AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Del Skrevet 17. april 2022 Har oppblåst mage, mye eggløsningsslim, kvalme, økt sexlyst men negativ eggløsningstest. Bruker de testene fra billigtester, babyplan. Erfaringer med de? Noen som har blitt gravid uten å fått positiv test? Har veldig uregelmessig menstruasjon, så hadde ikke menstruasjon sist mnd, men privat gyn. sier at alt ser fint ut. Anonymkode: 68b29...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. april 2022 #2 Del Skrevet 17. april 2022 Er det noen jeg har lært så er det at mat ikke kan gå etter symptomer. At du kan få eggløsning slim uten eggløsning etc .. Har du pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Del Skrevet 17. april 2022 Sofakona skrev (31 minutter siden): Er det noen jeg har lært så er det at mat ikke kan gå etter symptomer. At du kan få eggløsning slim uten eggløsning etc .. Har du pcos? Nei gynekologen fant en cyste, men sa at det så helt fint ut. Anonymkode: 68b29...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 17. april 2022 #4 Del Skrevet 17. april 2022 Bruker babyplan og ja de virker. Ofte hsr man slim og er oppblåst etc noen dager før egget faktisk slipper. Bare fortsett å el teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Del Skrevet 17. april 2022 hvor lenge tester du? Eggløsningen kan være veldig sen? Anonymkode: 42191...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg kan ha symptomer som du beskriver i opp mot en uke før eggløsning. Testen slår ikke ut før typ dagen før. Forsett å teste, og legg inn aksjer ca annenhver dag for sikkerhets skyld 😊 Anonymkode: 4ca65...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Del Skrevet 18. april 2022 Takk for svar dere, skal forsette å teste meg. Nå har jeg mistet eggløsningsslimet og fått vanlig utflod i stedet for. Anonymkode: 68b29...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 18. april 2022 #8 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg lot meg også lure av symptomer forrige gang vi prøvde å få barn. Når jeg startet med EL-testing for første gang viste det seg at testen først ble positiv type fire dager etter jeg fikk symptomer på EL, og dermed at selve egget slapp nesten en uke etter. Da hadde jeg ikke lengre de samme symptomene! Og først når vi fulgte testene klaffet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Del Skrevet 18. april 2022 Kassiopeia8 skrev (1 time siden): Jeg lot meg også lure av symptomer forrige gang vi prøvde å få barn. Når jeg startet med EL-testing for første gang viste det seg at testen først ble positiv type fire dager etter jeg fikk symptomer på EL, og dermed at selve egget slapp nesten en uke etter. Da hadde jeg ikke lengre de samme symptomene! Og først når vi fulgte testene klaffet det. Takk for svar. Da skal jeg forsette å teste. Anonymkode: 68b29...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Del Skrevet 18. april 2022 Nå er teststreken helt borte. Forstår ingenting... Anonymkode: 68b29...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 18. april 2022 #11 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er teststreken helt borte. Forstår ingenting... Anonymkode: 68b29...4b8 Da vil jeg tro det må være defekte tester. På alle EL-tester jeg har tatt har det alltid kommet strek, bare svake som så blir sterkere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 18. april 2022 #12 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg fikk aldri positive el-tester. Jeg kjente på samme frustrasjonen, da jeg hadde tydelige symptomer, men testen ble aldri positiv. Men gravid ble jeg likevel 😊 kanskje du har misset lh-toppen hvis du tester for sjeldent? Noen må teste 3-4 ganger daglig for å få positiv test! Bare fortsett å test, gjerne flere ganger for dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Del Skrevet 18. april 2022 Angeleye skrev (2 timer siden): Jeg fikk aldri positive el-tester. Jeg kjente på samme frustrasjonen, da jeg hadde tydelige symptomer, men testen ble aldri positiv. Men gravid ble jeg likevel 😊 kanskje du har misset lh-toppen hvis du tester for sjeldent? Noen må teste 3-4 ganger daglig for å få positiv test! Bare fortsett å test, gjerne flere ganger for dagen. Tusen takk, da forsetter jeg.... Kanskje det er håp alikevel da... Anonymkode: 68b29...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå