Gjest Cid Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Dette kommer opp irriterende ofte for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 21. april 2022 #2 Del Skrevet 21. april 2022 Hei, Ja, jeg har merket det samme og det er ganske irriterende, men tagger @TSP så kanskje han har noen svar eller løsninger på dette Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. april 2022 #3 Del Skrevet 21. april 2022 Elaine Marley skrev (Akkurat nå): Hei, Ja, jeg har merket det samme og det er ganske irriterende, men tagger @TSP så kanskje han har noen svar eller løsninger på dette Elaine Marley, mod. Håper han finner ut av det Ville ikke klaget om det skjedde bare en gang men ser dette har pågått i flere dager nå så tenker det må være et større problem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 21. april 2022 #4 Del Skrevet 21. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Håper han finner ut av det Ville ikke klaget om det skjedde bare en gang men ser dette har pågått i flere dager nå så tenker det må være et større problem da Neida, bare flott at du sier fra. Så ser han sikkert på det når han ser dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 22. april 2022 #5 Del Skrevet 22. april 2022 @Cid @Elaine Marley Kan dere si noe om hva dere gjør når dere får feilmeldingen? Skjer det oftere inne på f.eks. en bestemt tråd, kategori, "Mine innlegg", eller annen side? Skjer det når dere poster et svar i en tråd, sender en melding, eller gjør andre aktive handlinger? Får dere feilmeldingen med en gang eller kommer den først etter at siden har brukt lang tid på å laste inn? Dere kan svare her eller sende meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 22. april 2022 #6 Del Skrevet 22. april 2022 TSP skrev (1 time siden): @Cid @Elaine Marley Kan dere si noe om hva dere gjør når dere får feilmeldingen? Skjer det oftere inne på f.eks. en bestemt tråd, kategori, "Mine innlegg", eller annen side? Skjer det når dere poster et svar i en tråd, sender en melding, eller gjør andre aktive handlinger? Får dere feilmeldingen med en gang eller kommer den først etter at siden har brukt lang tid på å laste inn? Dere kan svare her eller sende meg en PM Jeg er litt usikker på når det skjer siden det ikke skjer hver dag, men det har vært mye i det siste. Skal følge med litt fremover og se om det skjer når jeg gjør noe spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 22. april 2022 #7 Del Skrevet 22. april 2022 Skjer meg som regel når jeg skal inn på en tråd fra "nylig aktivitet"-oversikten. Trykker bare refresh så kommer jeg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. april 2022 #8 Del Skrevet 22. april 2022 Skjer når jeg trykker inn på en tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 22. april 2022 #9 Del Skrevet 22. april 2022 TSP skrev (6 timer siden): @Cid @Elaine Marley Kan dere si noe om hva dere gjør når dere får feilmeldingen? Skjer det oftere inne på f.eks. en bestemt tråd, kategori, "Mine innlegg", eller annen side? Skjer det når dere poster et svar i en tråd, sender en melding, eller gjør andre aktive handlinger? Får dere feilmeldingen med en gang eller kommer den først etter at siden har brukt lang tid på å laste inn? Dere kan svare her eller sende meg en PM Elaine Marley skrev (5 timer siden): Jeg er litt usikker på når det skjer siden det ikke skjer hver dag, men det har vært mye i det siste. Skal følge med litt fremover og se om det skjer når jeg gjør noe spesielt Det skjer med meg også, jeg skal følge med litt jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 25. april 2022 #10 Del Skrevet 25. april 2022 Opplevde dette et par ganger i går og det skjedde en gang når jeg skulle åpne et vindu for å gå inn på forumet og en gang når jeg skulle klikke meg inn på en rapport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. april 2022 #11 Del Skrevet 25. april 2022 Ikke skjedd på noen dager hos meg, har faktisk ikke skjedd siden jeg lagde denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Travel-edderkopp Skrevet 25. april 2022 #12 Del Skrevet 25. april 2022 Opplevd tre ganger i dag. Det skjer når jeg trykker inn på en tråd og når jeg trykker videre til neste side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 26. april 2022 #13 Del Skrevet 26. april 2022 Det skjedde nå nettopp når jeg åpnet en rapport i et nytt vindu. Da måtte jeg oppdatere siden igjen for at det skulle fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnatagg Skrevet 27. april 2022 #14 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg har fått dette flere ganger i dag. Feks når jeg går ut av en tråd via "gå til emneliste". PC, google chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 27. april 2022 #15 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) Jeg har også opplevd dette flere ganger idag når jeg skal gå inn på tråder via rapportsenteret. Endret 27. april 2022 av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2022 #16 Del Skrevet 28. april 2022 Nå har jeg fått den meldingen flere ganger i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 29. april 2022 #17 Del Skrevet 29. april 2022 Dette har skjedd jevnlig den siste uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. mai 2022 #18 Del Skrevet 2. mai 2022 Det dukker fortsatt opp av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. mai 2022 #19 Del Skrevet 2. mai 2022 Okay nå har det skjedd flere ganger bare de siste minuttene, irriterende 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 2. mai 2022 #20 Del Skrevet 2. mai 2022 TSP skrev (På 22.4.2022 den 11.14): @Cid @Elaine Marley Kan dere si noe om hva dere gjør når dere får feilmeldingen? Skjer det oftere inne på f.eks. en bestemt tråd, kategori, "Mine innlegg", eller annen side? Skjer det når dere poster et svar i en tråd, sender en melding, eller gjør andre aktive handlinger? Får dere feilmeldingen med en gang eller kommer den først etter at siden har brukt lang tid på å laste inn? Dere kan svare her eller sende meg en PM Cid skrev (7 minutter siden): Okay nå har det skjedd flere ganger bare de siste minuttene, irriterende 🙊 I fht. det TSP skriver over her, Cid, har du merket noen sammenheng over når det skjer? Eller er det tilfeldig? Tsp: for meg skjer det jevnlig på daglig basis når jeg skal åpne tråder fra rapporter eller når jeg skal åpne tråder i private henvendelser. Ellers har jeg ikke merket noe, men det skjer flere ganger daglig, spesielt da via rapportsenteret. Det har foreløpig ikke skjedd når jeg åpner tråder utad i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå