AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #21 Del Skrevet 21. april 2022 kraftwerk skrev (4 minutter siden): Du er jo verre, du sitter på Norges største internettforum og utleverer dem, fordi du tror at noen av oss vet hva som skjedde?! Er du helt dust eller? Sikkert. Hele kommunen vet det. Sladder osv. Hvis noen kjenner seg igjen, er de ikke blitt uvenner. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 21. april 2022 #22 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes bare synd brudeparet har blitt en snakkis i en liten bygd. ts Det er ikke farlig å bli snakket om. Neste uke er det noen andre som blir snakket om. «Har dere hørt om TS, hun er så opphengt i brylluppet at hun skriver om det på KG! Og så er hun hverken fra bygda eller venn av brudeparet, hva gir du meg!» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #23 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du synes så visst ikke synd på brudeparet. Hadde du gjort det så hadde du laget denne tråden. Anonymkode: d7e4a...129 Jeg synes synd på situasjonen som har oppstått pga. deres valg om å kun invitere hans familie, og sier det ikke noe om han? FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden): Uff, har folk så lite å gjør i bygda at de må ligge å spekulere i dette... Ja huff, dessverre. Men dette burde bruden være klar over før bryllupet. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #24 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes synd på situasjonen som har oppstått pga. deres valg om å kun invitere hans familie, og sier det ikke noe om han? Ja huff, dessverre. Men dette burde bruden være klar over før bryllupet. ts Anonymkode: 50263...596 Slutt med det våset. Du har ingenting med dette, og du synes ikke synd om hverken den ene eller andre. Du er ikke et hårstrå bedre enn bygda. Anonymkode: d7e4a...129 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #25 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette var et innlegg jeg overhodet ikke skjønte noe av, eller poenget med Anonymkode: 235ab...b5e Poenget er at ts holder på å sprekke av sladrelyst, men ikke har noen å sladre med ELLER hun har skamvett og vil ikke stå fram som sladrete. Anonymkode: e8657...86b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #26 Del Skrevet 21. april 2022 Har du så lite å gjøre i hverdagen at du bruker tid på dette ts? Bygdedyr, det er virkelig et snodig dyr. Anonymkode: d7c08...c4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 21. april 2022 #27 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja huff, dessverre. Men dette burde bruden være klar over før bryllupet. ts Anonymkode: 50263...596 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #28 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt med det våset. Du har ingenting med dette, og du synes ikke synd om hverken den ene eller andre. Du er ikke et hårstrå bedre enn bygda. Anonymkode: d7e4a...129 Ville du ikke invitert tre, fire fra din familie hvis du var brud? Det er allerede en snakkis, og jeg har endret par detaljer. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 21. april 2022 #29 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville du ikke invitert tre, fire fra din familie hvis du var brud? Det er allerede en snakkis, og jeg har endret par detaljer. ts Anonymkode: 50263...596 Jeg ville ikke ha invitert tre, fire sure, sladrete tanter! Ei heller sladrete nysgjerrigperer fra nabobygda. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 21. april 2022 #30 Del Skrevet 21. april 2022 De tok nok sine valg med tanke på å ivareta sine interesser, slik alle bør gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #31 Del Skrevet 21. april 2022 Du er fryktelig glad i ordet snakkis, TS. Pass dine egne saker. Anonymkode: 6271a...36d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #32 Del Skrevet 21. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ville du ikke invitert tre, fire fra din familie hvis du var brud? Det er allerede en snakkis, og jeg har endret par detaljer. ts Anonymkode: 50263...596 Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Jeg ville kun invitert et vitne om jeg måtte. Hvorfor snakker du videre om det om du synes det er så synd på dem for at det er blitt en "snakkis"?? Dette fremstår som svært sladrete fra din side må jeg innrømme. Hvorfor betyr det så mye for deg? Hvorfor synes du det er så merkelig?? Kan du ikke respektere at bruden, eller paret sammen, ønsket annerledes? 48 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: f76a6...602 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. april 2022 #33 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men bruden er styggforbanna fordi ingen av de som ikke ble invitert har gratulert på facebook. Heldigvis er ikke jeg venn med henne der. Jeg synes jo de burde gratulere uansett, men nå er det en snakkis, noe som er leit spesielt for bruden. ts Anonymkode: 50263...596 Vel, men det kan hun jo drite i å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #34 Del Skrevet 21. april 2022 O.G. skrev (20 minutter siden): Vel, men det kan hun jo drite i å være. Nettopp. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #35 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes synd på bruden. De har blitt en snakkis. Jeg er ikke så nære at jeg ville blitt invitert uansett. Det er ikke jeg som prater bak ryggen, men hele bygda gjør det nå. ts Anonymkode: 50263...596 Betyr ikke at det er greit å baksnakke selv om alle andre gjør det. Man kan heve seg over det. Tviler det hjelper brudeparet at dette deles på kg heller. Anonymkode: e9098...b6c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #36 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men bruden er styggforbanna fordi ingen av de som ikke ble invitert har gratulert på facebook. Heldigvis er ikke jeg venn med henne der. Jeg synes jo de burde gratulere uansett, men nå er det en snakkis, noe som er leit spesielt for bruden. ts Anonymkode: 50263...596 Du synes ikke at dette er leit i det hele tatt. Du ønsker å hause opp stemningen enda mer gjennom denne tråden. Tror du er en som ikke ble invitert, og ut fra tråden å dømme: Med god grunn. Anonymkode: 4262f...b93 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #37 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du synes ikke at dette er leit i det hele tatt. Du ønsker å hause opp stemningen enda mer gjennom denne tråden. Tror du er en som ikke ble invitert, og ut fra tråden å dømme: Med god grunn. Anonymkode: 4262f...b93 Hva du vet. Jeg bor langt unna og er ikke nær bruden, har ikke kontakt i det hele tatt. Men ryktene går uavhengig av MEG. Jeg synes det er trist at det har blitt sånn. Ferdig snakka. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #38 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Betyr ikke at det er greit å baksnakke selv om alle andre gjør det. Man kan heve seg over det. Tviler det hjelper brudeparet at dette deles på kg heller. Anonymkode: e9098...b6c Tror du alle er på kg selv om du er det? ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 21. april 2022 #39 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lokalet var stort nok, et bygdehus og maten hjemmelaget. ts Anonymkode: 50263...596 Pass på deg selv du ts. Du er tydeligvis en del av sladdre kjærringene i bygda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 21. april 2022 #40 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva du vet. Jeg bor langt unna og er ikke nær bruden, har ikke kontakt i det hele tatt. Men ryktene går uavhengig av MEG. Jeg synes det er trist at det har blitt sånn. Ferdig snakka. ts Anonymkode: 50263...596 Ja særlig, hadde dette vært sant hadde du jo ikke lager en tråd her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå