AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg er kvinnelig fisk og har en mannlig skytte som har fulgt meg gjennom hele mitt voksne liv. Stort sett bare i tankene, men innimellom når det passer han dukker han opp i livet mitt, så forsvinner han igjen. Jeg vil så gjerne at vi skal prate sammen, og bli ordentlig kjent slik vi er i dag. Han kommer og går inn og ut av livet mitt, stadig oftere. Han virker ikke med å bry seg om meg, hvem jeg er, eller hvordan jeg har det, men han kommer jo hele tiden tilbake. Og jeg slipper han inn uansett hvor bra eller dårlig jeg har det. Det bliringen forandring mellom oss. Hva vil han meg? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 0a816...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Del Skrevet 17. april 2022 Det jeg før opp er at du jakter på han mens han forsvinner. Du trenger noe motsatt: en som jakter på deg og er der for deg og SER deg. Anonymkode: 6db02...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det jeg før opp er at du jakter på han mens han forsvinner. Du trenger noe motsatt: en som jakter på deg og er der for deg og SER deg. Anonymkode: 6db02...0de Hvorfor forsvinner han? Hvor kan jeg finne en som er motsatt, en som er der for meg og ser meg? Er det noen tegn jeg kan se etter så jeg vet at jeg er på rett vei? Anonymkode: 0a816...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor forsvinner han? Hvor kan jeg finne en som er motsatt, en som er der for meg og ser meg? Er det noen tegn jeg kan se etter så jeg vet at jeg er på rett vei? Anonymkode: 0a816...478 Gå i parken i sommer. Der er han Anonymkode: 6db02...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå