Felicius Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Hva er reglene når man skal reise til Sverige? Jeg har bare fått tatt en vaksine, og det var i november i fjor. Jeg har ikke hatt korona heller så vidt jeg vet, så kan ikke fremvise dok på det. Jeg er altså per def uvaksinert og har ikke hatt korona? Må jeg teste meg før innreise, eller er det fritt fram nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 21. april 2022 #2 Del Skrevet 21. april 2022 Fritt fram, ingen kontroll. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicius Skrevet 21. april 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 21. april 2022 Elysion skrev (Akkurat nå): Fritt fram, ingen kontroll. Tusen takk for svar! Og det gjelder både inn- og utreise da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 21. april 2022 #4 Del Skrevet 21. april 2022 Felicius skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar! Og det gjelder både inn- og utreise da? Etter min erfaring ja, men jeg var riktignok bare på harrytur og da var det ingen kontroll iallfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 21. april 2022 #5 Del Skrevet 21. april 2022 Felicius skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar! Og det gjelder både inn- og utreise da? Ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. april 2022 #6 Del Skrevet 21. april 2022 Kjenner to uvaksinerte som stadig reiser på jobb i Sverige og det har ikke vært testing på grensa på lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 22. april 2022 #7 Del Skrevet 22. april 2022 Var i Danmark i påsken, ingen kontroll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg