AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #1 Del Skrevet 16. april 2022 Som homofil er jeg svært bekymret for utviklingen i Europa. Det blir importert og oppdratt stadig flere religiøse fanatikere, av en religion som hører ikke hjemme i Europa. Religion som oppfordrer til å lyve til de ikke-troende, undertrykke kvinner og utrydde LHBTI-personer. Mitt kjære Norge føles ikke like trygt som det var da jeg vokste opp. Det kan hende at jeg er altfor sentimental, men likevel føles det som om vold og kriminalitet generelt har skutt i været her til lands, spesielt i deler av Oslo som er stappfulle av innvandrere. Det er homofile som blir banket opp midt på dagen, folk som drepes i sine egne hus, samt narkotika som handles fritt i Oslos hjørner av pakistanske langere. De sistnevnte har hatt tid nok til å etablere internasjonale kriminelle nettverk, og nå viser de sitt ekte ansikt. Jeg engster meg for fremtiden - for sjansen er stor for at det blir enda værre. Norsk lynne og demokratiske prinsipper står i fare for å bli erstattet av voldelig mentalitet. Om bare vi kunne utvise alle de radikale og kriminelle ut av landet, men det viser seg gang på gang at skandinaviske politikere og politi mangler ryggrad når det kommer til selve stykket (som i saken med IS-kvinner, f. eks.)🏴☠️ Anonymkode: 2543c...a8a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Del Skrevet 16. april 2022 Bekymringer og engstelse leder til flere problemer. Du har sett for mye på nyheter og politikk. Slapp av. Anonymkode: 96d24...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Del Skrevet 16. april 2022 Sjansen for at det blir bedre er også ganske stor. Siden jeg er samboer med en ikke-vestlig innvandrer kjenner jeg ganske gange med innvandrerbakgrunn og det er i alle fall ingen i vår omgangskrets som passer med den beskrivelsen du gir. Det er minst like mye skepsis til folk som annerledes blant erkenorske erke-kristne konservative, for ikke å snakke om hvordan ting har utviklet seg i Øst-Europa de siste årene og det har ingenting med ikke-vestlig innvandring?å gjøre. Selv om store deler av Vest-Europa har kommet langt, så ser jeg etter å ha bodd utenfor Europa en stund at Europa fortsatt har en lang vei å gå. Problemet ligger imidlertid ikke der du tror det ligger. Anonymkode: 37376...592 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Som homofil er jeg svært bekymret for utviklingen i Europa. Det blir importert og oppdratt stadig flere religiøse fanatikere, av en religion som hører ikke hjemme i Europa. Religion som oppfordrer til å lyve til de ikke-troende, undertrykke kvinner og utrydde LHBTI-personer. Mitt kjære Norge føles ikke like trygt som det var da jeg vokste opp. Det kan hende at jeg er altfor sentimental, men likevel føles det som om vold og kriminalitet generelt har skutt i været her til lands, spesielt i deler av Oslo som er stappfulle av innvandrere. Det er homofile som blir banket opp midt på dagen, folk som drepes i sine egne hus, samt narkotika som handles fritt i Oslos hjørner av pakistanske langere. De sistnevnte har hatt tid nok til å etablere internasjonale kriminelle nettverk, og nå viser de sitt ekte ansikt. Jeg engster meg for fremtiden - for sjansen er stor for at det blir enda værre. Norsk lynne og demokratiske prinsipper står i fare for å bli erstattet av voldelig mentalitet. Om bare vi kunne utvise alle de radikale og kriminelle ut av landet, men det viser seg gang på gang at skandinaviske politikere og politi mangler ryggrad når det kommer til selve stykket (som i saken med IS-kvinner, f. eks.)🏴☠️ Anonymkode: 2543c...a8a Vel islam har vært i Europa i siden 700 tallet, så det er en del av Europa. Homofili var også bannlyst av kirken og i jødedommen. Så bilde er mer nyansert enn din framstilling. Anonymkode: 790d0...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 21.32): Vel islam har vært i Europa i siden 700 tallet, så det er en del av Europa. Homofili var også bannlyst av kirken og i jødedommen. Så bilde er mer nyansert enn din framstilling. Anonymkode: 790d0...84f Ja har vært en del av europa ja. Det har ingenting å si! Det er ekstremt stor forskjell på da og nå kan ikke sammenlignes som du prøver på her engang! Anonymkode: 4acb1...68e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 11.55): Som homofil er jeg svært bekymret for utviklingen i Europa. Det blir importert og oppdratt stadig flere religiøse fanatikere, av en religion som hører ikke hjemme i Europa. Religion som oppfordrer til å lyve til de ikke-troende, undertrykke kvinner og utrydde LHBTI-personer. Mitt kjære Norge føles ikke like trygt som det var da jeg vokste opp. Det kan hende at jeg er altfor sentimental, men likevel føles det som om vold og kriminalitet generelt har skutt i været her til lands, spesielt i deler av Oslo som er stappfulle av innvandrere. Det er homofile som blir banket opp midt på dagen, folk som drepes i sine egne hus, samt narkotika som handles fritt i Oslos hjørner av pakistanske langere. De sistnevnte har hatt tid nok til å etablere internasjonale kriminelle nettverk, og nå viser de sitt ekte ansikt. Jeg engster meg for fremtiden - for sjansen er stor for at det blir enda værre. Norsk lynne og demokratiske prinsipper står i fare for å bli erstattet av voldelig mentalitet. Om bare vi kunne utvise alle de radikale og kriminelle ut av landet, men det viser seg gang på gang at skandinaviske politikere og politi mangler ryggrad når det kommer til selve stykket (som i saken med IS-kvinner, f. eks.)🏴☠️ Anonymkode: 2543c...a8a Jeg forstår bekymringen. Samtidig er det slik at det er i møtet mellom innvandrerne og den europeiske befolkningen problemene oppstår. Det er ikke slik at den ene parten har iboende problemer, mens den andre ikke har det. Det finnes fanatikere på begge sider og når disse blir flere og flere forsterkes problemene på hver side. Det er derfor viktig at vi ikke bare tar et oppgjør med de vi opplever som fanatiske blant innvandrerne, men at vi også tar et oppgjør med de fanatiske i vår egen befolkning. Anonymkode: f350f...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå