Gå til innhold

Tror dere Ukraina vinner årets Eurovision?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (39 minutter siden):

Har du aldri sett Eurovision? Ikke en gang da du var liten? Jøss... Jeg så det hvert år fra jeg var 5-6 år til jeg var ca 17-18, så hadde jeg et langt opphold på mange år som jeg ikke gadd å se på. Begynte å se på igjen da jeg var rundt 30. Musikken er stort sett dårlig, men må få med meg sirkuset likevel, haha 😂

Aldri sett før nei. Har opplevd å ha det som bakgrunnsstøy fordi andre har sett på da😁 syngeprogram er generelt utrolig kjip underholdning for min del. Synes det er sjarmernde med mgp-vennegjenger da, men står glatt over å delta😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det må naturligvis avholdes finaler i et annet land dersom Ukraina vinner. De kan ikke bruke hundre millioner på et TV-show når landet ligger i ruiner.

Det har skjedd tidligere at andre land enn vinterlandet har arrangert finalen.

Anonymkode: b1324...f57

Et større problem er vel at det er stor sjanse for at krigen da fortsatt pågår i mai neste år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (3 timer siden):

Mulig. Aldri sett programmet, bare leser noen nyhetssaker. Hele greia er bare et show av dårlig kvalitet uansett🤣

 

Hvordan vet du det, om du aldri har sett det?

Og dømme ting du ikke selv har sett er bare idiotisk.

Nei og lese om noe er ikke det samme som å se på det.

Anonymkode: cefac...73c

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (4 timer siden):

Kan bare avvikle hele greia. Konkurransen skal ikke være politisk, men det er utelukkende det det er.

 

Du har mye meninger om et program du påstår du aldri har sett.

Anonymkode: cefac...73c

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Hvordan vet du det, om du aldri har sett det?

Og dømme ting du ikke selv har sett er bare idiotisk.

Nei og lese om noe er ikke det samme som å se på det.

Anonymkode: cefac...73c

Sett og hørt nok til å vite hva jeg mener om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele dette opplegget er forbanna sludder og vås uansett. 

fullstendig bortkastede penger...      

Anonymkode: 02318...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 11.54):

Konkurransen har alltid vært politisk. Hvorfor tror du naboland nesten alltid stemmer på hverandre? :fnise:

Anonymkode: 81bfa...32f

Akkurat det handler jo ikke bare om politikk, for noen naboland som stemmer på hverandre har jo ikke alltid det beste forholdet reint politisk, for eksempel Irland og England, eller Balkan-landene. Det handler jo også om likheter i kultur og musikksmak pga. felles historie og dermed også mye musikkhistorie. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hele dette opplegget er forbanna sludder og vås uansett. 

fullstendig bortkastede penger...      

Anonymkode: 02318...3c2

Blablabla 

Anonymkode: a4fe5...628

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem som vinner tipper jeg at konkurransen kommer til å gå minst en time på overtid, grunnet alle som skal presentere stemmene og kommer til å si noe "dypt" om Ukraina alle sammen. Den delen av programmet  går alltid tregt siden alle skal ha sine 30 seconds of fame, men tror det blir verre enn vanlig i år. Og ekstremt mye gult og blått. 

Anonymkode: 3efd3...069

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 22.04):

Uansett hvem som vinner tipper jeg at konkurransen kommer til å gå minst en time på overtid, grunnet alle som skal presentere stemmene og kommer til å si noe "dypt" om Ukraina alle sammen. Den delen av programmet  går alltid tregt siden alle skal ha sine 30 seconds of fame, men tror det blir verre enn vanlig i år. Og ekstremt mye gult og blått. 

Anonymkode: 3efd3...069

Jeg tenker det samme. Hele scenen er gult og blått under blant annet Norge og Finland sine bidrag, ihvetfall etter det jeg har sett på instagram

Anonymkode: 7d9fe...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns Ukraina næste år?

Anonymkode: 5a30e...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det kunne vært avlyst satt på vent til over sommeren for å se om ting har roet seg. Det blir nå bare en konkurranse i hvem som liker Ukraina og misliker Russland mest og Putin vinner douze points på hjemmebane fordi han kan peke og si, se Nato har hjernevasket folk til å hate Russland der også. Det eneste gode som kan komme av det er at selv de mest naive nå vil måtte innse at MGP ikke er en musikkonkurranse.

Anonymkode: 2f01b...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Synes det kunne vært avlyst satt på vent til over sommeren for å se om ting har roet seg. Det blir nå bare en konkurranse i hvem som liker Ukraina og misliker Russland mest og Putin vinner douze points på hjemmebane fordi han kan peke og si, se Nato har hjernevasket folk til å hate Russland der også. Det eneste gode som kan komme av det er at selv de mest naive nå vil måtte innse at MGP ikke er en musikkonkurranse.

Anonymkode: 2f01b...5cd

Tror nok Ukraina vil få mest stemmer i år. Men Russland er ikke jo ikke med…. Naturlig nok.

Anonymkode: 568dd...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er hvis Ukraina vinner er at det er ikke sikkert de er i stand til å hoste neste år . ….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må ærlig innrømme at jeg synes det litt tåpelig hvis folk stemmer på dem av sympati. Så hvis de vinner - og de skjønner at det er mye derfor - hva har de egentlig oppnådd? Det er som å vinne noe fordi motstanderen ikke møtte opp. En seier teknisk sett, men ikke en du kan slå deg på brystet med. Selv med all mulig medfølelse for hele situasjonen, så bør folk stemme som de ellers ville gjort. Hvis ikke kan vi like gjerne hoppe bukk over hele greia som i 2020 fremfor å bruke et lass med penger på å late som det er en reell konkurranse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være den dårligste sangen som vinner, så Ukraina har helt klart et sterkt bidrag i år. 

Sympati spiller også inn, så klart.

Anonymkode: ccaaf...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke bare på grunn av sympati. Jeg synes sangen er interessant, fordi den mikser folkemusikk med rap. En av de som lyser litt opp mellom kjedelige ballader.

Men jeg lurer på hvem som skal være vertsland neste år om Ukraina vinner. Et naboland? Finansiert av alle deltakerlandene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forunder meg ikke om de vinner i år igjen, slik de gjorde i 2016. Også da var det politikk med i bilde, denne gangen vinner de på grunn av sympatistemmer...

Anonymkode: 53aa9...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...