Gjest Lizbet Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 Forsøker desperat (og muligens forgjeves) å spare til langt/lengre hår... Det ender stadig med ny klipp fordi jeg blir lei av å ikke ha noen frisyre. Er vant til det fra det korte håret. Noen som har noen tips som kan hjelpe meg??? Har ikke råd til å spleise på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. oktober 2002 #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du må dessverre gjennom spareperioden! Hvis du bruker spenner o.l. kan du lage noe som ligner på en frisyre mens du venter på å komme over kneiken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendela Skrevet 16. oktober 2002 #3 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har hørt noe om at B-vitaminer får hår til å vokse fortere........!!! Ølgjær skal også være bra...... Så nå er det bare å helle inn på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 16. oktober 2002 #4 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du må nok bare "lide" deg gjennom spareperioden. Selv hadde jeg helt kort hår (faktisk veldig fint, om jeg skal si det selv :-)), men så skulle jeg plutselig på død og liv ha langt hår. Jeg hadde en 8 måneders sammenhengende dårlig "hår-dag" :o Syntes konstant at jeg så ut som en tulling på hodet :x Men trøsten er at du sannsynligvis er den eneste som synes det er ille. Omgivelsene tenker sikkert ikke på det en gang.....og plutselig en dag har du langt hår :-) Nå lurer jeg litt på om jeg skal klippe meg helt kort igjen..Hm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2002 #5 Del Skrevet 16. oktober 2002 jeg og var sånn.. men du må bare bestemme deg....jeg fikk hår til skuldrene etter 1.5 år..og det var ikke SÅ tøft og spare..bare de fire første månedene vær også flink til å kure det og bruke frisørartikler lykketil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 ölgjær inneholder b-vitamin - det er derfor de har samme virkning :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. oktober 2002 #7 Del Skrevet 16. oktober 2002 På Sunnkost og andre helsekost forretninger får man kjøpt Silica (kapsler) som inneholder B- vitaminer som hjelper på hud, hår og negler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #8 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg sparte og sparte til jeg hadde hår langt nedover ryggen. Ble deretter lei av å ikke ha "frisyre" og klippte meg helt kort. Du må nok bruke tiden til hjelp her ja :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå