Forundret.. Skrevet 20. april 2022 #21 Skrevet 20. april 2022 Jeg reagerer ikke på arr, jeg henger meg mer opp i hårvekst som tyter ut langs bikinikanten, svære dusker under armene eller flettelengde hår på legger og lår. Er litt arrete selv men jeg plages mer av anger over de blekkfyldte arrene jeg har rundt på kroppen min.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #22 Skrevet 21. april 2022 Har selv arr, og bryr meg virkelig ikke om de synes. Og tenker ikke over andre sine arr. Anonymkode: 36e0a...ba4
Anciol Skrevet 21. april 2022 #23 Skrevet 21. april 2022 Har arr etter hundeglefs på høyre del av haken som er godt synlig . Men det bryr meg ikke , jeg er megselv !
Hr. Aktiv Skrevet 21. april 2022 #24 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nå er vi der snart igjen, dere! Varme sommerdager og klær som nesten ikke dekker det som skal dekkes! Jeg har et stort arr etter en ulykke, jeg lurer derfor på hva du tenker om du ser et mega-arr på et menneske en vakker sommerdag. Jeg tør nesten ikke kle meg i fine kjoler o.l. fordi jeg synes arret vises så godt. Det blir oppmerksomhet rettet mot arret, noe jeg ikke synes er så gøy. Føler meg nesten styggere med det, og føler meg teit som tar på meg fine sommerklær. Teit tanke? Ja, kanskje. Men de fleste synes vel at arr er stygt, etter det jeg har fått med meg. Jeg ser nesten ikke arr på andre mennesker! Har dere levd i bomull og bobleplast hele livet?! 😂 Dere andre med arr, er dere også ukomfortable når arr(ene) vises? Anonymkode: a3c75...e15 Ser egentlig ikke problemet her. Eller rettere sagt problemet ligger imellom ørene og ikke arrene. Jeg har også masse "stygge" arr, men bryr meg ikke. De som misliker det kan bare gjøre det tenker jeg for jeg er ikke så opptatt av at de skal like meg.
SmuleSMitt Skrevet 21. april 2022 #25 Skrevet 21. april 2022 Arr er en del av livet og det å være menneske, og skal ikke gjemmes vekk. Ser jeg mennesker med store arr som indikerer at de har vært i større ulykker eller hatt større operasjoner så tenker jeg "Glad for at det gikk bra med deg!".
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #26 Skrevet 21. april 2022 Jeg har arr etter selvskading på armene, og jeg er nok mye mer selvbevisst på det enn hva andre tenker over det. Prøver å venne meg til at det ikke gjør noe om de synes når jeg er ute blant folk eller sammen med venner. Men jeg klarer ikke at de vises når jeg er sammen med familie, det blir bare for nært eller hva jeg skal si. Anonymkode: c7ca1...72b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #27 Skrevet 21. april 2022 Forundret.. skrev (14 timer siden): Jeg reagerer ikke på arr, jeg henger meg mer opp i hårvekst som tyter ut langs bikinikanten, svære dusker under armene eller flettelengde hår på legger og lår. Er litt arrete selv men jeg plages mer av anger over de blekkfyldte arrene jeg har rundt på kroppen min. På kvinner selvsagt. Menn kan være naturlige. Kvinner kan ikke. Anonymkode: 2e706...0b3 1
S4050-R40B Skrevet 21. april 2022 #28 Skrevet 21. april 2022 Forundret.. skrev (14 timer siden): Jeg reagerer ikke på arr, jeg henger meg mer opp i hårvekst som tyter ut langs bikinikanten, svære dusker under armene eller flettelengde hår på legger og lår. Er litt arrete selv men jeg plages mer av anger over de blekkfyldte arrene jeg har rundt på kroppen min. Der beskriver du meg, sånn bortsett fra at du ikke ser bikinilinja mi, da jeg ikke bader😂 lurer egentlig mest på hvordan du «henger deg opp i» diverse hårvekst? Stirring, kommentarer osv?
Forundret.. Skrevet 21. april 2022 #29 Skrevet 21. april 2022 S4050-R40B skrev (42 minutter siden): Der beskriver du meg, sånn bortsett fra at du ikke ser bikinilinja mi, da jeg ikke bader😂 lurer egentlig mest på hvordan du «henger deg opp i» diverse hårvekst? Stirring, kommentarer osv? Henger meg jo ikke opp i det fysisk men bildet lagrer seg i minnet. Vet ikke hvorfor men jeg som mange andre blir brydd av å se kroppshårene til andre, spesielt de som sola ikke skinner på. Og nei, jeg er ikke hårløs selv. Jeg har også hår, men jeg lar dem ikke titte frem for å skremme uskyldige sarte sinn. Jeg skjuler dem som om det er mine fineste skatter 😅 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): På kvinner selvsagt. Menn kan være naturlige. Kvinner kan ikke. Anonymkode: 2e706...0b3 Ja. En mann uten hår er liksom ikke en mann.
S4050-R40B Skrevet 21. april 2022 #30 Skrevet 21. april 2022 Forundret.. skrev (1 time siden): Henger meg jo ikke opp i det fysisk men bildet lagrer seg i minnet. Vet ikke hvorfor men jeg som mange andre blir brydd av å se kroppshårene til andre, spesielt de som sola ikke skinner på. Og nei, jeg er ikke hårløs selv. Jeg har også hår, men jeg lar dem ikke titte frem for å skremme uskyldige sarte sinn. Jeg skjuler dem som om det er mine fineste skatter 😅 Ja. En mann uten hår er liksom ikke en mann. Aha da skjønner jeg😅 ikke alt man kan noe for at man reagerer (innvendig) for nei😊 så lenge man ikke stirrer, kommenterer eller er ufin så er det helt greit for min del hehe
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #31 Skrevet 21. april 2022 Hvis jeg møter noen med store arr så spør jeg gjerne hva som har skjedd fordi det er jo en del av historien til folk. Hvis det er tydelig at arrene er etter selvskading så spør jeg aldri. Anonymkode: 8e324...b8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå