Gå til innhold

Tror dere Ukraina vinner årets Eurovision?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det pleier å være den dårligste sangen som vinner, så Ukraina har helt klart et sterkt bidrag i år. 

Sympati spiller også inn, så klart.

Anonymkode: ccaaf...c56

Ukraina har langt fra den dårligste sangen! Hørte du opptredenen til Pia Maria igår med Halo? Og Albania? Fy faen

Anonymkode: ae7f6...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Ukraina sitt bidrag, så jeg blir ikke muggen om de vinner. Er utrolig mange kjedelige og treige bidrag i år, så for meg ble rapping og folkemusikk et fint avbrekk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing her, men begynte å tenke på at alle ukrainske menn mellom 18 og 60 år måtte bli igjen i landet for å krige da Russland invaderte, og tenker på mennene i den ukrainske gruppen.

Har de vært i krigen eller?

Anonymkode: 32157...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen var mer fengende enn jeg tør å innrømme, husker jo fortsatt hvordan den går.. og den var bedre enn Norge sin. Men blir nok mye sympatistemmer, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så semifinalen på tirsdag. Jeg håper Ukraina vinner enn heller de der gråtesangene.

"Boys do cry", "de dietpe" ("dypet"?), "die together", "saude saude". Altså, jeg trodde sangene på eurovision skulle dreie seg om fest og god stemning, ikke å grave seg ned i selvmedlidenhet? For de sangene var en lidelse å komme gjennom. Gi meg fart, ikke grining.

Men ja, antar de får sympatistemmer. Sangen var faktisk fengende. Skal innrømme at jeg er svak for folkemusikk som går raskt 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En liten avsporing her, men begynte å tenke på at alle ukrainske menn mellom 18 og 60 år måtte bli igjen i landet for å krige da Russland invaderte, og tenker på mennene i den ukrainske gruppen.

Har de vært i krigen eller?

Anonymkode: 32157...735

De fikk sikkert tillatelse til å forlate Ukraina 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Ginavn said:

Jeg så semifinalen på tirsdag. Jeg håper Ukraina vinner enn heller de der gråtesangene.

"Boys do cry", "de dietpe" ("dypet"?), "die together", "saude saude". Altså, jeg trodde sangene på eurovision skulle dreie seg om fest og god stemning, ikke å grave seg ned i selvmedlidenhet? For de sangene var en lidelse å komme gjennom. Gi meg fart, ikke grining.

Men ja, antar de får sympatistemmer. Sangen var faktisk fengende. Skal innrømme at jeg er svak for folkemusikk som går raskt 😅

Bidragene Boys do cry og die together provoserer meg nesten, for noen utrolig dårlige sanger med verdens tristeste dramalamatema! Jeg er også tilhenger av festmusikk på ESC, og tror jeg er fornøyd så lenge det ikke er en ballade som vinner.

Skal sies at jeg elsket det franske bidraget i fjor, så det er ikke sånn at jeg ikke vil ha med rolige sanger i det hele tatt, men da burde de jaggu meg være bra fengende også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2022 den 10.02):

Ser de er på førsteplass på bettinglistene. Tror dere de vinner? Selve sangen er helt grei i mine ører men ikke noe mer enn det.

Anonymkode: 18ce1...b9b

Jeg tenker at de kommer til å vinne på grunn av sympati. Har ikke hørt noen av sangene, og for alt jeg vet kan det hende Ukrainas er best, men man vil alltid anta de vant på grunn av situasjonen. Litt synd, egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

En liten avsporing her, men begynte å tenke på at alle ukrainske menn mellom 18 og 60 år måtte bli igjen i landet for å krige da Russland invaderte, og tenker på mennene i den ukrainske gruppen.

Har de vært i krigen eller?

Anonymkode: 32157...735

De har det, og de fortsetter så snart Eurovision er over. Her er de to første kildene jeg fant i farta:

https://inews.co.uk/news/eurovision-2022-ukraine-entry-kalush-orchestra-return-fight-after-final-1624820

https://www.google.com/amp/s/metro.co.uk/2022/03/15/eurovision-2022-ukraine-entry-member-fighting-in-territorial-defence-16282200/amp/

 

Anonymkode: 4a9eb...628

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

En liten avsporing her, men begynte å tenke på at alle ukrainske menn mellom 18 og 60 år måtte bli igjen i landet for å krige da Russland invaderte, og tenker på mennene i den ukrainske gruppen.

Har de vært i krigen eller?

Anonymkode: 32157...735

Det står masse om det i diverse nyhetskanaler, de fikk spesialtillatelse til å dra for å representere Ukraina. Men en av dem ble igjen i Ukraina for å krige mener jeg å ha lest et sted.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Det ukrainske bidraget ligner en del på det bidraget de sendte i fjor. Bare at den de sendte i fjor var bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 11.53):

Ja, det gjør de nok.. og det blir bare så feil hele greia..vinne på sympatistemmer liksom. Og som noen andre kommenterte, hvordan skal de kunne avholde en finale om et års tid?

Anonymkode: 3bae6...71c

Haha har du sett på grand Prix før? Naboer stemmer på hverandre. 

Anonymkode: 52d18...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (På 22.4.2022 den 15.59):

Sett og hørt nok til å vite hva jeg mener om det.

Du kan ikke vite om du liker en sang hvis du ikke hører på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig ar det er lav odds men alle her får i alle fall litt gratis penger fra betting selskapene i morgen 

Anonymkode: 52d18...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 15.58):

 

Hvordan vet du det, om du aldri har sett det?

Og dømme ting du ikke selv har sett er bare idiotisk.

Nei og lese om noe er ikke det samme som å se på det.

Anonymkode: cefac...73c

Det er jo sant.

Anonymkode: c64b8...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4/22/2022 den 11.45):

Dette handler ikke mye om musikk. Hvordan skal de få råd til å holde Grand Prix neste år? 

Anonymkode: cbcab...53b

Om de vinner..sender Norge penger..og mange andre land.

Anonymkode: 30a76...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noe rart i vannet i Ukraina? Låta de sendte i fjor var av samme ulla, skjærende fløyte og jævlig sang. Men de vinner sikkert på sympatien. ESC skal liksom ikke være politisk ... haha.

Anonymkode: ccaaf...c56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (På 12.5.2022 den 11.50):

Bidragene Boys do cry og die together provoserer meg nesten, for noen utrolig dårlige sanger med verdens tristeste dramalamatema! Jeg er også tilhenger av festmusikk på ESC, og tror jeg er fornøyd så lenge det ikke er en ballade som vinner.

Skal sies at jeg elsket det franske bidraget i fjor, så det er ikke sånn at jeg ikke vil ha med rolige sanger i det hele tatt, men da burde de jaggu meg være bra fengende også.

Jeg bare forstår ikke hvorfor folk vil ha sånne dramalamasanger. 

Nei, gi meg heller et bidrag som Lordi (2006). Publikum er MED - det vaies i flagg, og Lordi koser seg på scenen. Nå har ikke jeg fulgt Eurovision slavisk, men er det noe som har brent seg fast i hukommelsen, så er det Lordi (og Wigwam). Et bidrag slik som Lordi gir meg LYST til å kjøpe billett til Eurovision neste år. Bidragene dette året, fra særlig Hellas og Sveits, gjør meg glad for at jeg er hjemme, for å heller penger ned i do ville gitt meg større glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5/13/2022 den 19.43):

Haha har du sett på grand Prix før? Naboer stemmer på hverandre. 

Anonymkode: 52d18...fda

Naboer ja..vi snakker vel om litt større skala her enn naboer når ukraina vinner i år??

Anonymkode: 3bae6...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (På 10.5.2022 den 7.21):

Det som er hvis Ukraina vinner er at det er ikke sikkert de er i stand til å hoste neste år . ….

Nyse da? Harke? Eller kremte? 
 

(Sorry, måtte bare) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...