AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Noen som har fått et tegn fra en avdød? I så fall hva, og hvorfor var du sikker på at det var et tegn ? Anonymkode: e4714...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Del Skrevet 24. april 2022 Når en søker, leter og håper på tegn, tror jeg vi kan finne ting som kanskje ikke er det. Jeg tror de som var glade i oss ikke vil skremme oss. Tenk om alle som savner noen skulle få tegn. Tenk hvor trist det er for de som ønsker tegn, men aldri får ❤️ Anonymkode: e4714...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Del Skrevet 24. april 2022 Umulig å svare her inne uten å bli hetset for det. Men medium kan gi en pekepinn på hvordan dette fungerer… Anonymkode: dcaf4...43f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (På 24.4.2022 den 11.56): Når en søker, leter og håper på tegn, tror jeg vi kan finne ting som kanskje ikke er det. Jeg tror de som var glade i oss ikke vil skremme oss. Tenk om alle som savner noen skulle få tegn. Tenk hvor trist det er for de som ønsker tegn, men aldri får ❤️ Anonymkode: e4714...4aa Du sier noe der. Tror det handler om at våre kjære ikke vil skremme, men at de vil gi tegn når noe alvorlig vil inntreffe. Anonymkode: 85336...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Del Skrevet 30. april 2022 Mye rart når min mor døde. Figurer som dukket opp i marsipan når jeg holdt på å lage kake til begravelsen. ( fugler / duer ) drømmer om at hun sitter ved sengen min og holder meg i hånden. Drømmer at hun er sint på meg når jeg var frekk mot min far. Jeg var også veldig fiksert på begravelser uka FØR hun døde. googlet og googlet begravelsesblomster. Helt på måfå. Jeg satte meg i bil med barn og mann to dager før hun døde og kjørte i 7 timer for å se henne. Ble så plaget av rare drømmer hvor en hvit skikkelse stod over meg og så på meg mens jeg sov. Jeg greide ikke sove, sa til min bror at jeg drømmer bare rare greier og måtte hjemigjen..Så vi reiste. Og så døde hun dagen etter. Har også sett min bestemor som ung i en ramme av lys. Forstod ikke hvem det var før jeg så bilde av henne som ung. Da kjente jeg henne igjen. Hender jeg hører at hun snakker til meg. Feks om jeg kjører for fort eller noe annet. Da bruker hun begge navnene mine for å si ifra. hender jeg står foran speilet og tenker at nå var jeg fin, så hører jeg henne si ja ser du hvor fin du er. 😢 Anonymkode: 8a16f...089 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Del Skrevet 30. april 2022 Bare griner jeg nå. Savner moren min. Så synes jeg at jeg hører henne. 😿 Anonymkode: 8a16f...089 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 30. april 2022 #7 Del Skrevet 30. april 2022 Da mamma døde og vi hadde samtale med presten hjemme og presten og de i familien som ville være med hadde dratt kom det plutselig en sommerfugl flyvende. Senere, midtvinters, har det kommet sommerfugler flyvende fra spisestua inn i tv-stua. Har også drømt om henne hvor vi var sammen og sa hadet og hvor glad vi var i hverandre osv så var det så ekte at jeg kunne kjenne lukten av mamma. Blir oftere enn før krasja i av sommerfugler når jeg er ute på gåtur. Kan være tilfeldig og da. Det samme skjedde (drøm) da farmor døde. Rakk aldri å si hadet til henne fordi jeg levde i troen om at hun kom hjem fra sykehuset til jul. Var også livredd da vi skulle besøke henne på sykehuset (måtte bruke fult smittevernutstyr), så jeg turte ikke bli med inn til henne. I drømmen fikk jeg verdens beste farmor-klem og kunne nesten føle i huden på kinnet mitt at jeg akkurat hadde klemt noen + lukten av farmor. Etter den drømmen letta 10kg fra skuldrene mine og den dårlige samvittigheten som gnagde på meg var helt borte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #8 Del Skrevet 30. april 2022 GulSitron skrev (1 time siden): Da mamma døde og vi hadde samtale med presten hjemme og presten og de i familien som ville være med hadde dratt kom det plutselig en sommerfugl flyvende. Senere, midtvinters, har det kommet sommerfugler flyvende fra spisestua inn i tv-stua. Har også drømt om henne hvor vi var sammen og sa hadet og hvor glad vi var i hverandre osv så var det så ekte at jeg kunne kjenne lukten av mamma. Blir oftere enn før krasja i av sommerfugler når jeg er ute på gåtur. Kan være tilfeldig og da. Det samme skjedde (drøm) da farmor døde. Rakk aldri å si hadet til henne fordi jeg levde i troen om at hun kom hjem fra sykehuset til jul. Var også livredd da vi skulle besøke henne på sykehuset (måtte bruke fult smittevernutstyr), så jeg turte ikke bli med inn til henne. I drømmen fikk jeg verdens beste farmor-klem og kunne nesten føle i huden på kinnet mitt at jeg akkurat hadde klemt noen + lukten av farmor. Etter den drømmen letta 10kg fra skuldrene mine og den dårlige samvittigheten som gnagde på meg var helt borte. Det er bra, bare å gi slipp på dårlig samvittighet når det gjelder en man er glad i som har gått bort. De hviler tross alt. 💖 Anonymkode: 8a16f...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #9 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mye rart når min mor døde. Figurer som dukket opp i marsipan når jeg holdt på å lage kake til begravelsen. ( fugler / duer ) drømmer om at hun sitter ved sengen min og holder meg i hånden. Drømmer at hun er sint på meg når jeg var frekk mot min far. Jeg var også veldig fiksert på begravelser uka FØR hun døde. googlet og googlet begravelsesblomster. Helt på måfå. Jeg satte meg i bil med barn og mann to dager før hun døde og kjørte i 7 timer for å se henne. Ble så plaget av rare drømmer hvor en hvit skikkelse stod over meg og så på meg mens jeg sov. Jeg greide ikke sove, sa til min bror at jeg drømmer bare rare greier og måtte hjemigjen..Så vi reiste. Og så døde hun dagen etter. Har også sett min bestemor som ung i en ramme av lys. Forstod ikke hvem det var før jeg så bilde av henne som ung. Da kjente jeg henne igjen. Hender jeg hører at hun snakker til meg. Feks om jeg kjører for fort eller noe annet. Da bruker hun begge navnene mine for å si ifra. hender jeg står foran speilet og tenker at nå var jeg fin, så hører jeg henne si ja ser du hvor fin du er. 😢 Anonymkode: 8a16f...089 Så nydelig❤️ Du er nok mer åpen enn se fleste. Du burde sende inn historiene dine til podcasten til Lilli Bendriss. Hadde vært spennende å høre hva hun har å si om dem😊 Anonymkode: 06366...680 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Del Skrevet 2. mai 2022 Etter at moren min døde for noen mnd siden så overtok vi en stol som hun pleide å sitte i. For noen uker siden så satt jeg i sofaen ved siden av stolen og skulle ta bilde av katten vår som lå og sov i den. Før jeg skulle ta bilde så ser jeg en orb som flyr forbi på kameraet på tlf. Det skjedde tre ganger, og fikk den også med på det ene bildet. Har prøvd flere ganger etter dette men ikke sett det noe mer, og har heller ikke sett det andre steder i huset. Kan ha vært støv eller noe annet men håper og velger å tro at det var et tegn fra min kjære mor. Anonymkode: 5c16d...1b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 3. mai 2022 #11 Del Skrevet 3. mai 2022 Mange bare ler av meg men rett etter pappa døde og jeg var på tur i skogen og satt og spiste ,datt plutseleg ei kritthvit vakker fjær ned i fanget mitt. Jeg tenkte det som en englefjær og et tegn fra pappa. Det rørte meg og beroliget meg så det er noe jeg aldri glemmer. ❤️ 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #12 Del Skrevet 3. mai 2022 Noen mnd etter at pappa døde, så kom det plutselig flygende inn en sommerfugl i stua som satte seg ved siden av meg i vindukarmen. Der satt den stille lenge før den fløy ut verandadøren igjen. Liker å tenke på det som en liten hilsen 🦋💙 Anonymkode: b4181...b01 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Del Skrevet 22. mai 2022 Har mistet 2 søstre. I forbindelse med begges bortgang kom begges favorittsang ( hver sin ) på radio gjentatte ganger jeg slo den på i flere mnd etterpå. Snakker ikke om aktuelle hits i tiden,men 2 låter fra 70-tallet. Anonymkode: 81aa4...ca6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #14 Del Skrevet 9. juni 2022 Satt i tlf å snakket om en som nylig tok livet sitt. Akkurat da kom en kjempestor sommerfuggel inn i stuen min, fløy en runde å ut igjen. Det var stor og flott. Jeg tok det som en hilsen at alt er bra nå. 💛 Anonymkode: 7609d...96b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #15 Del Skrevet 10. juni 2022 Dagen morfaren min døde våknet jeg opp og var fullstendig hysterisk! Jeg måtte til Ahus så fort som mulig, men pga rushtiden (jeg bodde på Majorstua) og at jeg skulle ha en fremføring på høyskolen ble det til at jeg dro dit istedenfor. Det var egentlig like greit, for han døde bare en halvtime etter at jeg hadde våknet, så jeg hadde aldri rukket frem. Heldigvis opplevde fetteren min noe lignende og dro dit slik at morfar ikke var alene da han sovnet inn❤️ I lang, lang tid etterpå var han rundt meg, jeg så han aldri men kjente han som et vindpust mens jeg f.eks satt i sofaen eller på kjøkkenet, og det til tross for at ingen vinduer eller dører var åpne. Men etter at jeg flyttet til kommunen jeg bor i nå har jeg ikke opplevd besøk av han mer. Anonymkode: bedc5...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #16 Del Skrevet 10. juni 2022 Mamma døde for 2 år siden og jeg og min tante har drømt henne mange ganger. I drømmen er hun alltid utrolig vakker og har et varmt smil, men hun sier aldri noe... inntil et par uker siden. Da drømte jeg at jeg gråt og ønsket å vite om hun har det bra eller ikke. Da dukket hun plutselig opp bak meg i drømmen, vakker i hvit kjole og glitrende smykker, og hun forsikret meg om at hun har det godt. Kjente den godt i hjerterota for å si det sånn. Dagen før (eller etter, husker ikke helt) begravelsen gikk jeg tur langs veien og det dukket opp 2 gedigne regnbuer i havet langs veien. Aldri sett dobbel regnbue før. Tenker at det var en hilsen fra mamma og bestemor. Kjenner meg også igjen med sommerfugler som andre nevner! Anonymkode: 31097...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 11. juni 2022 #17 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg har opplevd det , hilsen fra en person jeg satt høyt, men er svært forsiktig med å snakke om det. Folk vil tro jeg er spik spenna gæren eller innbiller meg ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #18 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg er ganske sikker på at min far kjente på seg at han skulle dø (døde brått og uventet i sykdom), i hvertfall var han veldig pågående i forhold til å gi meg noe som har ligget til slekten de siste månedene. Jeg sa alltid at vi kunne ta det en annen gang, at det ikke hastet etc, men så sa jeg til slutt ja til å ta i mot. Uka etter var han død. I ettertid har jeg hatt en veldig fin drøm om han ved én anledning, fikk gitt han en god klem og han så godt ut. Drømmen kom i en periode hvor jeg hadde det vanskelig. Der og da tolket jeg det som en styrkeklem fra paps, men det kan også hende at jeg drømte slik fordi jeg hadde behov for å føle meg trøstet av han. Anonymkode: ba12d...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå