AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Del Skrevet 19. april 2022 Litt rart spørsmål men jeg prøver la oss si man får positiv eggløsnings test 1 januar på morgenen, og 2 januar på morgenen er testen negativ igjen. Når er eggløsning da? Tenkte siden egget slipper 12-48 t etter positiv test, begynner man å telle dpo fra dagen etter positiv test? Anonymkode: a928a...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt rart spørsmål men jeg prøver la oss si man får positiv eggløsnings test 1 januar på morgenen, og 2 januar på morgenen er testen negativ igjen. Når er eggløsning da? Tenkte siden egget slipper 12-48 t etter positiv test, begynner man å telle dpo fra dagen etter positiv test? Anonymkode: a928a...224 Egget slipper 12-48 timer etter første positive eggløsningstest. Dvs med positiv test 1.januar, så slipper egget mest sannsynlig 2.januar. Da vil 3.januar være 1DPO (days past ovulation). Hvis du temper vil du lettere kunne fastslå når egget slapp. Jeg vet feks at hos meg går det ofte opp mot 2 dager fra positiv eggløsningstest til faktisk eggløsning, men har inntrykket at de fleste ligger rundt 24 timer. Anonymkode: 61977...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. april 2022 #3 Del Skrevet 19. april 2022 Med positiv test 1 januar Morgen slipper egget hos meg ila dn 1. hos meg ville da også eltest tatt kveld 31/13 vært positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Del Skrevet 20. april 2022 Husk at utslag på test ikke er en garanti for at kroppen lykkes med å løsne egg. Og motsatt, at den kan løsne egg uten at du får maks utslag på testen (at du har bommet på peaken). Det er ikke helt eksakt Anonymkode: 8f639...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå