Gå til innhold

Jeg er forvirret

Gjest luuu

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er litt forvirret. Går en søt jente i klassen min. Jeg har vært på samme fest som hun et par ganger. Sist jeg var på fest på hybelen til en i klassen, så satt jeg i sengen pga det var ikke plass andre steder. Da kom hun å lå seg ned på fanget mitt å koste osv med meg. Spurte også tidligere på kvelden om hun kunne få overnatte på internathybelen min. Det virket veldig som hun hadde lyst til "noe mer" liksom. Men det vet jeg liksom ikke helt.

Litt senere på kvelden kom det en annen gutt i klassen som var helt dritings å begynte å kline med hun. Da hadde også hun fått litt mer drikke. Til slutt endte de opp i sengen på naborommet. Hun har vist likt han tidligere. Han viste om det, men sa til en annen i klassen at han ikke var hypp på mer en litt sex. Vet ikke om føler noe for hun nå, da han ikke har møtt på skolen etter dette.

Så skjedde det noe dagen der på. Sitter på internathybelen min som ligger på skolen. Så kommer hun plutselig opp til meg. Jeg hadde en annen kompis på besøk da, og vi satt å så på film. Men, hva betyr det da? Hva vill hun? Jeg tror også jeg har begynt å få litt følelser for hun. Ble litt småsjalu da hun holdt på med han på festen. Lå også våken nesten hele natten å tenkte på det som hadde skjedd. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer hun på besøk til deg sånn uten videre kan jo du gjøre det samme..? Se hva som skjer videre når du viser litt interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en mulighet. Er bare at hun bor et stykke unna skolen, vet ikke hvor. Dessuten er det ikke så rart egentlig når jeg bare bor 2 trapper opp fra klasserommet og jeg har preiket litt med hun i timen og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ok, la meg se om jeg har forstått det riktig: Hun prøvde seg på deg først, du var usikker og trakk deg unna, og så prøvde hun seg på en annen i stedet.

Hvis du virkelig liker henne, så kan du jo prøvde deg, men jeg tror ikke jeg hadde giddet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver så er det mer enn nok hint om at hun er interessert.

Du virker overraskende passiv - så det kan godt hende hun også er usikker på om du er interessert eller ikke.

Ta styringen og VIS at du er interessert(om du fortsatt er det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg trakk meg ikke unna når hun lå på meg og koste. Var med på leken, men var litt usikker på hva hun ville. Jeg hadde ikke lyst å sende ut feile signaler heller. Greit med litt uskyldig kosing i første omgang. Litt dumt å gjøre noe en angrer på. Også snur jeg ryggen til noen minutter for å snakke med en annen på festen, så begynner hun å kline med han andre. De var da full begge to... Og etter hvert ender de to i seng sammen på slutten av kvelden.

Det positivet var at når han andre og hun traff hverandre igjen i klassen, så var det tydlig en "isfront" melllom dem.

De skal på samme fest i helgen, så jeg får krysse fingrene for at de ikke ordner opp seg i mellom. Jeg er nemlig bortreist... :sur:

Jeg har heller ikke lyst til å forhaste meg med noe før jeg vet hva jeg føler for henne at det ikke bare er et "blaff". Altså noe forbigående. Men jeg liker henne mer og mer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...