Gå til innhold

Pupper som danser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Puppene mine er ikke synkrone med resten av kroppen, så snart jeg går i normal fart så hopper og danser de. Det er veldig pinlig, og jeg lurer på om menn legger merke til/tenker seksuelt om dansende pupper? 

Anonymkode: 97dfd...82b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Puppene mine er ikke synkrone med resten av kroppen, så snart jeg går i normal fart så hopper og danser de. Det er veldig pinlig, og jeg lurer på om menn legger merke til/tenker seksuelt om dansende pupper? 

Vil du at jeg skal hjelpe deg i din runketråd eller overse trollingen helt ? 

Anonymkode: 24182...57d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du at jeg skal hjelpe deg i din runketråd eller overse trollingen helt ? 

Trolling? Jeg lurer oppriktig på om det er noe menn legger merke til? Jeg synes i alle fall at det er så flaut at jeg prøver å dekke de til med blazer, går sakte eller med lut holding. Retter meg aldri opp i bluser, kjoler eller annet som ikke dekker de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da bruker du vel feil bh? Det er jo bare å ta en bh som sitter bedre og er stivere i cup-en, så "danser" og hopper ikke puppene hit og dit. Er vel ikke uten grunn at trenings-bh er oppfunnet, for å holde sakene på plass under aktivitet.

Anonymkode: 6097d...813

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jo ikke akkurat spørre mannlige venner eller kolleger om det er noe de legger merke til, eller om det bare er noe som jeg bekymrer meg for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da bruker du vel feil bh? Det er jo bare å ta en bh som sitter bedre og er stivere i cup-en, så "danser" og hopper ikke puppene hit og dit. Er vel ikke uten grunn at trenings-bh er oppfunnet, for å holde sakene på plass under aktivitet.

Kjøper bh er etter mål på change, de har alltid i følge selgerne god passform og skal hjelpe meg med dette. Ingen effekt, med mindre det er en helt stram sports-bh som klemmer de flate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk en stram treningsbh så er problemet løst

Anonymkode: 3bb0a...c7c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn liker KUN pupper som danser salsa eller tango, Alt annet er uattraktivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjøper bh er etter mål på change, de har alltid i følge selgerne god passform og skal hjelpe meg med dette. Ingen effekt, med mindre det er en helt stram sports-bh som klemmer de flate. 

Hvis puppene dine fremdeles "danser" som du kaller det når du bruker denne dyre bh-en fra Change, så selger de deg åpenbart noe som ikke duger. Det finnes bh-er som motvirker denne hoppingen og holder ting mer på plass. 

Har du svært store bryster, er det kanskje vanskelig å unngå helt at de beveger seg  når du beveger deg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker du en sånn bh, så tror jeg ikke de danser så mye som du tror. Jeg har og store pupper, og de beveger seg jo litt, selv om jeg har bra bh. Men er jo ikke store bevegelsene.

Anonymkode: eb630...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hopper og danser også. Helt i utakt med resten av kroppen. Og mannen min blir i godt humør av de bevegelsene. 🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dansende og duvende pupper blir definitivt lagt merke til. Selv jeg som heterofil kvinne synes det er sexy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...