Gå til innhold

Spraytan - erfaring og anbefalinger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har lyst til å prøve spraytan på salong. Er det noen merker/salonger dere anbefaler, og ev noen som en bør unngå? Hvordan er det med spraytan og tatovering, blir det jevn farge eller blir tatovering misfarget? Forsvinner spraytan gradvis og jevnt eller blir den flekkete/skjoldete?

Anonymkode: fd44d...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Ingen erfaringer? Ingen som gjør dette? Frarådes? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt spraytan i salong før, men nå gjør jeg det regelmessig hjemme. Mange gode merker du kan teste. Ikke noe å lure på.

Anonymkode: f1003...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tatt spraytan i salong før, men nå gjør jeg det regelmessig hjemme. Mange gode merker du kan teste. Ikke noe å lure på.

Synes alltid sånne svar er så fascinerende når det kommer til å sette på seg falsk farge. Dere mener dere ser så freshe og flotte ut, men alle vi andre ser jo at det er falskt? Uansett hvor profft det er gjort. Det falske Synes spesielt godt på albuer, på tørr og hard hud (føtter) og hendene blir også ofte skjoldete og ser skitne ut som om  dere har fått gulsott. 

Vær så snill, dropp falsk farge og bare gjør det beste ut av det dere har. 

Anonymkode: 9d686...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes alltid sånne svar er så fascinerende når det kommer til å sette på seg falsk farge. Dere mener dere ser så freshe og flotte ut, men alle vi andre ser jo at det er falskt? Uansett hvor profft det er gjort. Det falske Synes spesielt godt på albuer, på tørr og hard hud (føtter) og hendene blir også ofte skjoldete og ser skitne ut som om  dere har fått gulsott. 

Mer fascinerende med sånne svar du kommer med synes jeg da. Fascinerende at det går an å bry seg så mye om hva andre gjør og at det er mulig å være så NEGATIV.

Nei, hvis du påfører riktig setter det seg verken på albuer eller ujevnt på føtter. Mye bedre måte å bli brun på enn å være i solen, og resultatet blir likt. 

Ingen som tvinger deg til å ta spraytan heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nemlig sånn dårlig erfaring med selvbruning hjemme. Selv om jeg skrubber meg og smører godt, blir det lett skjoldete og ikke minst mørkere på knær, ankler og albuer. 

Spraytan blir nok jevnere, det tror jeg på. Men klarer man å unngå disse mørke flekkene på knær ol i salong? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lin skrev (4 minutter siden):

Jeg har nemlig sånn dårlig erfaring med selvbruning hjemme. Selv om jeg skrubber meg og smører godt, blir det lett skjoldete og ikke minst mørkere på knær, ankler og albuer. 

Spraytan blir nok jevnere, det tror jeg på. Men klarer man å unngå disse mørke flekkene på knær ol i salong? 

Ok, hvilken selvbruning har du testet?

Jeg får ikke flekker verken i salong eller hjemme (spraytan eller mousse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Altså, har du sett hvordan en ekte brunfarge ser ut? Du blir aldri like brun over hele kroppen, du får skjolder og ujevn farge av soling. Og når brunfargen begynner å forsvinne blir det mer skjolder, så det er vanskelig å se og å vite hva som er falsk farge. Jeg vet det, fordi jeg har solt meg og jeg har brukt selvbruning.

Jeg er en av de som aldri orker å ta selvbruning, men skal gjøre det i år, for det er fint med litt farge på sommeren. 

Anonymkode: aef60...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lin skrev (På 28.4.2023 den 0.44):

Dytter denne opp 😊

Ville gjort det på salong om det ikke var så dyrt. Du må betale en del og fargen varer ikke lenger enn hjemmefarging. Så for min del ville det ikke vært verdt det, men resultatet blir nok bra👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lin skrev (34 minutter siden):

Trøst deg med at ekte brunfarge også kan være skjoldete. Det er ingen som får en perfekt, jevn farge av å sole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smører man seg med body lotion i salongen rett før behandling, eller hjemme i forkant? 

Kan klærne man tar på etterpå ødelegge resultatet? 

Endret av lin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lin skrev (4 minutter siden):

Smører man seg med body lotion i salongen rett før behandling, eller hjemme i forkant? 

Kan klærne man tar på etterpå ødelegge resultatet? 

Jeg hadde ikke brukt så mye penger i salong. Min erfaring er at man får minst like bra resultat hjemme.

Ville tatt bodylotion på hjemme, kanskje tre timer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...