AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #21 Skrevet 22. april 2022 Ta kontakt med kommunal psykiatritjeneste. Det er lavterskeltilbud, så du trenger ingen henvisning. Du bare ringer selv. Info og tlf nummer finner du på sidene til din kommune/bydel. De kan ha tilbud om samtale med psykolog, psykiatrisk sykepleier, grupper, sosiale tiltak og mer til. Spesialisthelsetjenesten er ikke eneste stedet å få hjelp ❤️ Om de ser du har behov for mer hjelp enn de kan gi, så veier en henvisning derfra ofte tyngre. Anonymkode: 867b6...208
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #22 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg går hos onlinepsykologene siden ejg er ufør får jeg ingen hjelp da alt er utprøvd for mange år siden så må betale selv. Men alt for helsa🙂 Anonymkode: 594a7...fa5 Jeg er uføretrygdet og har gått til Dps i mange mange år Anonymkode: 46118...a4f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #23 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er uføretrygdet og har gått til Dps i mange mange år Anonymkode: 46118...a4f Da har de vel fortsatt et håp for at du skal bli bedre. Hos meg har de prøvd alle behandlingsmuligheter som fins så nå er det kun "vedlikeholdsbehandling" hos kommunen som gjelder. Anonymkode: 594a7...fa5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #24 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kjenner igjen den nedlatende skrivestilen din og håper som vanlig at du er pasient og ikke behandler. Anonymkode: d996f...f90 Du mener at disse spørsmålene ikke er relevante? Anonymkode: 3e34e...09b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #25 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Fikk avslag fra DPS i dag, avslag nr 2. Orker ikke skrive hva jeg sliter med, for da blir tråden sikkert sletta. Men jeg er veldig syk og trenger hjelp 😭 Noen som har erfaring med å klage? Og hva skjer videre? Skal jeg bare sitte her å bli sykere og sykere? Fastlegen min er sykemeldt, så jeg har fortiden en vikarlege som er lite forståelsesfull og snakker dårlig norsk. Lite hjelp å få derifra. Anonymkode: c1a02...3b4 Jeg blir redd for deg. Hvorfor vil du ikke si hva det gjelder? Anonymkode: 77a4f...a80
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #26 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da har de vel fortsatt et håp for at du skal bli bedre. Hos meg har de prøvd alle behandlingsmuligheter som fins så nå er det kun "vedlikeholdsbehandling" hos kommunen som gjelder. Anonymkode: 594a7...fa5 Sykdommene mine er kroniske og kommer aldri til å bli frisk. Jobb,skole osv er heller ikke aktuelt Anonymkode: 46118...a4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå