AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Del Skrevet 14. april 2022 er det begynnelsen på spontanabort??😢 har mye murringer, og så nå at det var litt brunlig utlod når jeg gikk på do.. andre som har hatt det, og gikk det bra? Er bare i uke 5! Anonymkode: c489f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Del Skrevet 14. april 2022 Blødde fra uke 7-9, ikke fult som en mens, men friskt blod. Mye murringer. Gikk over og fikk ei fin jente☺️ Kan være starten på en SA, men trenger ikke være det. Lykke til! Anonymkode: 8c618...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Del Skrevet 14. april 2022 Fikk tidlig UL pga dette forresten:) uke 9. Anonymkode: 8c618...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Blødde fra uke 7-9, ikke fult som en mens, men friskt blod. Mye murringer. Gikk over og fikk ei fin jente☺️ Kan være starten på en SA, men trenger ikke være det. Lykke til! Anonymkode: 8c618...e1f ❤️ Kjente du det i korsryggen og? Anonymkode: c489f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Del Skrevet 14. april 2022 . Anonymkode: c489f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Del Skrevet 14. april 2022 Jeg hadde også det fra 4+2 til 4+3, brunlig utlfod etter litt rosa blod på papiret. Var på tidlig ultralyd 6+0 og så hjertet slå:) det er helt vanlig, er bare hormonell blødning, kan selvsagt være start på SA men legen min sa at da kommer det mye blod og klumper, samt smerter. Anonymkode: c57d8...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 14. april 2022 #7 Del Skrevet 14. april 2022 det spørs. Noen ganger kan det være starten på en SA, men ettervært vil da blødningene som regel bli rikelig og rødt. Gjerne med smerter og kramper. Samtidig så hender det at man blør utenat det er en sa. Tiden vil vise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvr Skrevet 14. april 2022 #8 Del Skrevet 14. april 2022 Jeg fikk brunlig utflod i uke 10, viste seg å være en MA som trolig hadde skjedd i uke 6. Om jeg var deg ville jeg bestillt tidlig Ul. Så slipper du å bekymre deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Del Skrevet 14. april 2022 Hvordan går det? Anonymkode: 123bb...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ❤️ Kjente du det i korsryggen og? Anonymkode: c489f...d8b Nei, men har ikke kjent verken menssmerter eller rier (to fødsler) i korsryggen. Menssmerter nederst i magen og rier fra ribbein og ned til lår, på fremsiden. Går det bra med deg? Anonymkode: 8c618...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #11 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan går det? Anonymkode: 123bb...551 Fortsatt litt brunt utflod, er ikke så mye nå, men det er ikke blod. Enda. men har litt vondt av og til! Så tror nok det er spontanabort! Bruker cyclogest, så håper det er den! Anonymkode: c489f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde også det fra 4+2 til 4+3, brunlig utlfod etter litt rosa blod på papiret. Var på tidlig ultralyd 6+0 og så hjertet slå:) det er helt vanlig, er bare hormonell blødning, kan selvsagt være start på SA men legen min sa at da kommer det mye blod og klumper, samt smerter. Anonymkode: c57d8...72c Håper det er det hos meg og!!🤞🏼 Jeg er 4+3 (men uke 5?). Håper ikke det er noe mer i morgen! Men har litt vondt.. men det er sikkert mer «vanlig» at det er spontanabort enn at det ikke er det?? Anonymkode: c489f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #13 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper det er det hos meg og!!🤞🏼 Jeg er 4+3 (men uke 5?). Håper ikke det er noe mer i morgen! Men har litt vondt.. men det er sikkert mer «vanlig» at det er spontanabort enn at det ikke er det?? Anonymkode: c489f...d8b Jeg hadde SA med nr 1 (nr 2 og 3 gikk fint). Det var MYE smerter, visste ikke jeg var gravid, men regnet ut etterpå at jeg var 7-8 uker på vei. Som en kraftig mensblødning med store klumper. Smertehelvete i 6-8 timer, så var det over. Antar det er individuelt hvordan det oppleves da. Fortsatt lykke til ❤️ Anonymkode: 8c618...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #14 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg hadde SA med nr 1 (nr 2 og 3 gikk fint). Det var MYE smerter, visste ikke jeg var gravid, men regnet ut etterpå at jeg var 7-8 uker på vei. Som en kraftig mensblødning med store klumper. Smertehelvete i 6-8 timer, så var det over. Antar det er individuelt hvordan det oppleves da. Fortsatt lykke til ❤️ Anonymkode: 8c618...e1f Takk!❤️ Anonymkode: c489f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #15 Del Skrevet 14. april 2022 Prøvr skrev (3 timer siden): Jeg fikk brunlig utflod i uke 10, viste seg å være en MA som trolig hadde skjedd i uke 6. Om jeg var deg ville jeg bestillt tidlig Ul. Så slipper du å bekymre deg ❤️ Ja skal ta blodprøve hos legen først, er kanskje for tidlig med UL nå? Tok du hcg blodprøver før uke 10? Anonymkode: c489f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #16 Del Skrevet 15. april 2022 tussi84 skrev (11 timer siden): det spørs. Noen ganger kan det være starten på en SA, men ettervært vil da blødningene som regel bli rikelig og rødt. Gjerne med smerter og kramper. Samtidig så hender det at man blør utenat det er en sa. Tiden vil vise. Fortatt litt brunt/grå utflod. Blir sikkert grå pga cyclogest. Men ser ut som «vev» av og til på papiret, sånn små tørket brune greier.. vanskelig å forklare 😜høres det ut som gammelt blod? Anonymkode: c489f...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvr Skrevet 15. april 2022 #17 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja skal ta blodprøve hos legen først, er kanskje for tidlig med UL nå? Tok du hcg blodprøver før uke 10? Anonymkode: c489f...d8b Ville tatt tidlig ul i uke 6, når du kan se hjertet slå ☺️ målte ikke hcg hos lege nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #18 Del Skrevet 15. april 2022 Det er veldig vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet, og trenger ikke bety at noe er galt. ("Mensmurringer" fra livmora som strekker seg er også vanlig.) Med mindre det tar seg opp til kraftig blødning med smerter så er det sannsynligvis ufarlig. Lykke til ❤ Anonymkode: dbb1a...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå