Gjest Lurven Skrevet 24. mars #261 Del Skrevet 24. mars 5k på 25 min. Ikke helt topp dag. Bør klare 2 minutter raskere i løpet av året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. mai #262 Del Skrevet 22. mai Har klart å komme meg ned mot 50 min på 10 km. Håper på å komme under i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 28. mai #263 Del Skrevet 28. mai Bra jobbet! Kordan opplegg kjører du for å klare å løpe mila fortere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. juni #264 Del Skrevet 7. juni 123qwe skrev (På 28.5.2024 den 11.24): Bra jobbet! Kordan opplegg kjører du for å klare å løpe mila fortere? Jeg løper ca 2 rolige langturer pr uke. Og 1 intervalløkt Og 1 terskeløkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. juni #265 Del Skrevet 13. juni Har kommet meg ned i 85-86 kg nå. Siste løpetur var 12 km på 61 min. Så begynner å nærme seg ok form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. september #266 Del Skrevet 14. september Formen er dårlig 56 min på 10 km I dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 30. september #267 Del Skrevet 30. september Hatt en del vondt i kneet i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå