Embla Othea Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 (endret) Lavkarbo- fanatikere be like: Endret 14. april 2022 av Embla Othea
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 For at lavkarbo-dietten skal virke, må de være fanatiske. De kommer ikke i ketose om de slurver med karbohydratene Anonymkode: f9105...281 3 1
Gjest laPistola Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For at lavkarbo-dietten skal virke, må de være fanatiske. De kommer ikke i ketose om de slurver med karbohydratene Anonymkode: f9105...281 Nå blander du vel litt? De som skal i ketose må være strenge på keto- dietten.
Embla Othea Skrevet 14. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For at lavkarbo-dietten skal virke, må de være fanatiske. De kommer ikke i ketose om de slurver med karbohydratene Anonymkode: f9105...281 Man kan være på lavkarbo uten å være i ketonisk tilstand. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 10 minutter siden, laPistola said: Nå blander du vel litt? De som skal i ketose må være strenge på keto- dietten. er vel de hun tenker på, for om ikke, så er de jo ikke fanatiske Anonymkode: f9105...281
Gjest laPistola Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): er vel de hun tenker på, for om ikke, så er de jo ikke fanatiske Anonymkode: f9105...281 Aner ikke hvem hun tenker på jeg. Mulig hun ikke tenker eller har peiling . Hva er fanatisk ? 🤷♀️ Og ikke spise frokostblanding tydeligvis. Jeg har vært fanatisk i over 20 år . Har påskeegg da. Velger mine karber med omhu 😅
Embla Othea Skrevet 14. april 2022 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2022 laPistola skrev (2 timer siden): Aner ikke hvem hun tenker på jeg. Mulig hun ikke tenker eller har peiling . Hva er fanatisk ? 🤷♀️ Og ikke spise frokostblanding tydeligvis. Jeg har vært fanatisk i over 20 år . Har påskeegg da. Velger mine karber med omhu 😅 Møter stadig "carbs are bad for you"-holdningen. Ikke at jeg bryr meg - nyter havregrøten min. 3
Gjest laPistola Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Møter stadig "carbs are bad for you"-holdningen. Ikke at jeg bryr meg - nyter havregrøten min. Det er bad for meg, ihvertfall. Du aner jo ikke hva ketose er tydeligvis. Nyt havregrøten din du, og ikke vær så opptatt av hva andre spiser.
Embla Othea Skrevet 14. april 2022 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2022 laPistola skrev (2 timer siden): Det er bad for meg, ihvertfall. Du aner jo ikke hva ketose er tydeligvis. Nyt havregrøten din du, og ikke vær så opptatt av hva andre spiser. Jeg var på keto i syv uker 😂
Gjest laPistola Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Jeg var på keto i syv uker 😂 Jaha, kom du i ketose da? Hva var hensikten med syv uker på keto? Hva spiste du?
Embla Othea Skrevet 14. april 2022 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2022 laPistola skrev (2 timer siden): Jaha, kom du i ketose da? Hva var hensikten med syv uker på keto? Hva spiste du? Kom i ketose etter 3-4 dager. Går fort med ca. 1200 kcal per dag, 20 g karb per dag og høyintensiv cardio for å tømme glykogenlagrene. Økte kaloriinntaket etter noen dager. Få en pangstart på slankingen. Spiste typ omelett til frokost, laks med brokkoli til lunsj og nakkekotelett med grønnsaker til middag. Mye "chaffles" med ost og salami. Avokado med speilegg osv. Angrer på at jeg begynte i det hele tatt. La på meg 10 kg igjen 1 1
Gjest laPistola Skrevet 14. april 2022 #12 Skrevet 14. april 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Kom i ketose etter 3-4 dager. Går fort med ca. 1200 kcal per dag, 20 g karb per dag og høyintensiv cardio for å tømme glykogenlagrene. Økte kaloriinntaket etter noen dager. Få en pangstart på slankingen. Spiste typ omelett til frokost, laks med brokkoli til lunsj og nakkekotelett med grønnsaker til middag. Mye "chaffles" med ost og salami. Avokado med speilegg osv. Angrer på at jeg begynte i det hele tatt. La på meg 10 kg igjen Da er du heldig hvis du kommer i ketose med så mye karbohydrater. Og spise sånn i 7 uker er jo fullstendig meningsløst, spesielt hvis du hopper over på høykarbo med kaloritelling . så skjønner at du angret etterpå. Lykke til med ny diett da.
Embla Othea Skrevet 14. april 2022 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2022 laPistola skrev (2 timer siden): Da er du heldig hvis du kommer i ketose med så mye karbohydrater. Og spise sånn i 7 uker er jo fullstendig meningsløst, spesielt hvis du hopper over på høykarbo med kaloritelling . så skjønner at du angret etterpå. Lykke til med ny diett da. Tror du skal lese deg opp på keto. Hva er "fullstendig meningsløst" med det jeg spiste? Animalsk fett, protein og grønnsaker? Takk. Er på diett nå og det går strålende.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #14 Skrevet 14. april 2022 1 hour ago, laPistola said: Aner ikke hvem hun tenker på jeg. Mulig hun ikke tenker eller har peiling . Hva er fanatisk ? 🤷♀️ Og ikke spise frokostblanding tydeligvis. Jeg har vært fanatisk i over 20 år . Har påskeegg da. Velger mine karber med omhu 😅 Tenker du har rett. Om man er fanatisk, så tar man den jo helt ut + moms. Samtidig skriver TS at hun ikke mener ketose... Kos deg med påskeegget 🙂 Anonymkode: f9105...281 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #15 Skrevet 14. april 2022 Man går hovedsakelig ned på keto fordi man øker protein inntaket. Akkurat som fitness fanatikere, bare uten muskler. Man kan fint gå ned like mye og spise karbohydrater. Man må bare spise mer av de bra karbohydratene, mindre av de dårlige og masse protein. Keto er uansett ikke helt heldig spesielt for kvinner. Mange sliter med østrogen og andre hormoner etter slik diett. Det har også negativ innvirkning på kortisol og stress. Alle med psykiske vansker bør styre langt unna! Anonymkode: b6d81...94b
Høhf Skrevet 14. april 2022 #16 Skrevet 14. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: For at lavkarbo-dietten skal virke, må de være fanatiske. De kommer ikke i ketose om de slurver med karbohydratene Anonymkode: f9105...281 Lavkarbo funker ikke, kaloriunderkudd funker. Det er fysisk umulig å gå ned i helt uten kaloriunderskudd.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #17 Skrevet 14. april 2022 Høhf skrev (2 minutter siden): Lavkarbo funker ikke, kaloriunderkudd funker. Det er fysisk umulig å gå ned i helt uten kaloriunderskudd. For noen helsetilstander og sykdommer fungerer lavkarbo meget godt og bedre enn bare kaloriunderskudd. Det forskes det også på, for eksempel foregår en studie på lavkarbo som behandling for lipødem. Det betyr ikke at lavkarbo er riktig for absolutt alle Anonymkode: 73749...07e 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #18 Skrevet 14. april 2022 Høhf skrev (3 minutter siden): Lavkarbo funker ikke, kaloriunderkudd funker. Det er fysisk umulig å gå ned i helt uten kaloriunderskudd. Noen spørsmål du bør tenke over: Er kroppen en ren forbrenningsmaskin eller kan hormoner virke inn på forbrenningen? Kan kostholdet påvirke hormonene? Kan hva du spiser påvirke hva kroppen forbrenner? Anonymkode: e2b2a...480 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #19 Skrevet 14. april 2022 4 minutter siden, Høhf said: Lavkarbo funker ikke, kaloriunderkudd funker. Det er fysisk umulig å gå ned i helt uten kaloriunderskudd. Kroppen TRENGER glukose. Når vi ikke tilfører noe, så starter fettnedbrytningen. Anonymkode: f9105...281 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #20 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kroppen TRENGER glukose. Når vi ikke tilfører noe, så starter fettnedbrytningen. Anonymkode: f9105...281 Og nedbrytningen av muskler 👍 Anonymkode: b6d81...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå