AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Del Skrevet 15. april 2022 Håper på saklige svar, men dette er jo kg så vil nok få høre mye... Vært deprimert pga PTSD og sluttet med antidepressiva i sommer, gikk over på seroquel / kvetapine. Gikk opp kraftig i vekt og slitt med tilbakefall av alkohol samtidig. Tok 25 mg hver natt for å kunne sove og har drukket en del alkohol i flere måneder. Har sluttet med begge deler. Men har en del magefett, synes er så stygt og trener og prøver slanke meg. Hva tror dere er mest årsaken? Har drukket i perioder før men ikke lagt på meg på denne måten..m Anonymkode: 34671...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #2 Del Skrevet 15. april 2022 Dette kan være vektoppgangen alene - men du må ta en tur til legen for å utelukke at du har fått alkoholrelaterte skader. En i familien fikk det pga alkoholisme (og hun drakk ikke voldsomme mengder), hun døde av dette. Hun skjulte alt, det eneste synlige tegnet var stor mage. Anonymkode: 647a1...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Del Skrevet 15. april 2022 Vil heller tippe det er pga alkohol. Jeg bruker seroquel 25 mg for søvn og har gjort det i 1 år, uten noe spesiell vektoppgang. Veier bare 54 kg men har alltid hatt fett på magen så kanskje jeg ikke merker noe til det Anonymkode: 366ee...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Del Skrevet 15. april 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Vil heller tippe det er pga alkohol. Jeg bruker seroquel 25 mg for søvn og har gjort det i 1 år, uten noe spesiell vektoppgang. Veier bare 54 kg men har alltid hatt fett på magen så kanskje jeg ikke merker noe til det Anonymkode: 366ee...706 Jeg har alltid hatt lett for å legge på meg først rundt magen. Og har en del hengehud. Har gått på seroquel før når ikke drakk og gikk opp veldig. Sluttet og gikk ned.. vet ikke hva jeg skal tro. Fettet ligger ganske lavt på magen og men hele meg har gått opp. Dobbelthake og.. Anonymkode: 34671...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Del Skrevet 14. juni Har stått på seroquel i flere år,og ja-det har lagt seg på magen. 🥴 Anonymkode: 3fea2...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå