AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #21 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja jeg merker fullmånen, men også i kombinasjon med masse andre energier, i forbindelse med åndelig oppvåkning/ oppstigning. Har den siste uken hatt og har ekstrem hjertebank, har det i perioder uten at det er noe galt med hjertet. Det er så slitsomt, orker ikke gjøre noen ting, og har problemer med søvn. Føler hele kroppen vibrerer innvendig. Har lurt på hva det kan være, jernmangel, andre vitaminmangler, for lite vanndrikking, eller jeg lurer på om noe er galt med meg. Men så leser jeg på flere ulike åndelige sider at det bl.a har vært flere solstormer siste uken, som kroppene våres blir påvirket av. Kroppene våre blir oppgradert på et vis, og tar imot masse energi utenfra i den prosessen. Og dette kan føre til masse ulike symptomer. Syns dette temaet er veldig interessant, men samtidig er det veldig slitsomt med alle disse ekle symptomene. Føler jeg aldri får ro😓 Flere som føler det sånn? Anonymkode: 7cd15...325 Høres ut som om du er inne i en litt tøff, men interessant tid. Vil bare tipse deg om at det viktigste du kan fokusere på nå er å grounde deg. Slik at kroppen er mest mulig stabil og ditt "anker" nå når du har så masse aktivitet i hjertet. Både energisentre og chakra fra livet og ned er del av vårt fundament, som må være sterkt før vi kan åpne våre spirituelle kanaler. En av mine favoritter for "grounding" er denne: https://www.youtube.com/watch?v=LBPUBnikgBQ Og ikke minst denne: https://www.youtube.com/watch?v=N0HfwLbJjy8 <3 Anonymkode: bfaa9...07f 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #22 Del Skrevet 18. april 2022 Ja, bor ved en fjord så merker at fullmåne gir høyere flo og lavere fjære. Anonymkode: 9fd0c...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #23 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg kjenner godt på kraften til fullmånen og de som styrer bak. Det er veldig merkbart, selv om jeg ikke har fått med meg at de viser fullmånen, så kan jeg oppdage det på kroppen. Anonymkode: de354...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #24 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg merker at jeg sovet dårligere når det er fullmåne. Det samme problemet har min sønn. Anonymkode: 85393...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 18. april 2022 #25 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) Jeg sover mye dårligere når det er fullmåne. Pleier også å få ekstra energi rundt de dagene, samtidig som det ikke er mye jeg vil gjøre. Hjertebank, svimmelhet, hodepine er også noe som er typisk for meg rundt denne tiden. Selv om jeg drikker mye vann. Endret 18. april 2022 av kraftwerk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #26 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner godt på kraften til fullmånen og de som styrer bak. Det er veldig merkbart, selv om jeg ikke har fått med meg at de viser fullmånen, så kan jeg oppdage det på kroppen. Anonymkode: de354...5fe De som styrer bak? Du beskriver ikke her hva du merker, du skriver bare tull? Anonymkode: 66a62...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #27 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Åååå dette vil jeg så gjerne lære mer om. Kjempespennende. Har du link?☺️ Anonymkode: 316f8...6e7 Jeg følger med på flere sider, bl.a Diamantlyset. Hun har også en side på Facebook. Følger også med på facebooksiden til Lorie Ladd, og instagramkontoen til divinefeminine7777. Masse spennende å lese og lære på alle disse sidene😊 Her er nettsiden til Diamantlyset: http://www.diamantlyset.com/414762618 Anonymkode: 7cd15...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #28 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du lest dette? https://www.qhhtofficial.com/self-discovery/moving-into-the-5d-earth/ Jeg tror det er som du sier; du blir oppgradert på en måte. Pusteøvelser er kjempefint for sånt og når du får hjertebank og det kjennes ut som det skal vokse seg større og nesten ut av kroppen din så kan du bare tenke inni deg "ekspander, ekspander, ekspander" - da åpner hjernechakraet seg og hjertebanken kan bli dempet. (gjør det hos meg og jeg lærte det av en kompis som bruker den samme metoden) Får du ringing i ørene også (ikke tinnitus, men lyder som kommer innimellom)? Det kan også være en del av "oppgraderingen" og du kan be om at lyden dempes så du ikke plages. Anonymkode: 59eaf...a4e Takk for link, den skal jeg sjekke ut😊 Og takk for tipset om å tenke «ekspander» når man har hjertebank, prøvde dette idag, og følte kanskje det hjalp litt! Ja jeg merker lyder i ørene også, på ulike måter, til ulike tider. Og merker også mange av de andre oppstigningssymptomene. Det er jo veldig spennende, men syns også at det er veldig utfordrende, føler meg jo alltid dårlig på en eller annen måte. Hva med deg? Merker du noe av dette? 😊 Anonymkode: 7cd15...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #29 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Høres ut som om du er inne i en litt tøff, men interessant tid. Vil bare tipse deg om at det viktigste du kan fokusere på nå er å grounde deg. Slik at kroppen er mest mulig stabil og ditt "anker" nå når du har så masse aktivitet i hjertet. Både energisentre og chakra fra livet og ned er del av vårt fundament, som må være sterkt før vi kan åpne våre spirituelle kanaler. En av mine favoritter for "grounding" er denne: https://www.youtube.com/watch?v=LBPUBnikgBQ Og ikke minst denne: https://www.youtube.com/watch?v=N0HfwLbJjy8 ❤️ Anonymkode: bfaa9...07f Tusen takk for tips! Disse skal jeg sjekke ut. Har tenkt ofte på at jeg bør jorde meg mye mer enn jeg gjør, men har tenkt at man bare jorder seg med bar hud mot natur, som f.eks barbent i gresset eller på stier, håndflater på gress/sand/stein/trær osv, eller bading i saltvann, men så er det ikke så ofte man har muligheten til sånt ute i naturen. Prøvde et jordingslaken en periode, men vet ikke om det faktisk var sånn at man ble jordet av det. Tror du? Skal sjekke ut disse linalene du delte, kanskje jeg lærer nye metoder på å jorde meg😊 Anonymkode: 7cd15...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #30 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Takk for link, den skal jeg sjekke ut😊 Og takk for tipset om å tenke «ekspander» når man har hjertebank, prøvde dette idag, og følte kanskje det hjalp litt! Ja jeg merker lyder i ørene også, på ulike måter, til ulike tider. Og merker også mange av de andre oppstigningssymptomene. Det er jo veldig spennende, men syns også at det er veldig utfordrende, føler meg jo alltid dårlig på en eller annen måte. Hva med deg? Merker du noe av dette? 😊 Anonymkode: 7cd15...325 Ja, jeg får hjertebank innimellom og det hjelper å ekspandere. Piping i øret fikk jeg senest i dag og jeg tenkte at "de" fikk bare skru ned lyden. Og så ble den borte. For et par år siden fikk jeg tinnitus. Har aldri hatt det før og til og begynne med ble lyden borte av at jeg hørte musikk i bakgrunnen, men nå hjelper ikke det. Jeg har fått høreapparat med tinnitusmaskerer, men det hjelper heller ikke. Jeg vet ikke om det har noe med dette å gjøre, men noen sa til meg med en gang jeg nevnte tinnitus: Oppstigning! (jeg vet ikke, for tinnitusen hører jeg inni hodet, mens den andre pipelyden som kan komme bare i det ene øret, høres utenfor hodet) Jeg hadde en periode jeg hadde fryktelig vondt under føttene og det varte i nesten ett år, var hos legen og fant ikke noe galt så jeg måtte visst bare leve med det eller kjøpe behandling hos noen som hadde peiling, men det hadde jeg ikke råd til. Og så - uten at jeg gjorde noe for å hjelpe på problemet - så sluttet det å gjøre vondt under beina. Vet ikke hva det kan være heller. Hvis jeg får vondt noe sted så tenker jeg alltid på hvilken side av kroppen, siden høyre side er nåtiden, det som skjer nå. Mens det som skjer på venstresiden har med tidligere ting å gjøre. Enten tidligere i dette livet eller fra tidligere liv. (vondt i føttene eller beina står for at man ikke kommer seg videre i livet eller er redd for å ta neste steg, det kan være at man står fast i noe og det er meningen at man skal komme seg videre i livet) Anonymkode: 59eaf...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #31 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 20.53): Ja, jeg får hjertebank innimellom og det hjelper å ekspandere. Piping i øret fikk jeg senest i dag og jeg tenkte at "de" fikk bare skru ned lyden. Og så ble den borte. For et par år siden fikk jeg tinnitus. Har aldri hatt det før og til og begynne med ble lyden borte av at jeg hørte musikk i bakgrunnen, men nå hjelper ikke det. Jeg har fått høreapparat med tinnitusmaskerer, men det hjelper heller ikke. Jeg vet ikke om det har noe med dette å gjøre, men noen sa til meg med en gang jeg nevnte tinnitus: Oppstigning! (jeg vet ikke, for tinnitusen hører jeg inni hodet, mens den andre pipelyden som kan komme bare i det ene øret, høres utenfor hodet) Jeg hadde en periode jeg hadde fryktelig vondt under føttene og det varte i nesten ett år, var hos legen og fant ikke noe galt så jeg måtte visst bare leve med det eller kjøpe behandling hos noen som hadde peiling, men det hadde jeg ikke råd til. Og så - uten at jeg gjorde noe for å hjelpe på problemet - så sluttet det å gjøre vondt under beina. Vet ikke hva det kan være heller. Hvis jeg får vondt noe sted så tenker jeg alltid på hvilken side av kroppen, siden høyre side er nåtiden, det som skjer nå. Mens det som skjer på venstresiden har med tidligere ting å gjøre. Enten tidligere i dette livet eller fra tidligere liv. (vondt i føttene eller beina står for at man ikke kommer seg videre i livet eller er redd for å ta neste steg, det kan være at man står fast i noe og det er meningen at man skal komme seg videre i livet) Anonymkode: 59eaf...a4e Interessant dette! Det er ikke alltid så godt å vite hvilke av symptomene man har som skyldes oppstigningssymptomer, eller hva som ikke er det. Men jeg føler selv at mye av det jeg har slitt med i mange år, kan skyldes oppstigningssprosessen. Ikke bare selvsagt, men som likevel er en del av prosessen, tror jeg. Det er så mye vi ikke vet😅 Men jeg leser stadig at vi bare må stole på prosessen, stole på at alt er som det skal være. Jeg har forresten blitt fortalt at ringing i øret kan skyldes at ånder eller avdøde nære familiemedlemmer prøver å ta kontakt. Jeg ble selv fortalt dette hos en healer og klarsynt en gang. Men det kan kanskje også skyldes andre type energier også? Dette med forskjellen på smerter på høyre og venstre side har jeg ikke hørt om før, det var interessant! Det skrives at vi ikke skal kjenne på smerter i den 5.dimensjonen, heller ikke frykt, eller angst og depresjoner. Sykdommer forsvinner. Det er så mye jeg leser om alt dette som ikke er til å forstå, men det er vel også meningen at vi ikke skal forstå alt dette enda. Veldig bra at vi kan diskutere dette her inne😊 Anonymkode: 7cd15...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 19. april 2022 #32 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 17.21): Gjør fullmåne noe med deg, eller merker du noe til den? Anonymkode: b3f50...776 KJøper mye hårmiddel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #33 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 14.01): De som styrer bak? Du beskriver ikke her hva du merker, du skriver bare tull? Anonymkode: 66a62...db0 Det var denne kommentaren du reagerte på? 90% av innleggene i tråden er jo reinspikka tøv. Spesielt det AB325 skriver er så fjernt at jeg lurer litt på om det er et troll. Virkelige, ekte personer kan jo ikke tro på så mye som så tydelig er nonsens? Kan de? ..mister troa på menneskeheten av og til. Anonymkode: 49589...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #34 Del Skrevet 19. april 2022 Selvfølgelig merkes det! Mannen som har det er sexy hvis han har selvtillit og ikke prøver å skjule det med bakover sveis og slikt. Det er usexy. Jeg synes det er fint med menn som da bare velger å skinne hodet. Det synes fortsatt at de har det men da gjør det liksom ikke noe lenger. Anonymkode: 121e0...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 22. april 2022 #35 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 20.12): Tusen takk for tips! Disse skal jeg sjekke ut. Har tenkt ofte på at jeg bør jorde meg mye mer enn jeg gjør, men har tenkt at man bare jorder seg med bar hud mot natur, som f.eks barbent i gresset eller på stier, håndflater på gress/sand/stein/trær osv, eller bading i saltvann, men så er det ikke så ofte man har muligheten til sånt ute i naturen. Prøvde et jordingslaken en periode, men vet ikke om det faktisk var sånn at man ble jordet av det. Tror du? Skal sjekke ut disse linalene du delte, kanskje jeg lærer nye metoder på å jorde meg😊 Anonymkode: 7cd15...325 det som hjelper meg mest for å jorde meg er å vaske kåken virkelig godt og detaljert. og å lage mat. dansing er herlig for å frigjøre stress, og føle seg i ett med seg selv. jeg danser hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå