet 22. april 2022 Hvilken konflikt? Det er en del konflikter i Midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Del Skrevet 22. april 2022 Elysion skrev (3 timer siden): Hvilken konflikt? Det er en del konflikter i Midtøsten. 😅 Jeg tenkte i hovedsak på Israel–Palestina-konflikten. Anonymkode: bb2b1...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Del Skrevet 2. mai 2022 resten av verden gidder aldri å reagere noe særlig på noe som helst som skjer i andre deler av verden. uansett hva slags konflikter det gjelder... Anonymkode: e3834...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Del Skrevet 2. mai 2022 Det er først når det skjer hvite, at vesten begynner å bry seg. Anonymkode: 1243c...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå