AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Del Skrevet 14. april 2022 Hva om du liker området, liker leiligheten/huset, men noen av dine naboer er plagsomme med utagerende oppførsel. Ville du flyttet eller ikke? Anonymkode: 0e231...26e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Del Skrevet 14. april 2022 Ville flyttet. Har faktisk gjort det. Livet er for kort osv. Anonymkode: 23c36...e84 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ville flyttet. Har faktisk gjort det. Livet er for kort osv. Anonymkode: 23c36...e84 Greia er: du vet ikke hva du får når du flytter. Kanskje enda verre? Man kan jo ikke "løpe" sånt hele livet. Anonymkode: 0e231...26e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greia er: du vet ikke hva du får når du flytter. Kanskje enda verre? Man kan jo ikke "løpe" sånt hele livet. Anonymkode: 0e231...26e Neida. Men en gang kan man fint gjøre det. Andre får ta sine egne valg, jeg svarte bare hva jeg ville gjort (og jeg angrer ikke). Anonymkode: 23c36...e84 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 14. april 2022 #5 Del Skrevet 14. april 2022 Dårlige naboer ødelgger alt spørr du meg best å bo uten nabo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Del Skrevet 14. april 2022 Kaneel skrev (26 minutter siden): Dårlige naboer ødelgger alt spørr du meg best å bo uten nabo Vanskelig når det er leilighet 😀 Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 14. april 2022 #7 Del Skrevet 14. april 2022 Det spør vel mer på hvor dårlig naboen er og hva man legger i utagerende oppførsel? Er det mer enn en som er problematisk? Hvis det er leilighet så er det vel et styre inni bildet, hva gjør de? Hva har du gjort til nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Del Skrevet 14. april 2022 FrøkenMånestråle skrev (59 minutter siden): Det spør vel mer på hvor dårlig naboen er og hva man legger i utagerende oppførsel? Er det mer enn en som er problematisk? Hvis det er leilighet så er det vel et styre inni bildet, hva gjør de? Hva har du gjort til nå? Dårlig. Truende oppførsel. Styret bryr seg ikke. Så skal man flytte eller bare ignorere? Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Del Skrevet 14. april 2022 Vi har en forferdelig gammel dame til nabo som ofte kommer løpende ut og roper og skriker og kjefter før hun løper inn igjen. Hun tar også og setter hagestolen mot oss bare for å stirre på oss når vi er ute. Hun og avdøde mannen hennes har tyrannisert alle rundt, men nå er det oss som har blitt skyteskive. Vi har valgt å bli boende i huset vårt men gleder oss fælt til hun flytter på hjem etterhvert. Anonymkode: 841ad...334 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dårlig. Truende oppførsel. Styret bryr seg ikke. Så skal man flytte eller bare ignorere? Anonymkode: 0e231...26e Hadde flyttet. Livet er for kort Anonymkode: a4871...4bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2022 #11 Del Skrevet 14. april 2022 Ikke flytt. Dårlige naboer finnes overalt. Blir det for ille (sjikanering\ trusler\ angrep) - ringer dere politiet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Del Skrevet 14. april 2022 Embla Othea skrev (35 minutter siden): Ikke flytt. Dårlige naboer finnes overalt. Blir det for ille (sjikanering\ trusler\ angrep) - ringer dere politiet. Blir naboen ikke mer aggressiv hvis vi ringer politiet? Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #13 Del Skrevet 14. april 2022 Jeg hadde bare ikke brydd meg om naboen. Lager vedkommende kvalme og bråk, så hadde jeg bare oversett det. Anonymkode: 1b93d...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2022 #14 Del Skrevet 14. april 2022 En ting er vanlig "nabostøy". Noe annet er skadeverk\ trusler. Les denne: https://no.insterne.com/hvordan-haandtere-en-daarlig-nabo/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #15 Del Skrevet 14. april 2022 Naboen var en av årsakene til vi flyttet. Vi orket ikke mer månedlige politiaksjoner, med hele gata full av politi med skjold og hjelmer, tre-fire ambulanser, brannbil osv og så tvangsinnleggelse. Bare for å se naboen tilbake i gata igjen dagen etter. For da var rusen ute av kroppen - og den rusindusertepsykosen over. Det er ikke lett med alle som lever i gråsonen mellom psykiatri og rus! Og det er jo synd på naboen! Men av hensyn til ungene kunne vi ikke bo der lenger. Vi var alltid redde for at torpedoene skulle komme til feil dør. Eller for at naboen, som jo så spøkelser på høylys dag- brått skulle bli redd ungene og gå til angrep. Anonymkode: c78fe...bdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #16 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg hadde bare ikke brydd meg om naboen. Lager vedkommende kvalme og bråk, så hadde jeg bare oversett det. Anonymkode: 1b93d...dc0 Trusler da? Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #17 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Naboen var en av årsakene til vi flyttet. Vi orket ikke mer månedlige politiaksjoner, med hele gata full av politi med skjold og hjelmer, tre-fire ambulanser, brannbil osv og så tvangsinnleggelse. Bare for å se naboen tilbake i gata igjen dagen etter. For da var rusen ute av kroppen - og den rusindusertepsykosen over. Det er ikke lett med alle som lever i gråsonen mellom psykiatri og rus! Og det er jo synd på naboen! Men av hensyn til ungene kunne vi ikke bo der lenger. Vi var alltid redde for at torpedoene skulle komme til feil dør. Eller for at naboen, som jo så spøkelser på høylys dag- brått skulle bli redd ungene og gå til angrep. Anonymkode: c78fe...bdf Hvorfor ble ikke denne naboen kastet ut av borettslaget? Anonymkode: 0e231...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #18 Del Skrevet 14. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor ble ikke denne naboen kastet ut av borettslaget? Anonymkode: 0e231...26e Hvorfor antar du at det er snakk om borettslag? Anonymkode: 233f8...f17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #19 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ble ikke denne naboen kastet ut av borettslaget? Anonymkode: 0e231...26e Var ikke borettslag. Anonymkode: c78fe...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #20 Del Skrevet 14. april 2022 Embla Othea skrev (28 minutter siden): Ikke flytt. Dårlige naboer finnes overalt. Blir det for ille (sjikanering\ trusler\ angrep) - ringer dere politiet. Ja, riktig ! Du må sette deg i respekt, både ovenfor naboen og styret. Konfliktskye mennesker har faktisk litt skyld selv. En må faktisk stå opp for seg selv og sine av og til, selv om det er ubehagelig. Anonymkode: b79af...ab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå