AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Når man leser anmeldelser av musikkalbum så får en album kritikk for at de har for mange sanger.Eller problemet er ikke for mange sanger, men at anmelderen mener at ikke alle sangene holder samme kvalitet og at ikke alle sangene passer inn i albumet. Selv har jeg aldri sett på det som et problem. Så lenge det er nok låter jeg liker så gjør det meg ikke noe om det er en god del jeg ikke liker. Det er jo ikke slik man må høre hele albumet. Folk har jo også ulik smak og en del låter vokser på deg etter å ha hørt dem mange nok ganger. Anonymkode: 06ce1...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 21. april 2022 #2 Del Skrevet 21. april 2022 Hehe, ja, ofte liker jeg to eller tre sanger som jeg hører på mange ganger og ikke bryr meg om resten, men køper fremdeles CDer for å støtte mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Del Skrevet 21. april 2022 Just now, Ghostface said: Hehe, ja, ofte liker jeg to eller tre sanger som jeg hører på mange ganger og ikke bryr meg om resten, men køper fremdeles CDer for å støtte mine favoritter. Jeg skjønner at man er misfornøyd om man kun liker 2-3 av sangene. Men la oss si du liker 12 av sangene og det er 24 sanger på albumet. Er du da misfornøyd over at du har fått 12 "dårlige" sanger gratis? Du må jo ikke høre på dem. TS Anonymkode: 06ce1...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Del Skrevet 21. april 2022 Liker jeg artisten så kan jeg ikke klage på at albumet har for mange sanger. Noen sanger vokser du fra, noen vokser på deg og plutselig er sangen du mislikte i begynnelsen din nye favoritt Anonymkode: 0240e...bd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 21. april 2022 #5 Del Skrevet 21. april 2022 Egentlig ja. Jeg liker å bli kjent med hele albumet og noen ganger føler jeg at noen låter har blitt presset inn sånn i siste liten for fyllstoff. Jeg har ikke noen eksempler som jeg husker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Del Skrevet 22. april 2022 Hva er for mange sanger ? Anonymkode: 9c9b7...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Del Skrevet 22. april 2022 Ja, men når det gjelder yndlingsartister og yndlingsband, så syns jeg aldri det blir nok sanger. Taylor Swift f.eks., digger låtskrivingen hennes og setter pris på at hun har mange låter i albumene sine. Det er nok vanskelig å ekskludere låter når man er kreativ og skriver mye. Musikkanmelderne blir nok kanskje litt frustrert, men låtene lages for fansen, ikke musikkanmeldere. Anonymkode: 5654a...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #8 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, men når det gjelder yndlingsartister og yndlingsband, så syns jeg aldri det blir nok sanger. Taylor Swift f.eks., digger låtskrivingen hennes og setter pris på at hun har mange låter i albumene sine. Det er nok vanskelig å ekskludere låter når man er kreativ og skriver mye. Musikkanmelderne blir nok kanskje litt frustrert, men låtene lages for fansen, ikke musikkanmeldere. Anonymkode: 5654a...f0d Jeg synes det er dumt når artister nesten gir ut et perfekt album, men så er det 1-2 sanger som er så dårlige at det trekker ned hele helheten. Eksempel på dette synes jeg er Bad Blood og Shake it off på Taylor sitt 1989. Albumet hadde vært perfekt uten de to sangene. Samme gjelder for flere andre artister. Lana del Rey er et godt eksempel på en artist som har for mange låter, som trekker ned opplevelsen av albumene. Anonymkode: 55a4e...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 16. mai 2022 #9 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg blåser i hva anmelderne sier og kjøper album av favorittene mine. Og jo flere nye sanger av favorittene, jo bedre. Jeg skulle som regel ønske at det var et par ekstra jeg. Liker for så vidt veldig godt å høre på album i sin helhet, men har nok blitt litt sløv til det i det siste pga. Spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 16. mai 2022 #10 Del Skrevet 16. mai 2022 Kommer an på om sangene er gode eller dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. mai 2022 #11 Del Skrevet 16. mai 2022 Kommer an på. I noen sjangre er det bedre med en kort plate. Intens thrash metal og death metal for eksempel, ofte bedre med 35 minutter enn 60 siden man blir litt mettet, det kan bli masete med en time med aggresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 16. mai 2022 #12 Del Skrevet 16. mai 2022 (endret) Jeg har ikke opplevd det som et problem. Band jeg liker veldig godt liker jeg stort sett alltid hele platen til. Det er bare når jeg ikke liker bandet så godt at jeg ikke liker hele plater. Kanskje jeg bare liker noen låter her og der. For min del er ikke antall låter det som teller. Enkelte band har noen få låter, men hele platen varer like lenge som om de skulle ha hatt 10 stykker. Vet om et band som bare har en låt på en plate som varer i en time for eksempel. Endret 16. mai 2022 av AprilRyan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå