Adrenalina1 Skrevet 15. april 2022 #21 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har dessverre glemt alt om jesus, og jeg har heller ingen synder å angre på. Anonymkode: fd1d9...4c0 Det har du garantert. Du mangler bare selvinnsikt. Bare det at du har glemt jesus, er synd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #22 Del Skrevet 15. april 2022 Noen hadde henta Jesus for å redde ham, det er ikke rart noen nisser trodde han hadde reist til himmels. At han skulle komme tilbake er sammenblanding med at hedningene trodde at sola var en gud som stadig kom tilbake. Dette gikk på folkemunne i flere hundre år før det ble skreve ned. Du vet en fjær ble til 10 høns osv.... God påske. Anonymkode: a4c2b...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 15. april 2022 Forfatter #23 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du synes det går fint å blande gamle hedenske fruktbarhetstradisjoner inn i en kristen høytid? Anonymkode: 5d26b...d76 Det har bare blitt naturlige tradisjoner med tiden ting er ikke farlig bare fordi det er hedensk. Hedninger har gitt oss mange ting demokrati, filosofi osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #24 Del Skrevet 15. april 2022 For noen av oss er det bare noen trivelige fridager. Denne historien om en gud som ofrer seg selv til seg selv for å kunne ordne et smutthull i regler han selv har laget, blir litt for søkt for meg. Anonymkode: 2ad02...48f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 16. april 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 16. april 2022 SidFernwilter skrev (19 timer siden): Tilgi meg her og tilgi meg der. Akkurat som læstadianere kan herje og synde bare de ber om tilgivelse på samling til helgen. Ta ansvar for eget liv og kutt ut hele bullshitet om fantasivennenen på korset. (som forøvrig er et romersk torturinstrument som ikke så slik ut som man tegner i dag.) Læstadianere er gode mennesker jeg bor i nord-Norge og har har noen læstadianere som naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 16. april 2022 #26 Del Skrevet 16. april 2022 Det er kanskje grunnen til a du feirer påske. For mange av oss er det bare fridager vi er vant til å få. Jeg sitter hjemme og retter skolestiler i fred og ro. Skulle egentlig ønske at butikkene kunne være helt åpne, men det er klart at de som jobber i butikk også fortjener fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå